Turchia serà u capu di i treni d'alta velocità in Europa !

U guvernu hà da scopu di custruisce 2023 km di linee di treni à alta velocità per u 9. Cusì, a reta ferroviaria duppià in 978 anni è Turchia diventerà u capu d'Europa in i treni à grande velocità.
U guvernu, chì hà da scopu di investisce 2023 miliardi di dollari in u settore di u trasportu finu à u 350, destinarà u più grande budgetu cù 100 miliardi di dollari à e ferrovie. Pianificandu u trasportu "rapidu" à parechje cità di l'Anatolia in u 2023, u Ministeru di i Trasporti hà per scopu di custruisce un totale di 100 chilometri di novi linee ferroviarie, cumprese 9 km di linee di treni à alta velocità è 978 km di linee cunvinziunali, in u 4u annu. di a Republica.
A reta di ferrovia di 11 mila chilometri duppià in 12 anni. Doppia lunghezza di linea da 9 per centu
aumenterà à 50 per centu. A tarifa di e linee elettrificate, chì hè di 26 per centu, cresce ancu à 60 per centu. Quandu l'ubiettivi sò rializzati, i treni à alta velocità passeranu per 29 cità cumprese Yozgat, Trabzon, Diyarbakır, Malatya, è ancu cità cum'è Istanbul, Ankara, İzmir, Sivas, Bursa.
Finanziamentu da i Cinesi
Una parte di 45-25 miliardi di dollari di prughjetti cù un costu di 30 miliardi di dollari serà furnita da a Cina. Sicondu u "Acordu di Cuuperazione Ferroviaria", i Cinesi custruiranu a linea ferroviaria d'alta velocità di 7 mila 18 chilometri. I restanti 2 chilometri seranu custruiti cù equità è prestiti stranieri.
I treni d'alta velocità passanu per quattru cità in a regione di l'Anatolia Centrale. U primu di questi era a linea di trenu d'alta velocità Ankara-Konya, è ancu u viaghju hà cuminciatu.
Dopu questu, i travaglii di custruzzione cuntinueghjanu nantu à a linea Ankara-Sivas di 468 chilometri. Tuttavia, u trenu d'alta veloce parterà da Yozgat 30 chilometri prima di Yerköy, ghjunghjerà à u centru di a cità, è poi cuntinuà à Sivas. I treni d'alta velocità da Ankara o Istanbul vanu ancu à Kayseri via Yerköy.
Cusì, cù u trenu d'alta velocità, Ankara-Yozgat serà 1,5 ore, è Ankara-Kayseri serà 2 ore è 30 minuti.
Quandu i prughjetti ferroviari è i paesi logistichi sò finiti, hè previstu di ghjunghje à u 2023 per centu di a quota di mercatu in u trasportu di passageri è u 15 per centu in u trasportu di merci in 20.
Ankara-Sivas in 2015
TCDD hà iniziatu a custruzzione di a linea ferroviaria à alta velocità trà Ankara è Eskişehir in 2003. I voli di prova sò stati cuminciati u 23 d'aprile di u 2007, è u primu volu di passageru hè statu fattu u 13 di marzu di u 2009. A linea Ankara-Eskişehir di 245 km hà riduciutu u tempu di viaghju à 1 ora è 25 minuti. Sta linea hè ancu a prima tappa di a Linea di Trenu d'Alta Velocità Ankara-Istanbul. A Linea di Trenu Alta Velocità Ankara-Konya, chì a so fundazione hè stata stabilita l'8 di lugliu di u 2006, hà fattu u so primu serviziu di passageru u 24 d'Aostu di u 2011. A parte di 306 km di a linea di 94 km trà Ankara è Polatlı hè stata custruita in u scopu di u prughjettu Ankara-Eskişehir. A linea hè stata custruita cù una vitezza di 300 km / h.
I travaglii di custruzzione cuntinueghjanu nantu à a linea Yerköy-Sivas, chì a fundazione hè stata stabilita u 13 di marzu di u 2009. L'obiettivu di a Direzzione Generale di TCDD hè di cumplettà l'infrastruttura in u 2014 è di cullà i treni in 2015.

Surghjente: Emlakkulisi.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*