Investimenti di trasportu publicu in Izmir

U protokollu riguardanti 100 autobus per esse acquistatu da İZULAŞ, una di e cumpagnie di a Municipalità Metropolitana di İzmir, da a cumpagnia Otokar hè statu firmatu cù una cerimonia.
Sicondu a dichjarazione fatta da a Municipalità Metropolitana di Izmir, una cerimonia di firma di u protokollu hè stata tenuta in a storica pianta di gas di carbone per 100 autobus chì IZULAŞ cumprà da Otokar.
U sindaco metropolitanu Aziz Kocaoğlu, in u so discorsu à a ceremonia di firma di u protocolu, hà dettu chì u so scopu in u trasportu hè di fucalizza nantu à l'investimenti in sistemi ferroviari alimentati elettricamente cum'è metro, periferia è tramvii è di utilizà u trasportu marittimu più intensivamente.
Dichjarà chì anu u scopu di utilizà una grande parte di e so opportunità d'investimentu in questa direzzione è di trasportà a ghjente di İzmir cunfortu, rapidu è sicuru, Kocaoğlu hà dichjaratu ch'elli ponu minimizzà a suvvenzione di trasportu, chì si trasforma in un grande fardelu per tutte e municipalità.
Nutendu chì in u campu di u trasportu publicu, ESHOT porta 400 mila passageri à ghjornu cù 860 autobus, İZULAŞ porta 400 mila passageri cù 200 autobus, 180 mila passageri in u metro è 155 mila in İZBAN, u numeru di passageri ogni ghjornu cresce ogni ghjornu. Ellu disse chì cù a participazione di novi rimorchi è alcuni arrangiamenti da esse fatti inseme cù TCDD, pò ghjunghje à 300 mila, è chì aspettanu chì u numeru attuale ghjunghje à 350 mila cù l'arrivu di a linea à Üçkuyular in u metro. .
Nutendu chì l'offerta per 15 navi di u golfu di nova generazione chì pensanu à cumprà hè stata cumpleta è a fase di u cuntrattu hè stata ghjunta, Kocaoğlu hà dettu: "I nostri navi seranu cumissioni in lotti à partesi da 550 ghjorni. Serà benefica sia per a nostra cità è per a nostra industria navale ".
Dichjarà chì u numeru di passageri di ogni ghjornu in u Golfu hè di circa 35 mila, Kocaoğlu hà dichjaratu chì u numeru di moli è viaghji aumenterà è questu numeru serà purtatu assai più altu.
Nutendu chì anu ancu cura di i disabili in u trasportu, ci era solu 8 autobus disabili in a flotta di trasportu quandu ellu hà pigliatu l'uffiziu 12 anni fà, è oghje u 70 per centu di a flotta hè custituita da autobus disabili, "Avemu compru 150 autobus novi per ESHOT. . Cumpraremu 300 più. 200 autobus seranu acquistati per İZULAŞ à a fine di l'annu. Cumpremu autobus di nova generazione, bassu di carbonu, amichevuli di l'ambiente è climatizzati chì ponu esse utilizati da i citadini disabili. "Ùn ci sarà micca vechji autobus in a nostra flotta in pocu tempu", disse.
U direttore generale di Otokar, Serdar Görgüç, hà dichjaratu chì l'autobus, chì anu ricivutu numerosi premii, sò apprezzati per e so caratteristiche ambientaliste, è hà dettu: "Avemu impazienti di mette in serviziu i nostri veiculi di longa durata è à pocu costu operativu in u mumentu prestu. quantu pussibule ".
Dopu à i discorsi, u sindaco metropolitanu Aziz Kocaoğlu è u direttore generale di Otokar, Serdar Görgüç, firmavanu u cuntrattu per a compra di 100 autobus.
U General Manager Görgüç hà ancu presentatu un mudellu di l'autobus da esse pruduciutu à u Sindaco Kocaoğlu in a ceremonia di firma.
Hè statu infurmatu chì l'autobus Otokar "City Series" di 12 metri di lunghezza, chì saranu adattati per l'imbarcu per disabili cù u so pianu bassu, avarà l'aria condizionata, u segnu digitale di u distrittu, u mutore ambientalista è a camera di retromarcia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*