Ministru Zafer Caglayan: I ferrovie sò per esse a pruprietà di u statu

U Ministru di l'Ecunumia Zafer Çağlayan hà dettu: "Apremu u trasportu ferroviariu à u settore privatu, cù e ferrovie chì sò a pruprietà di u statu. Bona furtuna. Venite à creà a vostra propria cumpagnia, trasportu più prezzu. Pigliate l'occasione ", disse.
"Apremu u trasportu ferroviariu à u settore privatu" -
Nutendu chì anu ancu realizatu studii assai impurtanti nantu à a logistica, Çağlayan hà dettu:
"Finu à u 2023, custruiremu 10 mila chilometri di novi ferrovie, rivisiteremu e ferrovie esistenti, è 110 miliardi di dollari seranu spesi solu per questu. Turchia investirà 130 miliardi di dollari per l'energia. Fendu cusì, Turchia custruirà dui di i 10 porti più grandi di u mondu è li trasforma in un hub.
Riduceremu i costi di logistica in u vostru cummerciu. Avemu ghjuntu à un accordu cù u Ministru di i Trasporti. Avemu strintu a manu cun ellu, avemu accunsentutu. L'aghju dumandatu. "E nostre cumpagnie si lamentanu giustamente di e spese di trasportu. À questu puntu, cum'è TCDD, fate un prezzu speciale per u trasportu domesticu, è cù questu prezzu, purtemu u trasportu ferroviariu in un sistema chì aumenterà a competitività di e nostre cumpagnie. Avemu ghjuntu à un accordu verbale cù Mr. Avà i nostri sottusecretarii si riuniscenu in un ghjornu o dui è TCDD vi purterà una tale facilità cù l'ordine di u ministru. Facemu un altru travagliu impurtante. Avemu apre u trasportu ferroviariu à u settore privatu, cù e ferrovie chì sò a pruprietà di u statu, bona furtuna. Venite à creà a vostra propria cumpagnia, trasportu più prezzu. Pigliate l'oppurtunità. Avemu ancu inclusu un altru dettagliu impurtante in quantu à questu in u Sistema di Incentivi. Avemu dinò un supportu di a 5a regione à l'investimenti impegnati in u trasportu di merci è di passageri marittimi è ferroviari.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*