U Centru Logisticu di Trabzon hè impurtante per a Regione

Firme sò state fatte nantu à u più grande prughjettu di u centru logisticu di Turchia
Firme sò state fatte nantu à u più grande prughjettu di u centru logisticu di Turchia

Hè statu dichjaratu chì cù un centru logisticu per esse custruitu in Trabzon, Trabzon puderia diventà u centru di furnimentu è trasferimentu di u Mediu Oriente è l'Asia.

Facendu una dichjarazione annantu à u sughjettu, Ahmet Hamdi Gürdoğan, presidente di l'Associazione di l'Esportatori di u Mari Neru Orientale (DKİB), hà dettu chì a Regione Orientale di u Mari Neru, chì hà un vantaghju strategicu assai impurtante in quantu à a vicinanza di a Federazione Russa, u Caucasu, L'Asia Centrale è a Regione di u Mediu Oriente, hà l'infrastruttura necessaria in quantu à u cummerciu esteru, hà ricurdatu chì, per via di l'investimenti insufficenti di edifiziu, sti putenziali ùn puderanu micca esse utilizati à u livellu desideratu è in una manera sustinibili. Ancu Trabzon hè stata prima in l'esportazioni maritime in a Federazione Russa in l'anni precedenti, cù a Russia chì chjude u Portu di Sochi, i servizii di logistica di Trabzon anu finitu, è cum'è e navi di l'esportatori è di u trasportu si vultonu in altre regioni, l'ecunumia di Trabzon hè diventata più grande culpitu da un colpu, Gürdoğan hà dettu: "Per questu scopu, hè necessariu di fà a pruvincia è e so regioni di l'internu attrattivi custruendu certe infrastrutture per attivà l'esperienza è a cunniscenza in logistica è u putenziale di vantaghju di prossimità geografica di a nostra pruvincia di Trabzon. "In questu cuntestu, ci hè l'uppurtunità di trasfurmà Trabzon in u centru di fornitura è trasferimentu di u Mediu Oriente è l'Asia cun un centru logisticu da esse custruitu in Trabzon", disse.

Gürdoğan hà nutatu chì u Kazbegi-Verhni Lars Border Gate, chì furnisce u passaghju di terra di transitu à a Federazione Russa via Georgia, serà apertu in i prossimi mesi in u scopu di u travagliu realizatu sottu a coordinazione di u nostru Ministeru di l'Ecunumia l'apertura di sta porta, a pussibilità di ghjunghje à a Federazione Russa per strada in 6 ore, a pussibilità di apre a porta di l'Ossetia Meridionale, chì hè una terza porta chì permetterà u passaghju in Russia via Georgia, è a pussibilità di apre Sochi o Adler. Ports à u trafficu di mercanzie novu dopu à 2014. A causa di i negatività chì pò esse espertu in u Mediu Oriente è l'Iran in l'anni à vene, i passaggi di transitu à l'Asia Centrale è a Republica Turca via questi paesi diventeranu risicatu rotta per battellu hè assai prubabile è si estende à a Cina per strada nantu à sta strada farà chì a pruvincia di Trabzon è a Regione Orientale di u Mari Neru attrattiva in termini di logistica.

Inoltre, a pussibilità di u trasportu in Cina per via di sta linea portarà a carica chì torna da a Cina à l'Europa attraversu a nostra Regione. Perchè attualmente, i carichi chì vanu da a Cina à i Paesi europei ponu esse spediti in un minimu di 40 ghjorni via a linea di container. I carichi chì venenu à i porti di a nostra Regione di u Mari Neru Orientale per via di sta linea anu l'uppurtunità di esse mandati in Europa è in i paesi di l'internu in un tempu più breve da u centru logisticu attraversu a linea di container esistente in u portu di Trabzon. "In più, grazia à un centru logisticu chì serà stabilitu cù tutte e strutture infrastrutturali, tenendu in contu l'esempii mundiali, a pruvincia di Trabzon hà ancu l'uppurtunità di transità u cummerciu cù a carica chì vene da a Federazione Russa è i paesi in u so hinterland via l'Europa. , è a carica di materia prima da questi paesi à i paesi europei attraversu stu centru logisticu ", disse.

Inoltre, Gürdoğan hà dichjaratu chì hè pussibule di realizà u flussu di transitu di carichi di transitu di u Mediu Oriente-Europa è Mediu Oriente-Asia Centrale attraversu u centru logisticu chì deve esse stabilitu in Trabzon, è hà aghjustatu: "Attualmente hè u portu più vicinu da u nostru paese à a Regione di l'Iraq di u Nordu, induve e cumpagnie occidentali anu fattu un grande investimentu. " Ci sò porti in Trabzon è e pruvince di a nostra regione, è cù l'apertura di u Tunnel Ovit in questa vicinanza, diventerà ancu più vantaghju è un centru di Trabzon. centru logisticu da esse stabilitu farà l'usu di sta linea attrattiva.

Trà l'alternative dispunibili per u centru logisticu per appellu à a regione, u locu più adattatu in quantu à a dimensione di l'area è a pusizione strategica hè l'area di riempimentu di u cantiere Sürmene-Çamburnu. In questu cuntestu, per inizià i travaglii necessarii da u nostru Ministeru di l'Ecunumia, chì hè trà i duveri di stabilisce centri logistichi, hè principalmente necessariu di riempie l'area di riempimentu di u cantiere navale Sürmene-Çamburnu, chì hè attualmente custruita cum'è cantiere navale da u Ministeru di i Trasporti, affari marittimi è cumunicazioni (DLH Custruzzione Generale Direzzione) è hè pussidia da u Sürmen District Governorship Direzzione di Merchenzie, da i Ministeri pertinenti "Si deve esse attribuitu à u nostru Ministeru di l'Ecunumia per stabilisce un Centru Logisticu". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*