A greva hà iniziatu in İZBAN

A greva hà iniziatu in İZBAN: Dopu chì e negoziazioni di u cuntrattu trà l'Unione Ferroviaria-İş è İZBAN AŞ in İzmir ùn anu micca datu risultati, i travagliadori anu iniziatu a greva.

I travagliadori di İZBAN anu fattu greva sta matina perchè un accordu ùn pudia esse ghjuntu in i negoziati di u cuntrattu in corso trà l'Unione Ferroviaria-İş è İZBAN AŞ.

Cù İZBAN, chì forma a spina di u trasportu publicu in İzmir cù a so linea chì si estende da u nordu à u sudu di İzmir, una media di 350 mila passageri sò trasportati ogni ghjornu. In İZBAN, induve ci sò 305 membri di u sindicatu, parechji travagliadori travaglianu per u salariu minimu, mentre chì i machinisti sò impiegati per salari sottu à u limitu di a fame.

TARIFFA A PIÙ ALTA IN İZBAN NET 1600 LIRA

Demiryol-İş İzmir U secretariu finanziariu di a succursale di İzmir, Hamdullah Giral, hà dichjaratu chì ci sò 105 travagliadori chì travaglianu cù un salariu minimu in İZBAN, è chì u salariu più altu hè di 2 mila 56 lire in grossi, chì currisponde à 1500-1600 lire in netta. Esprimendu chì i machinisti anu ricevutu un salariu grossu di 1990 lire, Giral hà dettu chì l'amministrazione di İZBAN avia misinformatu u publicu cù a so dichjarazione. Giral hà dettu: "I pruposti di l'amministrazione di İZBAN sò assai sopra à a figura di l'inflazione è l'aumentu di u salariu per i funzionari è i travagliadori publici. Ma queste persone ricevenu u salariu minimu, ùn dicenu micca cusì ", disse. Esprimendu chì anu diminuitu à 24 per centu da a so prima offerta in u draft TIS, Giral hà dichjaratu chì l'offerta di İZBAN era 11 per centu. Esprimendu chì a produtividade di i travagliadori chì sò impiegati per i salarii sottu à u limitu di a fame hè ancu diminuitu, Giral hà dettu: "Ùn vulemu micca u 100 per centu. Vulemu ch'ellu hà una qualità di vita megliu è dà à u so zitellu un pocu di più soldi. A reta di questu vene à 1734 lire. Avemu dumandatu u nostru bonus di 80 ghjorni per 90 ghjorni. Ci sò persone chì anu un bonus di 110-112 ghjorni in a Municipalità Metropolitana ", disse.

SPIEGAZIONI DI STRIKE-BREAKING DA İZBAN AŞ

In a dichjarazione fatta da İZBAN AŞ, hè statu dichjaratu chì a Municipalità Metropolitana di İzmir aumenterà i servizii di autobus ESHOT è İZULAŞ nantu à a strada İZBAN mobilizendu tutti i mezi à a so disposizione durante a greva. In a dichjarazione, chì hè statu dichjaratu chì i servizii di traghetti cunnessi à İZDENİZ seranu ancu aumentati, hè statu dichjaratu chì "Serà benefiziu per i nostri passageri chì preferiranu aduprà i so veiculi privati ​​​​per parte prima, tenendu in contu a densità di trafficu. chì pò accade ".

In a dichjarazione, l'avvertimentu chì se e richieste di l'impiegati di İZBAN sò soddisfatte, questu pò esse riflessu in i biglietti di i passageri, era implicitu in a dichjarazione, "In cunsiderà i novi investimenti per l'apertura di a linea Selçuk cù a compra in corso di un novu trenu stabilitu da İZBAN AŞ è mantenendu i tariffi di u bigliettu di i passageri à un numeru ragionevule, è furzendu tutte e cundizioni. Spergu chì u tassu di aumentu di u salariu chì avemu fattu hè accettatu da l'Unione Ferroviaria-İş cun sensu cumunu, è chì a decisione di greva chì affetterà negativamente a nostra cità è i nostri impiegati serà abbandunata u più prestu pussibule, è l'avemu presentata à l'infurmazioni di u publicu Izmir.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*