Una Chjama per Supportà e Cumpagnia Domestica in Investimenti di u Sistema Ferroviariu Vale 70 Billion TL

Kadem Ekşi, Vicepresidente di u Gruppu di Architetti è Ingegneri, hà dichjaratu chì un investimentu in u sistema ferroviariu per un valore di 70 miliardi TL hè destinatu, è se sti prughjetti sò realizati cù cumpagnie lucali, questi soldi restanu in Turchia.
Kadem Ekşi, Vicepresidente di u Gruppu di Architetti è Ingegneri, hà visitatu oghje u Rize Press Center è hà spartutu e so idee nantu à u Tunnel Ovit, a fundazione di u quale serà stabilitu da u Primu Ministru Recep Tayyip Erdoğan u 13 di Maghju. Dichjarà chì u Tunnel d'Ovit hè "Emerald Phoenix" di Turchia è un prughjettu di civilisazione, Ekşi hà dettu: "Cù u Tunnel Ovit, a catena montuosa di u Mar Neru ùn sarà più intransitabile, è a strada Rize-Erzurum, chì hè di 250 chilometri, serà. ridutta à 200 chilometri. Questa linea, chì hè chjusa per a mità di l'annu, serà aperta per u serviziu in tuttu l'annu, 365 ghjorni à l'annu. U tempu mediu di viaghju di 4-5 ore serà ridutta à 2 ore. Questa ùn serà micca solu una strada chì avvicina Rize-Erzurum è rende u viaghju più faciule, ma diventerà ancu una strada impurtante chì unisce u nordu à u sudu è u Mari Neru à l'Anatolia, cunghjuntendu cusì u portu di Rize cù l'Asia di u Nordu è l'Europa orientale. U Tunnel d'Ovit, u fundamentu di u quale serà stallatu u 13 di Maghju cù una ceremonia chì assiste u nostru Primu Ministru, serà finitu in 411 anni cù un prezzu di offerta di 4,5 trilioni. U Passu di a Montagna Ovit, situatu in i cunfini di u distrittu di İkizdere, era generalmente chjusu à i trasporti trà nuvembre è aprili, secondu a nevicata. U tunnel, chì hè stata pianificata per esse custruitu dapoi u 2640 nantu à a muntagna Ovit, à una altitudine di 1880 metri, cunnetta a regione orientale di u Mari Neru à e regioni di l'Anatolia orientale è sud-est via Erzurum, serà realizatu. "U tunnellu di l'ingegneria di 4 m di lunghezza, chì serà fattu di 14700 corsie è dui tunnelli cum'è doppia andata è ghjunta, serà u primu tunnel di Turchia è u terzu più longu di u mondu cù sta funzione", disse.
In i so dichjarazioni, Ekşi hà rimarcatu chì una accelerazione significativa hè stata ottenuta in u campu di u trasportu durante u periodu di guvernu, è hà ricurdatu chì l'investimenti seri sò stati cunsiderati nantu à i sistemi ferroviari, è hà dettu chì u costu di i novi sistemi ferroviari, chì hè stimatu à esse circa 600 chilomitri longu, hè 70 miliardi TL. Eksi "Ricertamenti, ci sò state discussioni cù a Cina in quantu à u prublema. Tuttavia, u nostru paese hà sta tecnulugia è opportunità. Avemu parechje fabbriche in questa zona. "Se questi prughjetti sò supportati da cumpagnie lucali invece di esse fatti da cumpagnie straniere, 70 miliardi di TL di stu paese resteranu in Turchia", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*