Prughjettu Target di RTSO Samsun-Sarp Railway and Airport

Rize Chamber of Commerce and Industry hè sviluppatu novi prughjetti di visione dopu à u Tunnel Ovit, chì seguitanu perseverante è chì a fundazione hè stata stabilita da u Primu Ministru Erdogan u mese passatu. RTSO, i so prossimi miri; A custruzzione di a linea ferroviaria Samsun-Sarp, chì furnisce un aeroportu à Rize è a suluzione di i prublemi di tè sò stati determinati.
A visione RTSO determina i prughjetti
Rize Camera di Cummerciu è Industria 43a Reunione di l'Assemblea convocata sottu a presidenza di u presidente di l'Assemblea Şaban Aziz Karamehmetoğlu, à a riunione, cum'è a Camera di Cummerciu è Industria di Rize, chì hà ghjucatu un rolu impurtante in a realizazione di u sognu di u Tunnel Ovit. di XNUMX anni, l'Autostrada Rize-Mardin chì culligava u Nordu à u Sud, chì hè stata seguita, è l'Autostrada Rize-Mardin è Ovit.Hè statu enfatizatu chì era gratificante chì u prughjettu di u tunnel hè ghjuntu in vita.
Ferrovia è aeroportu nantu à l'agenda
Facendu una dichjarazione dopu a riunione, u presidente di l'Assemblea RTSO, Şaban Aziz Karamehmetoğlu, hà dettu: "Vulemu ringrazià tutti, in particulare u nostru Primu Ministru Recep Tayyip Erdoğan, chì hà cuntribuitu à u prughjettu Ovit. I prughjetti chì avemu da seguità da avà sò determinati da a nostra Assemblea ; Hè statu decisu chì a ferrovia di Samsun-Sarp, l'aeroportu di Rize è u tè deve esse u sughjettu. Vulemu chì Rize sia un novu prughjettu di destinazione cumuni è sviluppà prughjetti per risolve i prublemi di tè, chì hè un must. U fattu chì i prughjetti chì prepareremu da avà seranu regiunale è cuntribuiscenu à parechje pruvince, micca solu una, seranu assai più efficaci in a realizazione di i prughjetti ", disse.
In u prossimu periodu, cum'è un prughjettu regiunale, a linea ferroviaria Samsun-Sarp è un aeroportu da esse custruitu nantu à u latu orientale di Rize deve esse cuminciatu è sti idee; Ellu hà dettu ch'elli volenu fà un prughjettu di mira travagliendu cù i pulitici è l'attori regiunale.
Ovit va bè, u tè hè dopu

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*