A mobilità ùn finisce micca in Ankaray è Metro, chì porta decine di millaie di residenti di a Capitale ogni ghjornu in Ankara.

Ogni ora di u ghjornu, ci hè attività in u Metro è Ankaray, chì sò i veiculi di trasportu publicu indispensabile di a Capitale è portanu decine di millaie di persone in Ankara ogni ghjornu.
A ghjente di Başkent hà scontru Ankaray in 1996 è Metro in 1997. Centinaia di impiegati in Ankara Metro, chì hè u trasportu publicu indispensabile à dui sensi trà Kızılay è Batıkent, furnisce viaghji veloci è sicuri nantu à i binari durante u ghjornu, mentre mantene, riparà è pulisce i treni è i rails à a sera.
BASE TECNOLOGICA DI METRO E ANKARAY
Ankara Metro è Ankaray sò gestiti da i centri cum'è l'aeroporti. À a basa tecnologica vicinu à a Macunköy Station, induve l'almacenamiento, u mantenimentu-riparazione, a pulizia è a sicurità sò furniti, parechji prublemi cum'è u muvimentu di i treni, u cuntrollu di e camere, a coordinazione di u persunale di sicurezza, l'annunzii, u mantenimentu è a pulizia sò diretti.
Nutendu chì un totale di treni 6 da a serie 18 serve à i residenti di a Capitale è chì ogni muvimentu di sti treni hè monitoratu, u Direttore Capu di Metro di Ankara, Rahmi Akdoğan, hà dettu: "Travagliemu per ingrandà ancu u nostru magazzinu, chì hà ottu mantenimentu, ottu. magazzinu è trè linee di transizione / pulizia. Ci hè ancu un centru di cuntrollu, mantenimentu, pulizia è facilità di mantenimentu generale in u magazzinu, è l'edificiu di u Centru di Operazione è Mantenimentu induve si trovanu l'uffizii amministrativi di Ankara Metro.
Spieghendu chì u centru di sicurezza è di càmera anu 3 compiti principali, u primu di i quali hè u muvimentu di u trenu, Akdoğan hà dettu: "I muvimenti di u trenu anu un sistema cumpletamente automaticu. In più di i movimenti di i treni trà stazioni, i so movimenti in l'area di u magazzinu sò ancu cuntrullati da quì. In u magazzinu, a pulizia interna è esterna è u mantenimentu di rutina di i treni è i malfunzionamenti chì si verificanu durante u viaghju sò eliminati.
Spieghendu u so secondu compitu cum'è furnisce u cuntrollu distribuendu a putenza necessaria à u sistema cù u sistema SCADA è scambià infurmazioni da circa 5 mila punti, Rahmi Akdoğan hà dettu: "U funziunamentu di scale mobili, ascensori, armadi di focu, infurmazione di u statutu di e porte di l'isula. I spazii chì sò pruibiti d'entrare eccettu per u persunale, u sistema di estinzione di u focu. Pudemu uttene tutte e dati cum'è u funziunamentu o l'arrestu di u tunnel è i fan di stazione da stu sistema ".
Inoltre, u Direttore Capu di Metro Akdoğan hà dichjaratu chì u cuntrollu di e zone impurtanti è a coordinazione trà u persunale sò furnite da stu centru cù 259 camere di sicurezza in stazioni, è hà dettu: "In più, a coordinazione hè ancu furnita in situazioni d'emergenza cum'è ambulanza. , a polizia, a polizia è u dipartimentu di u focu, chì sò chjamati unità di intervenzione esterna ", disse.
SERVIZU SEGURU È MODERNU CU 750 PERSONE
Nutendu chì travaglianu ininterrottamente per furnisce un serviziu di sicurità è mudernu à a ghjente di a Capitale cù 200 persunali di sicurezza, 550 persone è 5 cani K-9 in u Metro d'Ankara, Akdoğan hà dichjaratu chì tuttu u persunale hà subitu varii esami è furmazione è disse: "U nostru persunale hè sempre prontu per ogni prublema. "U muvimentu ùn finisce mai quì", disse.
Ogni dettagliu, da a pulizia di a linea è di a stazione à u mantenimentu è a riparazione di treni è rails, hè rivisionatu ogni ghjornu in i metri, induve u serviziu ùn si ferma mai, 7 ore à ghjornu, 24 ghjorni à settimana.
72 MILIONI DI PASSAGERI ANNUALI IN U METRO
In dicembre, ghjennaghju è marzu, a ghjente di Başkent preferisce più i metro. U numaru di passageri in questi mesi supera i 6 milioni cù pass gratuiti. Ogni annu, circa u listessu numeru di persone cum'è a pupulazione di Turchia, vale à dì, 72 milioni di citadini viaghjanu in metro.

  • U metro hè chjamatu un sistema di ferrovia pesante à doppia pista cù una lunghezza di 14.6 chilometri.
  • I servizii sò furniti in 12 stazioni diverse (Kızılay, Sıhhiye, Ulus, Atatürk Cultural Center, Akköprü, İvedik, Yenimahalle, Demetevler, Hospital, Macunköy, OSTİM, Batıkent) trà Kızılay è Batıkent.

  • U viaduttu di 3,4 chilometri hè custituitu da 7,1 chilometri di sottuterra è 4,1 chilometri di sezioni aperte o di e duie sezioni di terra. Ci hè ancu un percorsu per caminari longu tutta a strada di a linea principale per emergenze è servizii di mantenimentu.

  • Tutte e stazioni di u Metro d'Ankara, induve una media di 60 mila viaghji sò fatti annu è 3,5 milioni di chilometri sò coperti, sò monitorati 259 ore à ghjornu da 24 camere di sicurezza private.

  • U primu muvimentu di u metro, chì hà 24 ascensori disabilitati è 50 scale mobili, principia à 06.00:23.40 da e stazioni Kızılay è Batıkent. A notte, l'ultimu trenu parte da Batıkent à 00.20 è da Kızılay à XNUMX.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*