Sakarya hà urdinatu i treni leggeri (RAYBUS)

A prova di raybus trà gaziantep nizip hà iniziatu
A prova di raybus trà gaziantep nizip hà iniziatu

A Municipalità Metropolitana hà urdinatu treni di ferrovia leggera (RAYBUS) chì portanu i passageri trà u novu terminal è u centru di a cità.

U presidente Zeki Toçoğlu hà annunziatu à u publicu chì i set da esse aduprati per u sistema di ferrovia leggera da implementà da a Municipalità Metropolitana sò stati urdinati.

U Sistema Light Rail, chì hè previstu per esse implementatu in a nostra cità, serà realizatu in duie tappe in a nostra cità, è in u primu locu, serà implementatu trà a stazione in u centru di a cità è a terminal d'autobus Intercity. Trè treni per esse utilizati nantu à sta linea sò stati affittati da a Direzzione Generale di TCDD. A Municipalità Metropolitana pagherà mille TL per ghjornu per i set da esse consegnati à a fine di lugliu.

Purtarà 500 persone

Dui di i setti, chì sò longu 20 metri è anu una capacità tutale di passageri di 500, serviranu regularmente, è unu serà guardatu cum'è di riserva. I setti cù trè vagoni, chì sò cumpletamente climatizzati è ponu esse facilmente utilizati da i disabili, travaglià reciprocamente ogni 20 minuti. Setti elettrici ponu ancu esse usatu cù Kart54. Mentre hè dichjaratu chì nisun arrangiamentu serà fattu in a prima tappa di e linee E-23000 Model Suburban Train Sets, 6-7 fermate sò previste per esse fatte trà a Stazione Ferroviaria di Adapazarı è a Terminal di Bus Intercity in u scopu di a pianificazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*