I Russi volenu participà à i Prughjetti di Custruzzione di Ferroviari Turchi

L'Amministrazione Ferroviaria Russa RJD hà annunziatu chì volenu participà à i prughjetti di l'infrastruttura ferroviaria in Turchia. In a dichjarazione ufficiale fatta da l'istituzione, hè statu nutatu chì ci hè interessu in altre opere di infrastruttura ferroviaria, cumpresa a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars.

In a dichjarazione, "Avemu esaminendu e pussibilità di participà à prughjetti di infrastruttura ferroviaria in Turchia. Questi sò i prughjetti di custruzzione di corridori previsti da Istanbul à Georgia via Azerbaigian, Georgia è Iran.

In a dichjarazione, hè statu dichjaratu chì l'Amministrazione Ferroviaria Russa si prepara à participà à u prughjettu di custruzzione di ferrovia di circa 2 miliardi di dollari pianificatu in l'Emirati Arabi Uniti, è ancu a custruzzione di linee di metro in Kuwait è l'Arabia Saudita.

RJD hà nutatu chì i paesi di a Commonwealth of Independent States (CIS), l'Europa di l'Est, l'Africa è a regione di u Golfu Persicu sò rigioni principali per a so cooperazione.

Dà un esempiu chì sò implicati in certi prughjetti in Iran è Serbia, RJD hà dettu: "I rivenuti da i prughjetti di mudernizazione è di custruzzione in u campu di a ferrovia à l'esteru sò cunsiderate una di e fonti impurtanti per u finanziamentu di i prugrammi d'investimentu in Russia".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*