U panicu di bombe porta à l'annullamentu di e spedizioni İZBAN

U saccu di u trenu chì hà fattu a spedizione İZBAN in u distrittu Alsancak di İzmir hà causatu un panicu di bomba.
I voli Izban sò stati annullati, i passageri ùn sò micca stati purtati à a stazione per ragioni di sicurezza. I vestiti sò stati truvati in u saccu chì l'esperti di dispusizione di bombe in vestiti speciali detonate cù un detonatore.
Hè statu nutatu chì ci era un saccu micca reclamatu in unu di i vagoni di u trenu, chì hà fattu a spedizione Aliağa - Cumaovası İzmir Suburban (İZBAN) versu 13.30 oghje (ghjovi). I passageri di u trenu chì arrivanu à a stazione d'Alsancak sò stati messi in altri treni, i voli sò stati annullati, è nisun passageru hè statu purtatu à a stazione.
L'esperti di dispusizione di bombe, chì intrinu in a vittura, chì era circundatu da a sicurità, cù i so vestiti speciali, detonate u saccu cù u detonatore. I vestiti sò stati truvati in u saccu, chì era decisu per esse scurdatu. Intantu, i citadini chì aspittàvanu l'iniziu di e spidizioni fora di a stazione anu sperimentatu un panicu di corta durazione. Dopu chì u saccu hè statu consegnatu à a pulizza, i servizii di treni cuminciaru cum'è normale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*