I pezzi di ricambio di u Metro d'Ankara sò acquistati da i fabbricanti domestici

I pezzi di ricambio di Ankara Metro sò acquistati da i Produttori Locali: I pezzi di ricambio di Ankara Metro, chì opera sottu a Direzzione Generale EGO di a Municipalità Metropolitana, sò furniti da i pruduttori domestici. Fendu una grande cuntribuzione à l'ecunumia domestica, u Metro d'Ankara, chì hà compru a maiò parte di i so pezzi di ricambio da cumpagnie turche, hà salvatu cusì 5 milioni 5 mila TL in 700 anni.
Ankara Metro, chì hà preferitu u fabricatore domesticu per a fornitura di pezzi di ricambio in u scopu di u "Prughjettu di Localizazione di u Produttu", hà introduttu queste parti à l'imprese turche cù a "Esposizione di pezzi di ricambio è di l'equipaggiu" per aumentà l'interessu. I participanti, chì anu visitatu l'esposizione induve i campioni di l'equipaggiu tecnicu utilizatu per u metro pruduciutu da cumpagnie lucali, anu ancu ricevutu infurmazioni nantu à u prughjettu di localizazione di u produttu di a Direzzione Generale EGO.
ANKARA METRO, PREFERITÀ L'IMPRESE TURCHE PÀ A SUSPENSIONE DI PARTI DI RICAMBI CHE CONTRIBUITE ALTAMENTE À L'ECONOMIA DOMESTICA, SARA ANCHE PIONEER PÀ A PRODUZIONE DOMESTICA DI SUBWAY.
U direttore generale di l'Ego Necmettin Tahiroğlu, u presidente di u Cunsigliu di OSTİM AŞ Orhan Aydın, u capu di u dipartimentu di i Sistemi Ferroviari di a Municipalità Metropolitana Kemal Temiz, u direttore di a metropolitana di Ankara Rahmi Akdoğan è parechji industriali è burocrati anu assistitu à l'apertura di a mostra.
Nutendu chì più di 80 pezzi di ricambio di u Metro d'Ankara sò stati acquistati da i pruduttori domestici, l'autorità anu nutatu chì anu acceleratu u travagliu per u sviluppu di u "prughjettu di localizazione di u produttu", è chì anu ghjuntu à un cunsensu cù i pruduttori lucali nantu à u prublema di Domestic. Produzzione di Metro è chì a Metro d'Ankara seria un pioniere in questa materia.

Surghjente: http://www.baskentlilerhaber.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*