DTO Antalya Branch Head Erol: Parlava di u Trenu d'Alta Velocità è di u Trasportu Ferroviariu di merci

Ahmet Erol
Ahmet Erol

L'agenzii di spedizione chì operanu in u settore marittimu di Antalya anu discututu i prublemi sperimentati in u portu. U DTO Antalya Branch Head Ahmet Erol hà dettu chì u prughjettu di u trenu d'alta velocità è u trasportu di merci ferroviaria deve esse definitivamente purtatu à Antalya.

U presidente di a filiale di DTO Antalya, Ahmet Erol, hà ancu datu infurmazioni à i membri di a cumissioni nantu à u prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità Antalya-Konya è Afyon-Burdur-Antalya. Ellu disse chì u prughjettu di a ferrovia Antalya-Konya hè statu iniziatu è chì l'area di l'assediu ferroviariu hè stata scurdata da a Municipalità di Konyaaltı in i piani 1 / mille. Spieghendu chì a municipalità hà datu duie o trè licenze in a zona di l'assediu è l'hà firmatu, Erol cuntinuò e so parolle cusì:

"U portu di Antalya hè diventatu impurtante in quantu à e linee cummerciale è di crociera. U portu di Antalya deve esse cunnessu à a ferrovia. Hè impurtante in quantu à u trenu d'alta velocità è u trasportu di merchenzie. U prughjettu di a ferrovia Antalya-Konya hè stata iniziata l'annu passatu. U prugettu hè ghjuntu à Boğaçayı. Avemu preparatu un prughjettu assai seriu nantu à l'espansione di u Portu di Antalya è u prisintò à u nostru stimatu guvernatore. Serà un prughjettu di trenu à alta velocità. U turismu di crociera serà sviluppatu. U turismu di l'Anatolia Centrale (Cappadocia) serà riunitu cù Antalya.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*