İbrahim Ertiryaki, Direttore Generale di TÜVASAŞ, hà enfatizatu l'impurtanza di e relazioni cummerciale cù i paesi vicini.

İbrahim Ertiryaki, Direttore Generale di Turkey Wagon Industry Inc. (TÜVASAŞ), hà dichjaratu chì e relazioni cummerciale chì stabiliranu cù i paesi vicini sò impurtanti è una priorità per elli.
In a dichjarazione scritta fatta da TÜVASAŞ, hè statu informatu chì Ertiryaki hà accettatu Badri Tsilosani, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di a Cumpagnia Ferroviaria di JSC Tbilisi Rolling Stock Works chì opera in Georgia, in u so uffiziu.
In a dichjarazione, hè statu nutatu chì e duie cumpagnie discutevanu una pussibuli cooperazione è u fornimentu di pezzi di ricambio per i vagoni di merci.
Dendu i so punti di vista nantu à u sughjettu, Ertiryaki hà dettu: "I rapporti cummerciale chì stabiliremu cù i paesi vicini sò impurtanti è una priorità per noi. Avemu riesciutu à pruduce belli prudutti in l'ultimi anni in TÜVASAŞ, a basa di produzzione di veiculi ferroviari di Turchia. "Vulemu chì i citadini di tutti i paesi vicini puderanu prufittà di ciò chì producemu", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*