24 Vagoni usati per Bursa

BursaRay Rotterdam Vehicles è Burulaş
BursaRay Rotterdam Vehicles è Burulaş

BURULAŞ, chì hà difficultà à risponde à a necessità di vagoni da u mercatu internaziunale nantu à e linee esistenti di Bursaray è a linea Kestel per esse incaricata in i mesi à vene, hà vultatu à i veiculi usati.

Avemu parlatu cù u direttore generale di BURULAŞ, Levent Fidansoy, l'altru ghjornu. Avemu intesu prima chì a cumpagnia cerca di carri usati in cità europee. Ci hè chì Fidansoy era tornatu da l'esteru cù a polvera di i so pedi per questu scopu. Per amparà in prima persona, avemu vulsutu dumandà à u Direttore Generale, mentre avemu avutu a ritruvamentu.

U direttore generale di BURULAŞ Fidansoy hà cunfirmatu l'affari di ricerca è compra di veiculi.

Hà annunziatu ch'elli accunsenu à cumprà 24 vagoni di seconda mano direttamente da Germania, da una municipalità, una impresa di cità, senza intermediari.

Fidansoy oculta da quale cità tedesca veneranu i veiculi è a so marca. Tuttavia, avemu intesu dì chì i veiculi di seconda mano di Bombardier seranu purtati à Bursa. Fidansoy hà dettu chì anu compru i vagoni usati, chì anu furnitu senza usà u veiculu, per 45 mila Euro ognunu è eranu in una situazione assai vantaghji.

Fidansoy dichjara chì anu compru i vechji vagoni di tram utilizati in İncirli prima per 40 mila euro, Fidansoy dichjara chì dui di i veiculi chì anu accunsentutu annantu à ogni prublema ghjunghjeranu in Bursa in un mesi.

Fidansoy hà dettu l'attenzione à a necessità di i veiculi in u sistema: "Ancu avà, avemu bisognu urgente di un vagone prima chì a linea Kestel entra in opera. Ùn hè micca pussibule di furnisce immediatamente questu in termini di novi veiculi. Hè per quessa chì avemu vultatu à a seconda mano ", dice.

Intantu, si dice chì ognunu di i veiculi ferroviari da esse acquistatu da a Germania hà coperto 2,5 milioni di chilometri. In cunsiderà chì i carri di marca Siemens, chì sò stati utilizati in u sistema per 10 anni in Bursa, anu righjuntu trà 1 milione 250 mila è 1,5 milioni di chilometri, hè capitu chì i veiculi usati da Germania sò abbastanza vechji è vechji. Hè ancu enfatizatu chì questu ùn serà micca un prublema cù u mantenimentu di i veiculi ferroviari, chì sò cunnisciuti per avè una vita di 50 anni. Mentre u travagliu nantu à a produzzione di vagoni s'accelerà in Bursa, tali acquisti intermedi sò qualchì volta necessarii per risponde à i bisogni istantanei.
Hè cunnisciutu chì a Municipalità Metropolitana hà incuraghjitu dui produttori di autobus più in Bursa per a produzzione di vagoni.

Proibizione di sculture in autobus

BURULAŞ, chì hà pigliatu i diritti di funziunamentu di u trasportu publicu è u sistema ferroviariu di gomma (privatu-publicu) in Bursa per altri 10 anni da a Municipalità Metropolitana, hè diventatu l'unicu capu di u trasportu urbanu.
Cù sta decisione, a Direzzione di Gestione di l'Autobus hè stata completamente abulita, è u Manager hè statu datu à u Cable Car. BURULAŞ, chì hè stata fatta l'unica autorità à a cundizione di trasferisce u 3 per centu di u redditu netu à u Metropolitanu, chjude Atatürk Street à l'autobus, cù u tram.

Atatürk Street, induve 300 autobus partenu ogni ghjornu, pigliarà un grande respiru cù sta decisione.

A maiò parte di l'autobus funzioneranu cum'è una linea di fornitura à e stazioni di metro Acemler, Merinos, Arabayatağı è e linee di tramway Stadium è Kent Square.

Cusì, u numeru di autobus ogni ghjornu chì passanu per Atatürk Street serà ridutta à 350.

Prima di a linea T1, i studii di pianificazione in questa direzzione cuntinueghjanu ancu.

Surghjente: http://www.olay.com.tr

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*