Assicurendu a sicurità di e ferrovie cù a tecnulugia

Di i 2009 accidenti di trafficu registrati in Europa in u 3027, 174 sò accaduti nantu à e ferrovie.
Per d 'altra banda, i servizii di ferrovia crescenu ghjornu per ghjornu. Hè previstu chì ci sarà una crescita di 2005% in u trasportu di merci ferroviarie è una crescita di 2050% in u trasportu di passageri trà u 80 è u 51. Per d 'altra banda, questu significa risichi aumentati in e ferrovie. Cù i Prughjetti di Ricerca di l'Unione Europea realizati in Pulonia, Belgio è Portugallu per aumentà a sicurità di e ferrovie, hè destinatu à prevene eventuali accidenti riducendu u costu di mantenimentu di ferrovie è vagoni.
Cù un prughjettu di ricerca di l'Unione Europea realizatu in Leuven, in Belgio, hè statu sviluppatu un sistema d'osservazione chì pò analizà a cundizione di i treni attraversu u sonu è a vibrazione. Tom Vanhonacker, unu di l'esperti di u prugettu ferroviariu, spiega u funziunamentu di u sistema:
"Picemu 2-3 sensori nantu à i rails. Detectemu è misurà ogni trenu. Inspeccionemu ancu tutte e roti chì passanu per u sistema. Questu modu pudemu detectà induve ci hè un difettu. "
U Sistema di Vibrazione d'Alta Frequenza deve esse stallatu in modu impeccabile, secondu u prezzu è a dispunibilità di u spaziu. I sensori rilevanu vibrazioni ogni volta chì un trenu passa è trasmettenu à un dispositivu regiunale. L'infurmazioni cullate in questu modu hè trasferitu à un servitore cintrali.
L'onde emesse da e rote di u trenu furniscenu dati per i circadori per detectà difetti o crookedness di e roti. Un altru espertu di u prugettu, Frederik Vermeulen, parla di cumu cunvertisce l'onda create da vibrazioni in dati:
"Collegemu l'infurmazioni di vibrazione 24 ore à ghjornu senza interruzzione. Ciò chì vede quì hè chì ci hè un saltu cù ogni trenu chì passa. Misuremu a vitezza di u saltu. "Cumu pudete vede, se u rimbalzamentu hè fora di a norma, qualcosa hè sbagliatu".
Cù un altru Prughjettu di Ricerca di l'Unione Europea sviluppatu in Varsavia, l'obiettivu hè di cuntrullà a cundizione fisica di a reta di tramvia cù ultrasounds è scanning digitale. U sistema di cuntrollu non invasivu di novu sviluppatu permette di monitorà u statutu di l'articuli.
Grazie à un accelerometru d'alta freccia, e vibrazioni di metalli ponu esse analizate. I superfici purtati sò esaminati senza intervenzione. A più impurtante, hè pussibule osservà a superficia di a ferrovia cù u metudu di scanning. L'investigatore Christopher Johnson indica chì u sistema di scanning sensible à a luce facilita u so travagliu:
"Avemu una camera di scansione à alta velocità.
Hè sensibile à a luce è pò misurà 39 kilohertz. In altre parolle, pò esse piazzatu in i dispositi cù una vitezza di 40 km per ora. A misurazione hè fatta da a luce è l'analisi pò esse cuminciata. "Siccomu l'imaghjini equivalenti sò ottenuti, ùn hè micca necessariu di equalizà u graficu di freccia".
Questa rivoluzione digitale in a manutenzione ferroviaria riduce i costi è aumenta a sicurità di u sistema. In u risultatu, quandu hè necessariu di piantà u sistema di trasportu, u tempu hè ridutta è infurmazione più precisa nantu à a reta ferroviaria pò esse acquistata.
Nicolas Furio, unu di i coordinatori di u prugettu, dice chì u prughjettu ch'elli portanu a porta apre a porta à altre innovazioni per l'avvene :
"I ferrovie sò sistemi assai cumplessi. Cù stu prughjettu, avemu fattu un prugressu visibile esaminendu ogni pezzu. Dopu quì, u nostru scopu hè di sviluppà un strumentu integratu chì ci permetterà di analizà in una volta.
Ancu s'ellu u sistema hè cumplessu, l'esempiu portoghese hè utile per ottene dati in una piccula scala.
I treni trà Lisbona è Cascais sò monitorati da un sistema di freccia radio. U sonu fattu da ogni rota hè registratu cù un sensoru acusticu nantu à a strada. Cù stu metudu, pò esse determinatu se u trenu hè difettu o micca. Spyridon Kerkyras, u direttore tecnicu di u prugettu, spiega u funziunamentu di u sistema basatu nantu à l'onda sonora cù e seguenti parolle:
"Usemu ancu interruttori di cunvertitore posti in coppie. "Quandu u trenu s'avvicina, un dispositivu audio cumpatibile basatu in ultrasound detecta l'arrivu di u trenu è attiva u sistema di cullizzioni di dati".
Tutti i carri è i so cumpunenti sò scansati cù stu metudu. I dati raccolti sò caricati à u servitore cintrali. In questu modu, i dati storichi di ogni seccione di i vagoni sò guardati. In listessu modu, hè pussibule di determinà a cundizione fisica di i treni. Miguel Areias, chì hè rispunsevuli di u travagliu di sviluppu, hè a speranza chì u sistema serà efficace per prevene i pussibuli accidenti:
"Imaginate chì avemu un ufficiale in tutti i vagoni per diagnosticà l'errori di u trenu. Saria utile avè un sistema per detectà è avvistà di periculu in anticipu mentre u trenu hè in opera. "In questu modu, pudemu piglià stu avvisu in cunsiderazione in e nostre attività di mantenimentu di ogni ghjornu".
Vultemu di novu in Belgio. U sistema sviluppatu in Leuven hè statu adattatu in u quadru di una cullaburazione per a custruzzione di una nova linea di tram in a cità di Anversa, cù una speranza di vita di 30 anni.
Stu sistema di mantenimentu predittivu pò riduce significativamente u costu di u travagliu di custruzzione. Sicondu Gillis Jan, unu di l'ingegneri di u prughjettu, u sistema seccu minimizeghja l'errori umani:
"Prima chì u sistema hè stallatu, i vagoni sò stati purtati per mantenimentu ogni 2-3 mesi. Hè stata guardata à l'occhiu nudu per vede s'ellu ci era un prublema. Cù stu sistema, l'errori umani ponu esse firmati. "U sistema pò detectà ciò chì l'ochju umanu ùn pò micca detectà per truvà una soluzione più efficace à u prublema di u tram."
A ricerca scientifica nantu à i sistemi ferroviari cuntinueghja. Nove suluzioni tecnologiche è sistemi di alarme per avvisà eventuali errori in anticipu furnisceranu infurmazioni più dettagliate. Per d 'altra banda, u budgetu per l'attività di mantenimentu serà ancu diminuitu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*