Rahmi Koç Museum mostra di trasportu ferroviariu

La Littorina Mototrain
U trenu di mutore hè u nome datu à u veiculu di ferrovia custituitu da un vagone unicu, chì si pò muvimenti cù i so propri motori senza bisognu di una locomotiva nantu à i rails, postu chì hà un mutore è una cabina di cunduttore sia in fronte sia in daretu. . Stu mudellu ALn 1937 56, pruduciutu da FIAT in Italia in u 1903, hè unu di u listessu tipu di treni di mutore utilizatu in e Ferrovie Italiane à quellu tempu. U so disignu generale è interiore rapprisenta u cuncettu di disignu pre-1930 in Europa. Hè un oggettu assai preziosu è raru chì hà righjuntu u ghjornu oghje cumpletamente. La Littorina hè stata data à u Museu Rahmi M. Koç per 10 anni da a Fundazione Wolfsonian-Università Internaziunale di Florida (FIU). Hè statu purtatu in Turchia da i Stati Uniti in marzu 2011 cù u patrocini di Tofaş Türk Automobile Fabrikası A.Ş. Distrutta da l'uraganu Andrew, La Littorina hè stata restaurata cù u travagliu meticuloso di u Museu è l'esperti di Tofaş.
Tram di moda
numeru 20 Kadıköy - U tram di a linea Moda hè stata messa in serviziu u 29 di lugliu di u 1934 è hà servitu per più di 1966 anni finu à u 30, quandu a linea hè stata abulita. Hè datu da IETT per un periudu di tempu.
 
 
 
Regnu Carru
Stu vagone, custruitu in Birmingham, Inghilterra, hè statu prisentatu à Sultan Abdulaziz da a cumpagnia britannica chì hà custruitu a prima ferrovia in Turchia. U carru hè statu custruitu da Sultan Abdulaziz in u 1867, da l'imperatore francese III. Hè stata aduprata in un viaghju in Auropa induve si ncuntrau cù Napulione, a regina Victoria d'Inghilterra, u rè di Belgio, u rè di Prussia, è più pocu l'imperatore austro-ungarico.
 
Tram di cavallu
In u nostru paese, u primu serviziu di tramvia di cavalli hè stata utilizata nantu à a strada Azapkapı-Ortaköy in Istanbul u 3 di settembre di u 1872, è i tramvii di cavalli sò stati rimpiazzati da quelli elettrici in u 1914. Stu tram hè servitu nantu à a 14ª linea Beşiktaş - Karaköy. U tram hè mostratu in a so forma originale in u periodu ottomanu.
 
 
Tunnel Machine è Carru
U tunelu, chì hè una strada sotterranea corta è ripida trà Galata è Istiklal Street, hè u terzu sistema di trasportu sotterraneo più anticu dopu à i metro di Londra è di New York, hè statu messu in serviziu u 17 di ghjennaghju di u 1875. Fabbricatu in Francia da Schnieder Creusot Iron. Opere d'acciaio. U vagone era accumpagnatu à un grande mutore di vapore horizontale di doppia cilindru è era propulsatu in e duie direzzione da cinture metalliche. Hè datu da IETT per un periudu di tempu.
 
Locomotiva G10
A prima locomotiva G10 hè stata aduprata in u 1910 è a so pruduzzione cuntinuò finu à u 1925. 10 di sti locomotive, chì sò stati definiti cum'è G57 è BR49 quandu travagliavanu in Prussia è in Germania, sò stati fatti da parechji fabricatori è intruti in Turchia in diverse date. Questa locomotiva G1912 di fabricazione prussiana, fabbricata da a cumpagnia Borsig in 1913-10, hà un sistema di rota differente dispostu in u sistema 0-10-0. Dopu avè servitu à i Ferroviari Prussiani (KPEV), hè statu purtatu in Turchia è utilizatu da TCDD è hà servitu per parechji anni cum'è una di e locomotive di a serie 49 55000. A locomotiva, chì hè longa 18,9 m è pesa 76 tunnillati, hè numerata 55022 da TCDD.

Fonte: rmk-museum

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*