Accident di travagliu di novu nantu à a Ferrovia

U Sicritariu Generale di BTS, Nazım KARAKURT, hà dettu: "U sangue di i ferroviari cuntinueghja à scorri ancu quist'annu nantu à e ferrovie. Un pocu più di 20 ferroviarii sò stati feriti in accidenti di trenu questu annu. 4 ferrovieri anu persu a vita in accidenti di travagliu
2 di ghjennaghju di u 2012 Kahraman Maras, Aziz SENSOY,
15 di ghjennaghju di u 2012 Ankara-Erkan ÇİMEN,
24 di ghjennaghju di u 2012 Sivas-Yalinkaya Adem DOĞAN,
Dopu à sti trè morti in ghjennaghju, l'impiigatu di a cumpagnia İbrahim TOZLUK, chì facia a manutenzione di a linea di treni à alta velocità, hè statu hospitalizatu dopu esse feritu trà a linea di treni cunvinziunali è a linea di treni à alta velocità in a località Eskişehir-Hasanbey u 9 di maghju à 23.00 ore. :XNUMX, ma mortu in strada. Prima di tuttu, vulemu sprimà e nostre condolenze à a famiglia è i parenti defunti.
Ogni ghjornu, svegliemu cù e nutizie di i travagliadori da diversi posti di travagliu è linee di cummerciale chì anu persu a vita per via di accidenti di travagliu. Nutizie cum'è l'incendiu di 11 travagliadori in a tenda di u cantiere di custruzzione di u centru cummerciale in Esenyurt è a morte di 5 impiegati TEDAŞ per affucà in u stagnu di a diga di Erzurum sò diventate una parte di a vita di ogni ghjornu. Testemu chì sti morti, chì ùn sò micca accidenti di travagliu ma omicidi di u travagliu da noi, sò visti cum'è "destinu" da u putere puliticu è i so burocrati, è chì sti assassinii di u travagliu sò pruvati à esse ghjustificati cù spiritualità, dopu chì ogni assassiniu hè chjamatu " u destinu". Primu Ministru dicendu "a morte hè in u destinu di stu travagliu" per i minatori morti, u Ministru di u travagliu dicendu "..micca un accidente, ma u destinu" se u disastru in Esenyurt è u Ministru di l'Affari Interni, chì si n'andò à u situ di disastru. in u stagnu di diga, hà pruvatu à fà u citadinu chì hè ghjuntu à ellu per una dumanda "turn capriola" è u so ghjocu cù tamburi è corne palesa l'approcciu di u guvernu à stu prucessu.
Ci hè un prucessu simili in a nostra linea di cummerciale è in e ferrovie, in quantu à l'assassini di u travagliu chì anu trasfurmatu tuttu u paese in un bagnu di sangue. L'accidenti di treni è l'assassini di u travagliu anu cuminciatu à esse vistu cum'è u destinu in u modu di trasportu più sicuru di u mondu, e ferrovie. U cuntu di morti è accidenti hè diventatu inconsistente. A sicurezza ferroviaria è ferroviaria esistente hè stata eliminata. In più di l'accidenti di u trenu chì sò scontati, cum'è l'accidenti di u trafficu nantu à l'autostrade, l'accidenti di u travagliu sò ancu cuminciati à ghjunghje sin'à u tettu.
Questi fatti, chì avemu espresu dapoi anni, infine cuminciaru à esse realizatu in i rapporti nantu à l'opere di ristrutturazione chì anu causatu un tali prucessu à principià in e ferrovie. In u prugettu di "rapportu di lacuna" preparatu in u scopu di "Assistenza Tecnica per a Riforma di Ferrovie in Turchia" cù l'ultime Finanze di l'UE: E pratiche cummerciale esistenti generalmente ùn rispondenu micca à i normi di sicurezza richiesti in una ferrovia moderna, è in l'analisi fatta. riguardu à a situazione attuale in u sistema di ferrovia cunvinziunali TCDD, sicurezza tecnica Hè statu determinatu chì i sistemi ùn sò micca dispunibili in una grande parte di a reta.
Sta determinazione revela ancu a persona rispunsevuli di l'accidenti di treni è l'omicidi occupazionali chì sò accaduti finu à avà. Hè ancu a cunfessione di l'amministrazione ferroviaria.
A cuncentrazione di l'omicidi occupazionali recenti nantu à l'impiegati chì servenu senza precarietà in e ferrovie palesa ancu a rispunsabilità di quelli chì prevedevanu una "ferrovia senza ferrovia" cù a lege ferroviaria è quelli chì a mettenu in pratica, è dà ancu indizi nantu à ciò chì serà. succede in un futuru vicinu.
Hè a gestione ferroviaria, soprattuttu u guvernu, chì gestisce e ferrovie dapoi 10 anni, ma invece di piglià e precauzioni necessarie malgradu tutti i morti, hè a gestione ferroviaria chì invita accidenti è morti cù pratiche di ristrutturazione. U statutu di limitazione pò salvà li da punizioni. Ma ùn saranu mai liberati da esse prigiuneri in a cuscenza publica.
L'altri sindicati è associazioni, chì sò urganizati in e ferrovie è ùn si parlanu micca contr'à questi morti, sò almenu rispunsevuli cum'è a gestione ferroviaria.
In u risultatu, sti morti ùn sò micca accidenti ma omicidi di travagliu. Quelli rispunsevuli di sti omicidi sò quelli chì li spieganu cum'è u destinu. Chjamemu à u guvernu, u Ministeru di i Trasporti è l'amministrazione di u TCDD à piantà sti omicidi, à mette fine à e pratiche di liquidazione è di subcontratazione in e ferrovie, sottu u nome di più travagliu cù menu persone, ristrutturazioni, per piantà questi. omicidi.
Dicemu basta, invitemu a ferrovia à cessà di esse una via di morte.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*