TCDD gestionerà u trafficu ferroviariu naziunale cum'è un monopoliu

TCDD hà da gestisce u trafficu ferroviariu naziunale cum'è un monopoliu: A Republica di Turchia State Railways (TCDD) gestionerà u trafficu ferroviariu nantu à a reta di l'infrastruttura ferroviaria naziunale cum'è un monopoliu.
U Statutu Principale di a Direzzione Generale di TCDD Enterprise hè statu publicatu in a Gazzetta Ufficiale è entra in vigore.
TCDD, chì agirà cum'è l'operatore di l'infrastruttura ferroviaria da parte di l'infrastruttura ferroviaria trasferita à l'infrastruttura ferroviaria statale in a reta di l'infrastruttura ferroviaria naziunale, monopoliserà u trafficu ferroviariu nantu à a rete di l'infrastruttura ferroviaria naziunale.
L'urganizazione, chì determinà i servizii nantu à a reta di l'infrastruttura ferroviaria chì hè à a so dispusizione è i diritti di gestione di u trafficu chì paga nantu à a reta di l'infrastruttura ferroviaria naziunale chì ùn hè micca à a so dispusizione, in una manera chì include uguali cundizioni per tutti l'operatori di treni è ùn crea micca discriminazione, raccoglierà questi da l'operatori di treni ferroviari. Operate, operate o affittu zone di trafficu non ferroviariu di l'infrastruttura ferroviaria à a so disposizione.
A ferrovia serà cunsiderata cum'è a strada principale
In l'intersezzione di a ferrovia cù l'autostrada, a strada di u paese è e strade simili, a ferrovia serà cunsiderata a strada principale è i veiculi ferroviari anu u dirittu di strada. L'istituzione o l'urganisazione à a quale a nova strada custruita in queste intersezioni hè cunnessa serà cunsiderata cum'è incaricata di custruisce un passaghju sotterraneo o soprapassu è di piglià altre misure di sicurezza.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*