Edirne-Istanbul High Speed ​​​​Linea di Trenu per Apertura in 2020

A Linea di Trenu Edirne-Istanbul High Speed ​​​​Serà Aperta in 2020: u Ministru di u Travagliu è di a Sicurezza Soziale Mehmet Müezzinoğlu hà dettu: "U futuru di Edirne hè u turismu è l'investimentu in cunsequenza". Dichjarà chì un travagliu deve esse dumandatu prima, u Ministru Müezzinoğlu hà fattu una riferenza dicendu: "Una persona cù un core truverà a Pala".

Dichjarà chì ùn hà mai rottu i so ligami cù Edirne è venerà à Edirne in dicembre, u Ministru di u travagliu è a Sicurezza Soziale Mehmet Müezzinoğlu hà dichjaratu chì Edirne deve investisce in u turismu. Fendu una dichjarazione annantu à u Ponte Karaağaç è u Trenu d'Alta Velocità, u Ministru Müezzinoğlu hà ancu evaluatu l'agenda pulitica in Edirne.

U Ministru Müezzinoğlu hà dichjaratu chì ùn hè micca ghjustu per Edirne, chì hè vicinu à dui paesi, invistisce solu in u turismu ligatu à i lochi storichi, è hà dettu: "Edirne era a capitale di l'Imperu Ottumanu è hè una cità chì porta tutta a cultura ottomana. . Per quessa, questu ùn hè micca solu per prumove l'artifacti storichi. A cultura deve esse cunsideratu cum'è un sanu. Cultura alimentare, tradizioni è usanze. Tutti questi devenu esse manteni vivu è presentati à i futuri turisti. Tuttavia, hè necessariu di sviluppà u turismu di salute in Edirne. L'infrastruttura hè pronta per questu. Di sicuru, u più impurtante, l'urganisazioni non governamentali anu bisognu à piglià passi serii in questu sensu. U Turismu di Salute pò sparghje à tutti i Balcani. Micca solu u turismu di salute, ma ancu ogni tipu di prublemi cù Edirne, in particulare l'urganisazioni non governamentali, ognunu deve piglià a rispunsabilità è fà Edirne un centru di attrazione. Hè per quessa chì aghju dettu a priorità. Ellu disse: "Una persona cun un core trova a Pala".

Dichjarà chì u turismu di notte deve esse fattu invece di u turismu di ghjornu in Edirne, u Ministru Müezzinoğlu hà dettu: "Hè pussibule di lascià 50 lire à qualchissia chì lascia 500 lire? Ci hè infrastruttura in Edirne, ma in qualchì modu u turismu di notte ùn pudia esse implementatu. L'urganisazioni non governamentali, i cummercianti è a municipalità duveranu unisce è pruduce prughjetti nant'à sta questione è palesanu ciò chì i turisti aspettanu.

"APERTURA FINA A FINI DI DICEMBRE"

U Ministru Müezzinoğlu hà dichjaratu ch'ellu era in una situazione difficiule perchè u Ponte Karaağaç ùn pudia esse apertu à u tempu è era tristu ch'ellu ùn pudia cumpiendu a so prumessa, è disse: "Eccu u prublema. I ponti è e strade di cunnessione sò stati offerti separatamente è dui imprenditori anu intrapresu u travagliu. Di sicuru, hè per quessa chì ci hè statu un ritardu. Aghju prumessu ma ùn hè micca apertu à tempu. Aghju parlatu cù l'autorità è hà dettu chì, se u ponte hè apertu à u trafficu à a fini di dicembre, vinaraghju à l'apertura. Avà u travagliu hà acceleratu è u ponte serà apertu à u trafficu prima di a vigilia di l'annu ", disse.

Dichjarà chì l'offerta di u Trenu d'Alta Velocità si terrà in 2017, u Ministru Müezzinoğlu hà dettu: "L'offerta serà fatta in 2017 è HalkalıAvemu u scopu di compie a sezione dopu, in 3 anni à u più tardu. Stu periodu pò esse ancu più cortu s'ellu ùn ci hè micca prublema in espropriazioni. Cù l'arrivu di u trenu d'alta velocità, l'interessu per Edirne crescerà ancu di più. Di sicuru, a ghjente di Edirne deve esse preparatu per questu in anticipu ", disse.

"Venraghju in dicembre"

Dichjarà chì ellu vene à Edirne in dicembre, u Ministru Müezzinoğlu hà dettu chì, ancu s'è l'elezzioni seranu tenute à l'ora regulare, hè necessariu di travaglià cum'è s'ellu ci hè una elezzione ogni ghjornu. Dichjarà chì ellu vene à Edirne in dicembre è monitorà u travagliu di u so partitu in situ, u Ministru Müezzinoğlu hà dettu: "Vedemu è poi decidemu", dendu u segnu di travaglià più attivamente.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*