Direttore Capu di Metro di Ankara Akdoğan: Furnemu serviziu cù 200 persunale di sicurità è 550 persunale.

Akdoğan hà dichjaratu chì tuttu u persunale hà passatu diversi esami è furmazione è hà dettu: "U nostru persunale hè prontu in ogni mumentu per qualsiasi prublema. "L'azzione ùn si ferma mai quì". disse.
Centinaie d'impiegati in Metro è Ankaray, chì portanu centinaie di millaie di persone da a capitale ogni ghjornu è sò i mezi indispensabili di trasportu publicu di a capitale, assicuranu un viaghju veloce è sicuru nantu à i rails durante u ghjornu è mantene, riparà è pulisce i treni. è rails à a sera.
Ankara Metro è Ankaray sò gestiti da diversi centri. À a basa tecnologica vicinu à a Macunköy Station, induve l'almacenamiento, a manutenzione-riparazione, a pulizia è a sicurità sò furnite, parechji prublemi cum'è u muvimentu di i treni, u cuntrollu di e camere, a coordinazione di u persunale di sicurità, l'annunzii, u mantenimentu è a pulizia sò trattati. Nutendu chì un totale di treni 6 da una seria di treni 18 serve à a ghjente di a capitale è chì ogni muvimentu di sti treni hè monitoratu, u direttore generale di a metropolitana di Ankara, Rahmi Akdoğan, hà dettu: "Continuemu u nostru travagliu per espansione ancu u nostru magazzinu, chì hà ottu mantenimentu, ottu almacenamentu è trè linee di transizione / pulizia. "U magazzinu include ancu u centru di cuntrollu, mantenimentu, pulizia è facilità di mantenimentu generale, è l'edificiu di u Centru di Operazione è Mantenimentu, induve si trovanu l'uffizii amministrativi di Ankara Metro." disse.
Spieghendu chì u centru di sicurità è di càmera hà 3 funzioni basiche, u primu di i quali hè u muvimentu di u trenu, Akdoğan hà cuntinuatu cusì: "I muvimenti di u trenu anu un sistema cumplettamente automaticu. In più di i movimenti di i treni trà stazioni, i so movimenti in l'area di u depositu sò ancu cuntrullati quì. "In u magazzinu, l'internu è l'esterno di i treni sò puliti è mantinuti di rutina, è ancu qualsiasi malfunzionamenti chì si verificanu durante u viaghju".
Spieghendu chì u sistema SCADA hè di furnisce u cuntrollu distribuzendu u putere necessariu à u sistema è scambià infurmazioni da circa 5 mila punti, Akdoğan hà dettu: "U funziunamentu di scale mobili, ascensori, armadi di focu, infurmazione di statutu di e porte di e zone chì sò pruibiti. per esse inseritu eccettu da u persunale, infurmazione nantu à u sistema di estinzione di u focu, tunnel è "Pudemu uttene tutte e dati cum'è l'iniziu o l'arrestu di i fan di stazione da stu sistema". disse. Dichjarà chì u cuntrollu di e zone impurtanti è a coordinazione trà u persunale sò ancu furniti da stu centru, cù 259 camere di sicurezza in stazioni, Akdoğan hà dettu: "A coordinazione hè ancu furnita quì in situazioni d'emergenza cum'è ambulanza, polizia, polizia municipale è focu. richieste di brigata, chì sò chjamati unità di intervenzione esterna ". disse.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*