Giants Logistics Base Izmir, Torbalı

CarrefourSA, una di e più grandi catene di vendita di Turchia, hà apertu u so settimu magazzinu in Torbalı. Cù stu investimentu, Torbalı; Kipa hà cuminciatu à accoglie u quartu centru di distribuzione inseme cù DiaSa è Pehlivanoğlu.
Dopu à KIPA, DiaSa, Pehlivanoğlu, CarrefourSa hà apertu u so centru logisticu in Torbalı. Cù l'apertura di u magazzinu cù una superficie di 11 mila metri quadrati, realizatu in partenariatu cù Reysaş, Torbalı hè diventatu un centru logisticu. I ministri Binali Yıldırım è Erdoğan Bayraktar anu assistitu ieri à l'apertura di stu investimentu gigante. U magazzinu, chì pruducerà a so propria energia elettrica, operarà in e regioni di l'Egeu, u Mediterraniu è u Sud di Marmara. U centru di distribuzione serve 50 magazzini CarrefourSa.
CARREFOURSA DA PREFERED TORBALI
U fattu chì hè vicinu à l'AIRLINE, si trova nantu à l'autostrada İzmir-Aydın, l'autostrada İzmir-Aydın passa in i cunfini di u distrittu è a linea di treni à alta velocità si estende à u distrittu hà vultatu l'ochji di l'investitori à Torbalı. . Parechje cumpagnie sò guasi cumpetizione cù l'altri per apre a so fabbrica o filiale in Torbalı. Torbalı, una cità industriale, hè diventata una zona d'investimentu per i centri di distribuzione regiunale di i mercati giganti. Dopu à 3 giganti cum'è Kipa, DiaSa è Pehlivanoğlu, CarrefourSa hà preferitu Torbalı per l'investimentu. Binali Yıldırım hà datu struzzioni à CarrefourSa in u so discorsu, "Pigliate i vostri travagliadori da Torbalı. Chì a ghjente di stu distrittu prufittà ", disse.
I GIGANTI DISTRIBUTI DA TORBALI
Cù u so magazzinu Torbalı in a so reta di supply, TESCO Kipa hà righjuntu un putere di distribuzione annuale di 12 mila tippi di prudutti. U Centru di Distribuzione Principale in Yazıbaşı, chì vale 50 milioni di dollari, hè unicu in Turchia, è furnisce i prudutti impurtati à i magazzini Kipa in un solu prucessu. U magazzinu di Diasa, chì furnisce u serviziu cù finu à 1000 magazzini è 400 impiegati, si trova in Pancar. In listessu modu, u centru di distribuzione principale di Pehlivanoğlu, u giant di vendita di a Regione Egea, si trova in Pancar. U centru di distribuzione serve cù macchine dotate di l'ultime tecnulugia, nantu à una zona di 100 mila metri quadrati nantu à una terra di 30 decares.
ACCEDATE I VOSTRI LAVORI DI TORBALI !
L'apertura di u settimu magazzinu di CarrefourSA, una di e più grandi catene di vendita in Turchia, in cuuperazione cù Reysaş Logistics, hè stata cun a participazione di u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Binali Yıldırım è u Ministru di l'Ambiente è l'Urbanizazione Erdoğan Bayraktar. In l'area di magazzinu di 2 mila metri quadrati cù una zona fridda di 11 mila metri quadrati, 200 persone seranu impiegate. U tettu di u magazzinu serà cumpletamente coperto cù pannelli solari. U sole serà cunvertitu in soldi è u costu annuale di l'electricità di 1 milione di lira ferma in a sacchetta.
SETTIMA MAGAZZINA STABILIATA IN TORBALI
A cerimonia d'inaugurazione, accumpagnata da u guvernatore İZMİR Cahit Kıraç, u presidente provinciale di u Partitu AK İzmir Ömer Cihat Akay è u deputatu İzmir Nesrin Ulema, hà iniziatu cù l'accoglienza entusiasta di i citadini chì vivenu in u distrittu à i membri di u protocolu. Hè dichjaratu chì CarrefourSA İzmir Warehouse, chì hè previstu di furnisce impieghi per 200 persone cù l'apertura di u so settimu magazzinu in Torbalı, servirà i magazzini CarrefourSA in e regioni di u Mediterraniu, l'Egeu è u Sud di Marmara. Gestione logistica Reysaş
Durmuş Döven, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione, hà dichjaratu chì anu una zona di magazzinu di 11 mila metri quadrati cù una zona fredda di 39 mila metri quadrati, "Apremu u nostru XNUMXe magazzinu cù İzmir Warehouse. İzmir Warehouse darà un esempiu per altre cumpagnie chì sò i più muderni in Turchia, adattati per a salute umana è ambientale, è valuterà u travagliu di i pruduttori è agricultori turchi.
BAYRAKTAR: DUMANDEmu a vostra preghiera
Dopu à i discorsi di DURMUŞ Döven, u guvernatore Cahit Kıraç hà pigliatu u stand. Dopu à Kıraç, chì vulia chì u magazzinu sia benefiziu per Torbalı è İzmir, u Ministru di l'Ambiente è l'Urbanizazione Erdoğan Bayraktar hè ghjuntu à u podium per fà un discorsu. Erdoğan Bayraktar hà dichjaratu ch'elli sò destinati à u 2023, micca à l'elezzioni, è hà dettu: "Prendemu solu e vostre preghiere. Sapete digià à quale votu. Cuminceremu a trasfurmazioni urbane ", disse.
L'INFRASTRUTTURA İZBAN SERÀ FINITA À A FINE DI L'ANNU
Spieghendu chì IZMIR vede assai persone chì parlanu per chilometri è ùn travaglianu micca per una lunghezza d'orzu, Yıldırım hà cuntinuatu cusì: In l'ultimu annu, Izmir hà vinutu à i so sensi. İzmir hà capitu u so putere. Avà hè u tempu di serve in Izmir. A ghjente di Izmir sapi megliu cumu si faci u serviziu. Avemu dettu: "Estendemu İZBAN à Torbalı" da l'aeroportu. Anu dettu: "U ministru esagera". Avemu principiatu, simu finiti 80 per centu ? Finiremu l'infrastruttura à a fine di questu annu. A superstruttura serà principiata l'annu prossimu. Ùn ci hè micca una tale parolla, ci hè u travagliu" è hà datu infurmazioni nantu à l'opere di treni d'alta velocità. U discorsu di u Ministru Yıldırım hè statu spessu interrottu da applausi. L'interessu per i dui Ministri era abbastanza intensu.

Surghjente: buyuktorbali.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*