UTIKAD hà evaluatu l'effetti di i passi di nurmalizazione nantu à u settore di a logistica

utikad hà valutatu l'effetti di i passi di nurmalizazione nantu à u settore logisticu
utikad hà valutatu l'effetti di i passi di nurmalizazione nantu à u settore logisticu

Emre Eldener, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di l'Associazione Internaziunale di Fornitori di Trasportu è Logistica (UTİKAD), hà valutatu l'effetti di i passi di nurmalizazione fatti da u 1 di ghjugnu 2020 nantu à u settore di a logistica è u trasportu.

UNA RAPIDA DIMINUZIONE IN MERCE DI CARGA AEREA NON S'ASPETTA

U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di UTIKAD, Emre Eldener, hà dichjaratu ch'elli ùn s'aspittavanu micca una diminuzione rapida di i tassi di trasportu di carichi aerei, chì anu aumentatu rapidamente dopu a disattivazione di l'aerei di passageri è e misure straordinarie pigliate dopu l'epidemie.

Eldener hà dettu: "U modu di trasportu più affettatu da a chjusura di e fruntiere è l'aumentu di e restrizioni in u scopu di e misure di coronavirus era a compagnia aerea. Issi ghjorni, quandu i passi di nurmalizazione sò stati fatti, l'aviò di passageri sò entrati in opera, ma u prublema di capacità ùn hè micca stata risolta cumplettamente per via di novi applicazioni di bagaglii. Inoltre, ùn aspettemu micca una diminuzione di i costi di trasportu aereu per via di u sbilanciamentu di l'importazione-esportazione. Ci sò surtiti da u nostru paese, ma postu chì ùn ci hè micca merchenzie chì arrivanu, questu impedisce chì i costi unitario di u trasportu aereu diminuinu. Misure supplementari straordinarie sò state prese durante u prucessu pandemicu. L'equipaggiu di u volu hà cuminciatu à travaglià alternativamente. Siccomu ùn puderanu micca stà in hotel, più di una squadra hè stata utilizata per un volu. Mentre chì equipaghji speciali è misure protettive sò state pigliate per ogni persunale, sti prucessi creanu un costu supplementu. In u periodu pre-pandemia. , l'operatori di l'aeroportu è l'imprese chì anu travagliatu nantu à u creditu cuminciaru à travaglià cù u metudu di pagamentu in cash. , in questu casu, hà affettatu u flussu di cassa di e cumpagnie. I paesi volanti anu dumandatu costi extra in u scopu di e misure. Basatu nantu à tutti questi, u trasportu hà aumentatu, ma i spesi anu aumentatu ancu à u listessu ritmu o ancu di più.Quandu u trasportu è u cumerciu cuminciaru à esse fattu unidirezzione, i costi anu cambiatu ancu, è se l'articuli di costu supplementari cuntinuavanu. i stessi prezzi di prima di a pandemia.

A CAPACITÀ DI CARGA DI L'AVIONI DI PASSAGGERI HAN DECUSU CU I NUVI REGULAMENTI FATTI

U trasportu realizatu sottu u vechju sistema hè diminuitu significativamente, è a diminuzione di e destinazioni di volu pruvucarà ancu una diminuzione di a carica purtata sottu passageri.Cù i novi rigulamenti, hè pruibitu di piglià bagagli in cabina cù i passageri, avà u nostru bagagliu in cabina occuparà. U spaziu in a sezione riservata à a carica, dunque a sezione riservata à a carica speciale è generale, diminuirà, è questu aggravarà i costi unitari in più trasporti di carichi.

À u listessu tempu, materiali cum'è l'equipaggiu di prutezzione persunale, maschere è disinfezione sò stati purtati da l'aviò di passageru durante stu periodu, ma a carica generale è speciale ùn pò micca esse piazzata sottu à l'aviò di passageru.Se l'aviò di passageru hè aperti à a carica generale è speciale è u cummerciu hè. stabilitu in un ordine bidirezionale, allora pudemu parlà di cambiamenti pusitivi in ​​i tassi di trasportu ". disse.

A RECUPERAZIONE S'ASPETTA IN U TRANSPORTU MARI

Dichjarà chì ci hè stata una diminuzione di e spedizioni d'importazione soprattuttu durante u periodu pandemicu, Eldener hà valutatu chì, ancu s'ellu ci era una seria diminuzione di e spedizioni d'esportazioni per via di u settore di l'automobile, a ricuperazione seria pussibule per ghjugnu è i mesi dopu. Ellu hà dichjaratu chì u trasportu marittimu, chì ùn hà micca avutu i prublemi di l'equipaggiu dopu à u prucessu di coronavirus, hà realizatu u trasportu à piena capacità, è l'annullamenti di e chjama diminuite à quasi inesistenti, aspettava di compie u prucessu pandemicu in modu stabile.

L'EFFETTI DI A PANDEMIA CONTINUA SUL TRASPORTU STRADA

U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di UTIKAD, Emre Eldener, hà dichjaratu chì u trasportu stradale, chì hà affrontatu prublemi cum'è restrizioni durante u periodu pandemicu, chjusu di porte di fruntiera, prublemi di visa, uffizii di visa chì ùn travaglianu micca à piena capacità è hà intrapresu u grande. a rispunsabilità di i flussi logistichi, ùn hè ancu ricuperatu da l'impattu di a pandemia.

Eldener hà dettu: "U sbilanciamentu trà l'impurtazioni è l'esportazioni provoca cambiamenti istantanei in i prezzi di i trasporti perchè ùn ci sò micca materie prime o prudutti / prudutti finiti chì entranu in u nostru paese ancu s'ellu ci sò uscita da u nostru paese. Tuttavia, u ritornu di i veiculi d'esportazione à u paese viotu. crea costi extra è sta situazione hè difficiule. "Hà torna cum'è una stampa pesante à i rapprisintanti di u settore chì anu passatu ghjorni". aghjunse.

U PROCESSU PANDEMIU REVELA L'IMPORTANZA DI TRASPORTU RAIL

Emre Eldener hà dichjaratu chì tutti anu osservatu l'aumentu di a dumanda di ferrovie per via di u fattu chì u cuntattu fisicu hè menu paragunatu à l'altri tipi di trasportu è e file à e porte di cunfini di l'autostrada à volte superanu i 50 chilometri, è hà valutatu l'evoluzione in u trasportu ferroviariu cù i seguenti parolle:

"In particulare durante stu periodu, a maiò parte di e cumpagnie, in particulare l'imprese iraniane, chì u trasportu stradale hè statu disturbatu, si sò rivolti à u trasportu ferroviariu. Pudemu predichendu chì l'interessu in u trasportu ferroviariu, chì hè ininterrottu è hà menu risicu di trasportu cumparatu cù altri modi di trasportu, aumenterà ghjornu per ghjornu. L'investimenti fatti in u Passaghju di u Tubu di Marmaray sustenenu ancu a nostra vista. Sicondu e dichjarazioni fatte, hè previstu di carricà 25 mila cuntainer annu da i centri industriali di l'Anatolia è u trasportu à u latu europeu via Marmaray. L'esportazione di i prudutti d'esportazione fabbricati in u nostru paese à i paesi europei in trenu aumenterà a competitività di i nostri esportatori cù u vantaghju di prezzu furnitu da a ferrovia. Sapemu chì i nostri membri seguitanu l'operazioni di transitu di merci in Marmaray da vicinu in e nostre riunioni è chì anu iniziative, piani è investimenti per realizà operazioni di trasportu ininterrotte via Marmaray. Inoltre, l'apertura di a linea di Marmaray à u trafficu di merci portà un novu soffiu à u nostru settore è pudemu aspittà chì i paesi invistiscianu in stu modu di trasportu. U fattu chì a linea ferroviaria hè attiva è adattata per u trasportu ininterrottu diventerà attrattiva per l'investituri stranieri una volta chì e cunnessione ferroviaria di i porti sò finite. In fatti, i paesi TCDD di l'Asia Centrale

"Avemu firmatu cullaburazioni cù l'operatori è l'istituzioni ferroviarie, è parechji investimenti sò cuminciati à esse implementati per fà a Linea BTK più efficiente è aumentà a so capacità".

Emre Eldener, chì pensa chì uni pochi di prublemi chì ùn sò micca stati ancu clarificati in quantu à l'attività ferroviaria in u nostru paese, hà dettu: "Per esempiu; E merchenzie periculose ponu esse trasportate nantu à a linea di Marmaray? I materiali di dimensioni speciali, chì chjamemu fora di calibre, ponu esse trasportati cù stu metudu? Questa linea serà attiva in i ghjorni di a settimana è a fine di settimana? Avemu evaluatu dopu a spidizioni in u Novembre chì i migliuramenti in a signalazione anu da esse ancu fatti. Per d 'altra banda, u fattore umanu deve ancu esse cunsideratu. Ci vole ancu esse valutatu se i treni di merci ponenu un ostaculu per l'Istanbulisti è l'altri utilizatori chì anu cuminciatu à aduprà Marmaray è Treni d'Alta Velocità intensivamente ". aghjunse.

In u trasportu ferroviariu, chì hè soprattuttu sottu u monopoliu di i stati, tutti i prucessi sò chjaramente definiti è implementati in modu trasparente; Eldener hà sottolineatu chì deve esse creata una struttura in quale i roli di l'operatori di a linea è di i treni, l'operatori è l'urganizatori di trasportu sò determinati in modu ghjustu è chì tutti i parti interessate ponu cuntinuà a so attività in un ambiente di cuncurrenza libera, è hà dettu chì altrimenti, micca solu l'arrivu di stranieri. investitori, ma ancu l'ambiente di travagliu di u trasportu ferroviariu in u paese seranu disturbati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*