I flussi è i teleferichi risolveranu i prublemi di trafficu di Istanbul!

Dichjarà chì i prughjetti pazzi sò necessarii per risolve u prublema di trafficu chì paraliza u trasportu di Istanbul, u Prof. Prof. Dr Recep Bozlogan hà dettu: "U novu metrobus, funivia è e linee di traghetti allevianu u trafficu. Inoltre, i flussi è i flussi anu da esse usatu più attivamente. Se questi prughjetti sò implementati, u prublema di u trafficu serà risoltu ", disse.

I travaglii di mantenimentu nantu à i Ponti Fatih Sultan Mehmet è Haliç anu trasfurmatu a vita di millaie di Istanbuliti in l'infernu. E fila di veiculi chì si stendevanu per chilometri sottu u calore è e perdite ecunomiche risultanti disturbanu a psiculugia di i residenti di a cità. Mentre a stampa resultanti palesa una volta di più u fattu chì Megapol Istanbul ùn hè micca preparatu per situazione aguda, tutti sò avà preoccupati di u travagliu di mantenimentu nantu à u Ponte di u Bosforu, chì hè previstu di principià l'annu prossimu. Ebbè, ma cumu si risolverà u prublema di u trafficu, chì diventa sempre più inestricabile cù ogni ghjornu chì passa ? Un accademicu chì hà cuntemplatu i prublemi di Istanbul per 16 anni per truvà a risposta à sta quistione è hà 5 libri publicati nantu à Istanbul, Prof. Avemu scontru cù u duttore Recep Bozlagan.

Nove linee di metrobus sò richieste

Bozlağan, chì hè u Capu di u Dipartimentu di Studi di Istanbul in l'Università di Marmara, hà dettu chì "a ghjente deve esse trasportata, micca i veiculi" in Istanbul, induve campanu 13.5 milioni di persone, è hà dettu: "Per questu, u sistema di trasportu publicu deve esse riveduta è rinfurzata. In u primu locu, i linii devenu esse allargati. Inoltre, u numaru di veiculi in u trasportu publicu deve esse aumentatu. In più di questu, hè necessariu di creà rotte di trasportu alternative ". Apuntendu chì a linea di Metrobus hà fattu un cuntributu assai pusitivu à u trafficu di a cità, Bozlagan hà cuntinuatu cusì: "Metrobus, chì opera nantu à l'E-5, hà riduciutu significativamente a carica di trafficu di a cità" è aghjunse: "Tuttavia, a durata di a linea ùn hè micca abbastanza quandu paragunatu à e cità mundiale. A linea deve esse allargata cù novi rotte. Nuove linee ponu esse custruite da Başakşehir à Eminönü, da Bahçeşehir à Levent, da Esenyurt à Aksaray via a strada costiera. Ci sò parechje linee IETT in Istanbul chì facenu una perdita. Ma ùn chjudemu micca. Se una tale linea hè custruita oghje, pò perde 1-2 anni. Tuttavia, postu chì a ghjente farà e so preferenze di casa è di travagliu secondu sta linea, a linea diventerà prestu in prufittu.

A funivia rilassa a cità

Apuntendu chì ùn hè micca pussibule di risolve u prublema di trafficu di a cità cù u sistema ferroviariu è u trasportu stradale, Prof. U duttore Recep Bozlagan hà sottolineatu a necessità di utilizà mezzi di trasportu alternativu. Ricordendu chì Istanbul hè custituitu di colline è valli, Bozlağan hà dettu chì i funivii ponu esse attivati ​​per furnisce più efficienza da a struttura geografica. "Da Yıldız à Maçka, da Şişhane à Hasköy, da Çamlıca à Ümraniye, da Çamlıca à u centru Üsküdar, da Çamlıca à Beylerbeyi, da Beşiktaş à Osmanbey, da Anadolu Hisarı à Kavacık linee ponu esse custruitu. E novi linee daranu vantaghji seri in quantu à u turismu è u trasportu. Sicondu i nostri calculi, serà assai più prezzu di u metrobus in termini di costu. Inoltre, serà assai più faciule per truvà finanziamentu postu chì hè un mezzu di trasportu favuritu di l'ambiente ".

Dichjarà chì u Bosforu, u Cornu d'oru, i laghi è i fiumi sò d'impurtanza vitale per u trasportu urbanu, Bozlağan hà dettu chì sta infrastruttura naturale ùn hè micca aduprata abbastanza bè: "Se ci sò valli profondi in Istanbul, s'ellu ci sò corsi chì scorri in queste valli, duvete mette sti flussi à l'agenda. . Per esempiu, u flussu di Ayamama Creek hè cunvenutu per u trasportu. Pudete facilità u trafficu equipendu Ayamama Creek cù veiculi stunted adattati per u trasportu di u fiumu. İBB si prepara à apre u Kağıthane à u trasportu marittimu scavà un tunnel da Büyükdere à Cendere. Se hè attivatu in Alibeyköy Creek, Eminönü, KadıköyPudete ancu ghjunghje à Bostancı. Da u latu anatolia, Kurbalığıdere è Göksu Stream ponu esse aduprati per u trasportu. In particulare nantu à u Göksu Stream cù barche à Üsküdar, Beşiktaş è KabataşEllu pò andà à ". Nutendu chì hè essenziale per trasfurmà u transitu trà i cuntinenti à u trasportu marittimu, Bozlağan hà cuntinuatu e so parolle cusì:Kabataş- Harem, KabataşPerchè micca e linee di battelli trà Beylerbeyi, Baltalimanı- Çubuklu, Baltalimanı-Fortezza Anadolu?

Hè ghjuntu à u primu puntu chì Istanbul, chì hè definitu cum'è una megapolis, pò esse gestitu più faciule è divisu in dui cum'è i Lati Europei è Anatoliani. prof. Dr Bozlagan pensa chì un tali arrangiamentu ùn saria micca un vantaghju, ma un svantaghju: "Istanbul hè una cità induve 1.5-2 milioni di persone attraversanu ogni ghjornu è più di 1 milione di persone travaglianu da un latu sfarente. Hè una cità induve i dui lati sò suciali, culturali è storicu cunnessi l'un à l'altru da ligami assai forti. Dividendu Istanbul in dui hè storicamente inghjustu è rallenta u sviluppu di Istanbul. Un Istanbul hè impensable senza Üsküdar, Beykoz è Adalar. Per quessa, una tale struttura ùn hè micca benefiziu di a cità, ma face male.

Fonte: haber.gazetevatan.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*