Londra hà scontru cù a funivia

Un mese difficiule aspetta a ghjente di Londra, chì hà avutu difficultà per via di l'affollamentu in u trasportu publicu in l'ultimi anni.

Ci sò teme di cunfizzioni di trafficu in Londra, chì ospita l'Olimpiadi d'estate 2012.

U primu ministru britannicu David Cameron hà annunziatu chì ellu è i so ministri utilizanu u trasportu publicu cum'è tutti l'altri durante l'Olimpiadi.

Cù e so campagni, l'autorità urgeu à i Londoners à agisce in modu sensitivu è micca di guidà, salvu micca necessariu;

"U numaru di veiculi chì a reta di trasportu di Londra pò trattà hè limitatu. Facemu u nostru megliu per informà u nostru populu nantu à i cambiamenti in e rete stradale. Hè veramente bisognu di utilizà i so veiculi persunali per andà in u centru di a cità; "Cerchemu di fà pensà à questu in modu chì ùn ci sarà micca interruzioni di trasportu in tutta l'urganizazione".

Unu di i travaglii realizati per facilità u trasportu hè a linea di funivia, à a custruzzione di quale Emirates Air Line hà cuntribuitu 36 milioni di lire.

A tarifa una volta di a linea, chì hè stata stabilita nantu à u fiume Thames è aperta da u sindaco Boris Johnson ieri, hè duie volte più di un bigliettu d'autobus.

I novi teleferichi, chì ponu trasportà 2500 passageri à l'ora, traspurtaranu i passageri ogni 30 seconde à u complexu sportivu induve i ghjoculi seranu ghjucati.

Rapporti currispundenti di Euronews da Londra;
"Un novu locu hè statu aghjuntu à i lochi induve l'orizzonte di Londra pò esse vistu da sopra. Fighjendu a cità da una altezza di 90 metri hè grande, ma u tempu dirà cumu questu cuntribuisce à u trasportu di Londra.

 

Surghjente: en.euronews.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*