Hannu demolitu u Muru di a Scola Storica per l'Espansione di a Linea Metrobus

A Strada Metropolitana hà tagliatu l'arburi per allargallu.
A Municipalità Metropolitana hà demolitu u muru di a scola in Avcılar per espansione a linea Metrobus. A Municipalità Metropolitana, chì prima chjusu u tunelu per u quale trilioni di lire sò stati spesi perchè era difettu, hà avà bluccatu a strada penetrendu metri in u muru di a scola di Sabancı 50. Yıl High School, a scola più antica in Avcılar. E squadre metropolitane chì anu demolitu i mura anu dannatu ancu i cipressi.
E squadre di a Municipalità Metropolitana avianu dumandatu previamente 120 metri di spaziu da l'amministrazione di a scola, è ancu s'elli anu pigliatu sta zona da u giardinu di a scola secondu u protocolu, ùn eranu micca soddisfatti. E squadre metropolitane anu avà demolitu u muru di u giardinu è sò intruti in a scola senza mancu avè infurmatu l'amministratori di a scola, pruvucannu una grande reazione da i genitori.
I genitori chì anu vistu u muru di a scola colapsatu anu manifestatu e so reazioni dicendu: "A metropolitana Avcılar agisce cum'ellu vole. Piglia strade, scole, parcheggi è tuttu u restu. Hè cum'è noi campemu in un statu feudale. Nimu parla. Avà sò intruti in a scola più stabilita di Avcılar. Ùn ci sarà micca spaziu verde per i nostri figlioli. Sabancı 50th Year High School hè u locu di a Fundazione. Cumu puderia entre ? Almenu pigliate sta zona cumpletamente è dà à Toki per chì l'abitazione pò esse custruitu. "Semu tutti còmode", dissenu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*