Tülomsaş Rail Systems Protocol Firmatu cù ESOGÜ

Rettore di l'Università Eskişehir Osmangazi (ESOGÜ) è Türkiye Lokomatif ve Motor Sanayi A.Ş. Un protokollu hè statu firmatu trà (TÜLOMSAŞ) in quantu à i sistemi ferroviari è chì mira à a cooperazione in tutti i prublemi, cumprese R&D è educazione. In a dichjarazione fatta, cù u protokollu, hè destinatu à riduce a dipendenza da i paesi stranieri per i prudutti, i sistemi è i servizii necessarii da u settore ferroviariu, fendu studii di R&D, per creà ambienti chì permettenu a furmazione di circadori, furmatori è furmatori. U persunale espertu necessariu da u settore, per cooperà cù e università principali di l'ESOGÜ chì travaglianu in l'ingegneria ferroviaria Per assicurà chì hè trà i bisogni di u settore, per travaglià per risponde à i bisogni di u settore, per participà inseme à prughjetti cumuni di R&D naziunali è internaziunali. sistemi ferroviari, à cuntribuisce à u sviluppu di u settore da determinà pulitiche cumuni è metudi di creà cunniscenza è memoria circa sistemi ferroviari, à cuntribuisce à u sviluppu di u settore in a decisione è a standardizazione Hè statu dichjaratu chì u scopu di a determinazione era di fà studii per risponde à i bisogni di u nostru paese.
Parlendu à a cerimonia di firma in a Sala di Reunione di u Rettore, u Rettore di l'ESOGÜ Prof. Dr. Hasan Gönen hà dichjaratu chì Eskişehir hè una testa di ponte per u trenu d'alta velocità è chì u trenu d'alta velocità farà grandi cuntributi à l'ecunumia di u paese in u futuru.
Dichjarà chì u trenu d'alta velocità darà un risparmiu significativu in u trasportu è i costi di trasportu è u tempu, u Prof. Dr. Hasan Gönen hà dettu chì anu firmatu stu protokollu cù TÜLOMSAŞ in Eskişehir per stabilisce una cooperazione tecnologica è scientifica in tram, treni d'alta velocità è altri settori ferroviari.
U direttore generale di TÜLOMSAŞ, Hayri Avcı, hà dettu chì u protocolu hè impurtante in quantu à furnisce u supportu di l'infurmazioni chì anu bisognu in settori cum'è locomotive, vagoni è tram in a produzzione ferroviaria, è ancu riceve l'innovazione è u sustegnu R&D.
Avcı hà dichjaratu chì TÜLOMSAŞ serà ancu un centru di furmazione per i studienti di duttore è di maestru.
Hayri Avcı hà nutatu chì, in u risultatu di a cooperazione trà e duie istituzioni, hè destinatu à ottene a più parte pussibule da u mercatu mundiale di i veiculi ferroviari, chì ammonta à 100 miliardi d'euros, assicurendu chì Eskişehir diventerà u centru di produzzione di veiculi ferroviari.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*