L'impiegati di İZBAN anu cuminciatu à agisce!

Dopu à a negoziazione cullettiva finita in disaccordu, l'impiegati femminili di l'Unione Demiryol İş anu iniziatu l'azzione di ùn portà micca maquillaje è l'omi di cresce a barba.
Dopu chì e negoziazioni di l'accordu cullettivu cù İZBAN si sò finite in disaccordu, l'Unione Demiryol İş hà decisu chì l'impiegate femine ùn deve micca maquillate è l'omi ùn devenu micca tagliate a barba. 174 impiegati, cumpresi l'operatori di a stazione, i tecnichi, i tecnichi è i machinisti, anu unitu à a prutesta contr'à u maquillaje è micca taglià a barba nantu à a decisione di u sindicatu di fà sente a so voce. Quelli chì viaghjavanu cù İZBAN sustenevanu a lotta di l'impiegati, chì anu sempre cura.
Dichjarà chì ricevenu una media di 960 TL di salariu netu per mese, l'impiegati di İZBAN anu dichjaratu chì ùn anu micca assai da perde è dissenu: "Vulemu un salariu trà 1200 è 1900 TL secondu u travagliu chì facemu. Tuttavia, contru à sta dumanda, mancu un centesimu hè statu prupostu da u patronu. Ùn simu pigliati seriu. İZBAN porta una media di 140 mila passageri ogni ghjornu. A cumpagnia ùn solu faci un prufittu, ma dinò una grande cuntribuzione à l'ecunumia di a cità. I nostri impiegati anu cuntribuitu ancu à stu successu. Tuttu ciò chì vulemu hè di campà. Ùn avemu micca un debitu bancariu o affittu. Continueremu l'azzione di ùn portà micca maquillaje o tagliate a barba per 15 ghjorni. L'attitudine di u patronu hè impurtante per noi. U sustegnu di i passageri ci dà u morale, a nostra lotta cuntinuerà finu à ottene i nostri diritti ".

Fonte: Hurriyet

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*