A demolizione hà iniziatu in Bursaray Yıldırım Stage

A fase Yıldırım di i travaglii di custruzzione stradale di 30 metri sottu Ankara Road, iniziata da a Municipalità Metropolitana di Bursa in u scopu di studii di cità accessibili, hà iniziatu cù a demolizione in u District Millet.
U scopu di risolve u prublema di trasportu in Bursa cù investimenti in u sistema ferroviariu, a Municipalità Metropolitana produce suluzioni radicali à u trasportu stradale cù novi arterie principali. Mentre u travagliu nantu à a fase Osmangazi di u prughjettu di strada di sviluppu di Soğanlı di 30 metri, chì hè statu cuncepitu cum'è una alternativa à a strada di Ankara, chì u so pesu aumenta di ghjornu per ghjornu per esse l'unica strada chì copre a cità da u principiu à a fine, A demolizione in a fase Yıldırım hè ancu iniziata. U sindaco metropolitanu Recep Altepe, chì hà inspeccionatu l'opere in a fase di u prugettu chì passa per e fruntiere di u distrittu Millet di u distrittu Yıldırım, hà iniziatu a demolizione di 42 edifici espropriati.
U sindaco Altepe hà dichjaratu chì i lochi chì parevanu strade in i piani, ma chì avianu edifici nantu à elli in pratica, sò stati espropriati unu per unu è dopu sò stati demoliti per custruisce una strada, è hà dettu: "In u scopu di i travaglii di allargamentu di a strada di 30 metri sottumessi a strada di Ankara, avemu avutu prima espropriatu circa 200 edifici trà Yalova è Acemler. Spergu chì u travagliu quì serà finitu in questu veranu. Avemu principiatu a fase Yıldırım, chì hè a continuazione di u stessu travagliu, cù a demolizione in Millet District. In cunfurmità cù questu scopu, avemu espropriatu 42 edifici in i piani da Gökdere-Samanlı Road à İhtisas Junction. "Cù a fine di u travagliu, l'arteria principale, chì a so entrata hè da Millet District, serà cunnessu à Yunus Emre Boulevard", disse.
Nutendu chì l'obiettivu principale di i travaglii di espansione stradale hè di allevà u trafficu, u sindaco Altepe hà dettu chì volenu equipà Bursa cù arterie principali da punente à est è da sudu à nordu. Dichjarà chì i travaglii in Yıldırım sò stati iniziati in cunfurmità cù questu scopu, u sindaco Altepe hà dettu: "Quandu i travaglii sò finiti, daranu un grande prestigiu à a regione. Vogliu ringrazià a nostra municipalità di Yıldırım, i citadini è i residenti di u quartiere per i so grandi cuntributi à u travagliu. "Vogliu bona furtuna in anticipu", disse.
Ringraziendu u sindaco di a municipalità metropolitana Recep Altepe per i so cuntributi, u vice sindaco di Yıldırım, Hikmet Aydoğdu, hà dichjaratu chì Yıldırım hè stata dotata di una rete di servizii grazie à a municipalità metropolitana.

Surghjente: http://www.haberbursa.net

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*