Cina duppià i so investimenti ferroviari in a seconda metà di l'annu

L'investimentu in l'infrastruttura ferroviaria cinese puderia radduppià in a prossima mità di l'annu, cuntribuendu à i sforzi per annullà a rallentazione in a seconda ecunumia più grande di u mondu.
A spesa di l'annu tutale serà di 6 miliardi di yuan (448.3 miliardi $), secondu una dichjarazione nantu à u situ web di a filiera Anhui di a Cummissione Naziunale di Sviluppu è Riforma u 70.3 di lugliu. U documentu mostra un incrementu di nove per centu in a spesa da u pianu precedente di 411.3 miliardi di yuan. A spesa in a prima mità di l'annu era di 148.7 miliardi di yuan.

Mentre l'investimentu di l'assi fissi di a Cina hè digià in crescita, un saltu in l'investimentu in a custruzzione ferroviaria serà una misura simile à a spesa in ferrovie è ponti chì eranu parte di i sforzi di stimulu durante a crisa globale. A calata di l'investimentu direttu straneru, annunziatu oghje da u guvernu, mostra chì u prublema di u debitu di l'Europa è e misure di austerità affettanu a più grande ecunumia di l'Asia.

Anzianu impiegatu di l'IMF è avà Nomura Holdings Inc., basatu in Hong Kong. L'economista Zhang Zhiwei hà dettu chì u stimulu di a Cina puderia esse "più forte di u mercatu previstu". "Segni più pusitivi chì cunfirmanu chì e pulitiche pro-crescita di a Cina sò efficaci saranu in i mesi à vene", disse Zhang.

I dui più grandi custruttori di ferrovie Chine, China Railway Group Ltd. è China Railway Construction Corp. hà saltatu nantu à a borsa di Hong Kong. Ancu s'è l'infurmazioni in u documentu Anhui era basatu annantu à u ministeru di a ferrovia, 7 telefonate da Bloomberg per l'infurmazioni nantu à u sughjettu restavanu senza risposta.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*