60 Milla Firme raccolte per Pink Metrobus

60 mila firme, chì sò state raccolte cù a dumanda di l'applicazione "metrobus rosa" per e donne, sò state mandate à u sindaco metropolitanu di Istanbul Topbaş.

60 mila firme raccolte in a petizione urganizata da a Presidenza Provinciale di u Partitu Felicity di Istanbul nantu à a transizione à l'applicazione "Pink Metrobus" per l'usu di e donne nantu à a linea di metrobus, sò state mandate à u sindaco metropolitanu di Istanbul Kadir Topbaş per mail.

U presidente provinciale Selman Esmerer, in una dichjarazione davanti à l'Uffiziu postale di Taksim cù a participazione di un gruppu di membri di u partitu, hà ricurdatu chì anu annunziatu a dumanda di u "Metrobus rosa" cù un comunicatu di stampa u 20 di ferraghju, è hà dettu chì sta dumanda. hè d'impurtanza indiscutibile.

Esmerer hà dettu chì e donne chì utilizanu u metrobus sperienze diversi prublemi è argumenti disgraziati per via di l'intensità in i veiculi, è hà dettu chì e donne passageri, s'ellu sò incinte, cù i zitelli o vechji, anu da viaghjà in questi veiculi, induve ci hè un tramindui. tramindui è hè difficiule ancu di respira.

Esmerer hà dettu: "Secondu à noi, dopu ogni veiculi 3-4, un metrobus di culore rosa deve esse messu in viaghju per i passageri femminili chì volenu. I passageri femini chì vulianu viaghjanu cù i veiculi nantu à i voli regulari, è quelli chì vulianu aduprà i culori rosa. Questa applicazione minimizzerà e cundizioni di viaghju negativi di e donne è darà à e donne l'uppurtunità di viaghjà in pace.
Dopu l'annunziu, u presidente provinciale Selman Esmerer hà mandatu a scatula chì cuntene 60 mila firme à u sindaco metropolitanu di Istanbul, Kadir Topbaş, da l'uffiziu postale di Taksim.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*