TÜVASAŞ ùn deve micca move

U presidente di a succursale di Sakarya di l'Unione di Trasporti Turchi (TUS), Ömer Kalkan, s'hè oppostu à a trasferimentu di TÜVASAŞ cù a so dichjarazione di stampa.
terre
Dichjarà chì u CAF Factory in Saragozza, in Spagna, induve i treni d'alta velocità seranu acquistati, serve nantu à 71 mila 800 metri quatratu, u più grande fabbrica di BOMBARDIER serve nantu à 151 mila metri quatratu, è VAGONPARS in Iran serve nantu à 330 mila metri quatratu. Kalkan hà dettu: "Invece chì TÜVASAŞ hà 359 mila metri quadrati, hà dettu chì pruduce in una zona chjusa di 80 mila metri quadrati, custruita in mille metri quadrati di terra operativa.
Subcontractor
Kalkan hà continuatu e so parolle cusì: "In u risultatu, u prublema di TÜVASAŞ ùn hè micca a scarsità di terreni operativi, ma a mancanza di persunale qualificatu, u numeru di quale hè in diminuzione di ghjornu per ghjornu. TÜVASAŞ ùn hà micca assuciatu travagliadori permanenti dapoi anni. Un tentativu hè fattu per eliminà a carenza di forza di travagliu attraversu l'acquistu di servizii. Cù l'aumentu di a subcontratazione, u livellu di produtividade è a qualità di u travagliu diminuite ghjornu per ghjornu.

Surghjente: sakyayenigun.com.tr

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*