Sistemi Ferroviari Spiegati à a Cunferenza Organizzata da Afyon Kocatepe University

Conferenza di a Facultà di Ingegneria di l'Università Afyon Kocatepe (AKU) intitulata "Progetti di Tunnel è Sistemi Ferroviari Passati, Presenti è Dumani in Istanbul", IU Faculty Member Assoc. Dr. Abraham hà datu ghjennaghju
U discorsu d'apertura di a cunferenza, chì hà cuminciatu à 1 in a sala di cunferenza Abdullah Kaptan di u 14.00u Edificiu di l'Educazione di u Campus AKÜ ANS, hè statu fattu da u Decanu di a Facultà di Ingegneria di AKÜ Prof. Dr. Ahmet Senturk hà fattu.
Francia da l'energia nucleare
apprufittannu
Participendu à a cunferenza cum'è parlante, u Dipartimentu di l'Università di Istanbul di a Facultà di Ingegneria Minera Assoc. Dr. İbrahim Ocak hà dettu chì a Turchia hè un paese d'autostrada. Nutendu chì a maiò parte di u trasportu interurbanu hè fattu per strada, IU Faculty Member Assoc. Dr. İbrahim Ocak hà datu infurmazioni nantu à a storia di i sistemi ferroviari. Assoc. Dr. İbrahim Ocak hà dettu chì 1851 mila 1923 chilometri di rete ferroviaria sò stati custruiti da u 8 à u 700 è chì a continuazione di a rete ferroviaria, chì hè stata cuminciata à u tempu, ùn pudia esse rializatu. Ocak hà dichjaratu chì a Francia uttene a maiò parte di a so energia da l'energia nucleare, mentri l'Africa Sudafrica è a Pulonia derivanu da u carbone.
a dependenza hè male
Espristendu chì a dipendenza straniera in l'energia hè una situazione estremamente cattiva, IU Faculty Member Assoc. Dr. İbrahim Ocak hà dettu: "Attualmente, producemu u 80 per centu di l'energia chì cunsumemu da u gasu naturale. A maiò parte hè esternalizzata. Tuttavia, i risorsi minerali impurtanti in u nostru paese ponu esse usatu in a produzzione di energia. I sistemi ferroviari sò impurtanti in quantu à l'energia, l'ecunumia, l'ambiente, a perdita di tempu, a contaminazione di u rumore è a sicurità di i passageri. Mentre chì 2004 chilometri di sistema ferroviariu sò stati aghjunti à a linea di metro in Istanbul finu à u 44, e novi linee di u sistema ferroviariu di circa 2004 chilometri sò state custruite dopu à u 31. Un totale di un milione di persone sò trasportati ogni ghjornu da i sistemi ferroviari in Istanbul. Stu numeru hè bassu da i standard mundiali.

Surghjente: www.kocatepegazetesi.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*