Vision Istanbul 2023: Sistemi Ferroviari

L'ora di travagliu di u Metro d'Istanbul per a notte di Capu d'annu hè allargata
L'ora di travagliu di u Metro d'Istanbul di Capodanno estesa!

Istanbul avarà una reta di sistema ferroviariu di 2023 km in 641. Mentre a parte di u sistema ferroviariu in u trasportu publicu serà aumentata à u 72.7 per centu, a parte di i sistemi di pneumatici di gomma diminuirà à u 26.5 per centu.
Istanbul, chì hà un postu impurtante in l'agenda mundiale, hè constantemente cambiante è sviluppatu. Incontra u 27 per centu di u Pruduttu Internu Grossu, u 38 per centu di a produzzione industriale naziunale, u 50 per centu di a pruduzzione di serviziu naziunale, u 40 per centu di i rivenuti fiscali naziunali è u 60 per centu di u cummerciu di Turchia, Istanbul hè una cità europea cù una populazione di 13.1 milioni. Hè una cità più grande di i 23 paesi di . Una dimensione cum'è 23 milioni di passageri ogni ghjornu è 1.1 milioni di traversate Asia-Europa porta novi bisogni à l'agenda in ogni mumentu. A pupulazione crescente è ecunumia crescente necessitanu l'intruduzioni di novi modi di trasportu. U compitu più grande quì tocca à a Municipalità Metropolitana d'Istanbul (IMM), chì hè gestita cù un budgetu di 11 miliardi 450 milioni di dollari. Trasporti Inc. Cum'è a cumpagnia chì face investimenti in infrastrutture è superstrutture, porta i travaglii di IMM in u campu di u trasportu.

L'Assemblea IMM hà preparatu u pianu ambientale 1/100.000, chì hè statu accettatu à l'unanimità. Per determinà e strategie di trasportu futuri di Istanbul, u Pianu Maestru di Trasportu Urbanu hè statu creatu inseme cù l'Agenzia di Cooperazione Internaziunale di u Giappone (JICA). A parte di u leone in stu pianu maestru hè in i sistemi ferroviari. Mentre a parte di l'autostrade in u trasportu era 2004 per centu in u 87.7, i sistemi ferroviari avianu una parte di 8.6 per centu è u trasportu marittimu avia una parte di 3.7 per centu. Cù l'investimenti fatti, l'autostrade avianu una parte di u 2011 per centu, i sistemi ferroviari avianu una parte di u 83.7 per centu è e vie maritime anu una parte di u 13 per centu. L'obiettivu per u 3.3 hè di diminuisce a parte di l'autostrade à 2014% è di aumentà a parte di i sistemi ferroviari à 66.7%. A parte di a via marittima serà di 31.1 per centu.

2023 TARGET 641 KM RAIL SYSTEM NETWORK

Istanbul avia un sistema ferroviariu di 2004 km prima di u 45. Tram di strada, metro leggero è Taksim-2004 prima di 4 in Istanbul. Ci era u metro di Levent. Ci era ancu una linea suburbana di 72 km. Dopu à u 2004, u sistema ferroviariu di 57.6 km hè statu messu in serviziu. Taksim-4.Levent Line cresce à Taksim-Hacıosman.

E linee di tram Topkapı-Sultançiftliği è Bağcılar-Zeytinburnu sò state incluse in u sistema. Attualmente, a custruzzione di a linea di metro di 52.5 km cuntinueghja in Istanbul. Trasporti Inc. Cum'è u scopu di u 2023, avè una reta di u sistema ferroviariu di 641 km, 943 veiculi di metro, 120 veiculi di tram, 46 veiculi monorail, 148 treni elettrici, per aumentà a parte di u sistema ferroviariu in u trasportu publicu à u 72.7 per centu, è per aumentà a parte di sistemi di pneumatici di gomma à 26.5 per centu. e hà determinatu u downgrade.

ÜSKÜDAR-ÇEKMEKÖY METRO PROJECT

L'intera linea di u sistema ferroviariu serà custruita in forma di un tunnel sotterraneo. U percorsu è a zona di u depositu seranu fatti in modu chì u muvimentu di i treni serà senza cunduttore. A linea serà custituita da 17 chilometri è 16 stazioni, un magazzinu è 2 metri di tunnel di cunnessione chì culliganu à u magazzinu. In fatti, 750 vagoni serviranu. A custruzzione tutale di a ferrovia serà di 126 mila 43 m. Dopu chì u metro hè finitu, a distanza trà Üsküdar-Ümraniye-Çekmeköy-Sancaktepe diminuirà à 100 minuti.

METRO KADIKOY-KARTAL

Tutte l'attività di custruzzione è di elettrificazione sò state finite. A prova di certi sistemi chì ùn affettanu micca l'operazione di prova è l'operazione di prova cuntinueghja. Hè previstu per esse cumissionatu à a mità di lugliu 2012. Cù a linea aperta Kadıköy - A distanza trà Kartal è Kartal serà ridutta à 33 minuti. In fatti, ci sarà un totale di 16 stazioni. A durata di a linea hè 22 km. Cù un costu tutale di 1.6 miliardi di dollari, i veiculi 144 travaglià in u primu locu. Hè previstu di aumentà a linea à 26.5 cù l'aghjunzione di stazioni Yakacık-Pendik-Kaynarca.

METRO TAKSIM-YENIKAPI

Hè un prughjettu chì hè statu licitatu è chì a fundazione hè stata stabilita in u 1998, ma cuntinueghja sempre. I pilastri di fundazione di u Golden Horn Metro Crossing Bridge sò stati fatti. Attualmente, l'assemblea di i pedi sopra l'acqua cuntinua. Dopu à a fine di sti pilastri, i pezzi di u ponte di sospensione appesi à i pilastri di a torre seranu muntati. À a fine di l'annu, i pezzi d'azzaru sò previsti per esse finiti. U scopu hè di ghjunghje à a linea Taksim-Hacıosman à Yenikapı. Ci hè ancu u scopu di trasferimentu di passageri à a Linea Yenikapı Marmaray.

LINEA METRO OTOGAR-BAĞCILAR/BAŞAKŞEHİR OLİMPİYATKOY

A durata di a linea hè 21.7 km è u numeru di stazioni hè 15. U voluminu iniziale di a flotta di a linea hè 80 veiculi. A sezione Bus Station-Bağcılar di 4.6 km di u prugettu serà messu in opera à a fine di maghju 2013. Attualmente, u tettu di diafragma di a stazione di Bağcılar hè finitu. Serà una stazione di 5 piani. À a fini d'aostu, a quota di basa serà ridutta à 1 pianu per mese.

LINEA METRO BEYLIKDUZU-BAKIRKOY

A durata di a linea serà di 25 km. Un prughjettu chì hè statu trasferitu à u Ministeru di i Trasporti da a decisione di u Cunsigliu di i Ministri. Dopu chì stu prughjettu di 1.5 miliardi di dollari hè cumpletu da u Ministeru di i Trasporti, trasfiriu a so operazione à IMM. Tuttavia, u protocolu ùn hè micca statu ancu implementatu. A stazione Numero 19 è u voluminu iniziale di a flotta 120 veiculi.

LINEA METRO KABATAŞ-MAHMUTBEY

A linea di 24,5 km hè prevista per esse offerta cum'è Build-Operate-Transfer o partenariatu publicu-privatu. Mentre stu prughjettu era in u prugramma DPT cum'è un investimentu di prestitu straneru, IMM hà dumandatu à YPK è hà dumandatu u permessu di fà una offerta cù u mudellu di build-operate-trasferimentu. Una decisione hè attualmente aspittata da u Ministeru di u Tesoru è u Sviluppu. Dopu chì u Ministeru u sottumette à u YPK, l'IMM aspetta l'autorizazione da u YPK. Stu mudellu serà inclusu in u sistema IMM per a prima volta. U primu voluminu di a flotta di a linea, chì averà 18 stazioni, serà 136 veiculi.

LINEA METRO BAKIRKOY (IDO)-KIRAZLI

A linea di 9 km serà un ramu di u Metro Bağcılar-İkitelli. Sta linea, chì scenderà da Kirazlı à Bakırköy Coast, averà una stazione cumuna cù a linea di metro leggera è a linea Yenikapı-İncirli in İncirli. Inoltre, cù a fine di a linea Bakırköy-Beylikdüzü, e 4 linee principali anu una struttura chì trasfirerà i passageri l'una à l'altru. In l'ultimu trimestre di u 2012, u Ministeru di u Trasportu hè previstu di licitazione per a linea. L'offerta per questa linea hè prevista per esse trasferita à IMM.

A Linea di Metro Sişhane-Yenikapı di 3.9 km è a Linea di Metro Aksaray-Yenikapı di 0.7 km sò altre linee in custruzzione. A Linea di Metro Yenikapı-Bakırköy 7 km è a Linea di Metro Dudullu-Bostancı 14 km sò altri prughjetti in a fase di offerta. Inoltre, 47.8 Sistemi Havaray cù una lunghezza tutale di 8 km sò in a fase di studiu. U 3u Ponte di u Bosforu serà custruitu cum'è 2 piani in modu chì i sistemi ferroviari ponu passà.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*