U Centru di Test di Sistema Ferroviariu più veloce è longu d'Europa hè stabilitu in Eskişehir

Università Anadolu (AU) Facultà di Ingegneria, Dipartimentu di Ingegneria Elettrica è Elettronica, Lecturer è Centru di Ricerca di Sistemi Ferroviari Stabilimentu Project Manager Prof. Dr. Doğan Gökhan Ece, in a so dichjarazione à u currispundente AA, hà dichjaratu chì e strade di u centru di teste di i veiculi rimorchi è rimorchiati in Europa ùn permettenu micca velocità brevi è assai elevate, è chì anu u scopu di realizà e teste chì permettenu a più longa è più alta velocità. in Europa cù u centru in Eskişehir.
Prof. Dr. Ece hà nutatu chì u Centru di Ricerca di Sistemi Ferroviari di l'Università Anadolu, chì serà stabilitu in u distrittu Alpu di Eskişehir, hè in custruzzione cum'è un centru di ricerca induve e teste di certificazione di i veiculi rimorchiati è i so cumpunenti ponu esse realizati.
U prufessore hà dichjaratu chì in questu centru, i testi di u produttu di tutti i cumpunenti ligati à i sistemi ferroviari pruduciutu da l'urganisazione publica è privata seranu realizati. Dr. Ece hà dettu:
"Queste teste di velocità devenu esse realizate per determinà i prublemi chì ponu accade durante a produzzione di veiculi di trainu è di trainu. In più di esse un centru di certificazione, stu locu serà ancu un centru di ricerca è sviluppu. A certificazione di u persunale hè ancu destinata à esse realizata quì. U prughjettu dura 3 anni è serà finitu à a fine di u 2015. "In u prugettu, hè previstu di custruisce una strada di prova di 30 chilometri, una strada di prova di 9 chilometri cù curve più profonde, è ancu una zona di prova di tram".
- "Vulemu realizà a strada di prova di velocità più longa è più alta d'Europa".
Prof. Dr. Ece hà dichjaratu chì u bilanciu cunsideratu è accettatu di u prugettu era di circa 100 milioni d'euros è chì a maiò parte di l'investimentu hè stata coperta da e risorse proprie di l'AU.
Rimarchendu chì questu hè un prughjettu statale è chì u Ministeru di u Sviluppu è u Ministeru di u Trasportu, l'Affari Marittimi è a Comunicazione volenu assai, Prof. Dr. Ece hà dettu: "Ci hè solu unu di stu centru in i Stati Uniti. Hè un centru assai grande è cumpletu. In Europa, si trova in a Repubblica Ceca è in Germania. A sede di Siemens in Germania in generale prova i so veiculi, ma furnisce ancu servizii di certificazione è teste à cumpagnie esterne. E strade di i centri di teste in Auropa sò abbastanza brevi è ùn permettenu micca una velocità assai alta. "Vulemu realizà a strada di prova più longa è più alta velocità in Europa cù u centru di teste chì custruiremu in Eskişehir", disse.
-"U centru serà di grande impurtanza in u prucessu di R&D è di certificazione"-
Spieghendu chì un tali centru aumenterà l'interessu in l'industria di i sistemi ferroviari in Turchia, u Prof. Dr. Ece continuò cusì:
"L'urganisazioni privati ​​​​è publichi anu da certificà i veiculi di rimorchiu è di rimorchiu chì pruducenu per vendelli à l'esteru. Questi certificati ponu avè un costu assai altu quandu sò fatti in Europa. Se e teste sò realizate in u nostru centru, i costi diminuiranu è i soldi spesi fermanu in u paese. L'istituzioni pubbliche anu più bisognu in questu sensu. U centru serà di grande impurtanza in i prucessi di R&D è di certificazione in termini di sistemi ferroviari in Turchia, è ci permetterà gradualmente di diventà unu di i paesi cù tecnulugia in u settore ferroviariu. Ciò chì vulemu fà quì hè di risponde à una necessità di Turchia è di furnisce l'ambiente tecnologicu necessariu à i fabricatori per permette à Turchia di esse induve vole in termini di ferrovie ".

Fonte: AA

1 Comment

  1. Cari Signori, aghju travagliatu cum'è ingegnere meccanicu in diverse unità di TCDD per parechji anni Durante stu tempu, aghju travagliatu cum'è un capu di l'ingegneria in l'attelle di locomotive è di i vagoni è mi ritirò dopu avè travagliatu annantu à sti prublemi per un bellu pezzu. Avà travaglia in una urganizazione di sicurezza di qualità. Hè per quessa chì aghju seguitu e vostre publicazioni, sò ancu un membru di l'associazione RAYDER in Istanbul.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*