U presidente Topbaş hà dettu chì Metrobus scenderà ogni 30 seconde

Kadir Topbaş hà fattu dichjarazioni annantu à u prublema di trafficu in l'aeroportu Atatürk
U sindaco metropolitanu di Istanbul, Kadir Topbaş, hà datu alcune nutizie chì alleviaranu i Istanbuliti, chì sò sopraffatti da u trafficu per via di u mantenimentu di i ponti à u so ritornu da u Brasile: oghje metteremu in opera 100 autobus più. I Metrobus parteranu ancu ogni 30 seconde ...
U sindaco metropolitanu di Istanbul, Kadir Topbaş, chì hà assistitu à l'apertura di u Cumitatu di Cultura in Rio de Janeiro, Brasile, hà fattu dichjarazioni nantu à i cuntatti brasiliani è u prublema di trafficu in l'aeroportu Atatürk, induve hè ghjuntu ieri. Rispondendu à e dumande di i ghjurnalisti in u VIP Lounge, Topbaş hà dettu:
TARGET 3 MIL BUS: Lanceremu 100 autobus più u venneri (oghje). I platti di i novi autobus sò stati cumpletati. Facemu investimenti seri in u trasportu publicu. Avemu un scopu : circa 3 autobus. Avemu u scopu di aumentà u so numeru è eliminà a congestione. A custruzzione di u metro cuntinueghja.
UN METROBUS IN 30 SECONDI: Cum'è una municipalità, avemu da sustene i travaglii di mantenimentu di a Direzzione Generale di l'Autostrade in Fatih Sultan Mehmet è u Golden Horn Bridge. U mantenimentu periodicu di questi deve esse fattu se ne necessariu. Ci hè un periudu di trè mesi, un arrangiamentu periodicu hè fattu. Noi, cum'è a municipalità, assicureremu chì e linee di metrobus, à intervalli di 30 seconde, sustenenu intensamente u trafficu per superà i prublemi chì nascenu soprattuttu per via di l'opere di mantenimentu di u ponte di u Cornu d'Oro.
U TRANSPORTU PUBLICU CRESCE : Un travagliu in cinque tappe hè realizatu nantu à u Ponte di l'FSM di manera regulare, duie corsie ognunu. Credu chì a ghjente d'Istanbul mostrarà capiscenu nantu à sta questione. A rata di usu di i veiculi di trasportu publicu in Istanbul hè in crescita. Avemu finitu l'offerta per l'acquistu di novi veiculi. Puderemu à u serviziu di a ghjente di Istanbul u più prestu pussibule.
DENİZ RIGHT CHOICE: "Ci hè stata una intensa dumanda di trasportu marittimu per via di i travaglii di mantenimentu stradale. Ci hè un studiu nantu à questu?" À a quistione, u presidente Topbaş hà dettu:
"Cerchemu di fà un bonu usu di u trasportu marittimu. Di sicuru, ùn pudete micca ghjunghje à a velocità chì vulete in u mare è ùn pudete micca più di 6 mila 8 mila. Ma pensemu chì hè assai più currettu per Istanbul chì a ghjente preferisce u trasportu marittimu invece di aspittà per ore in trafficu. E nostre linee di cità anu intensificatu u travagliu nantu à questu. İDO sustene ancu questi studii ".
Ùn andate micca per una sola strada: Seremu più còmode se parechje persone utilizanu un vechju unicu, ancu quandu utilizanu veiculi di trasportu publicu è ancu veiculi individuali quant'è pussibule. In i nostri veiculi individuali, u numeru di persone in taxi ùn hè mancu 1-2 o duie persone. Questu influenza negativamente u trafficu. Un massimu di 200 veiculi per ora ponu passà per una corsia. Se tanti veiculi passanu in una strada per ora, quante corsie pudete fà, quantu pudete risponde à 2 milioni di veiculi in trafficu per ghjornu. Quì, cum'è Istanbuliti, duvemu sustenemu l'un l'altru annantu à questu tema inseme. Inseme pudemu fà a vita di a cità u più faciule pussibule.

Fonte: haber.gazetevatan.com

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*