U Trenu d'Alta Velocità di Turchia hà impressuatu u Cungressu di i Stati Uniti

U direttore generale di TCDD, Süleyman Karaman, hà dichjaratu chì l'estensione di a cooperazione trà i Stati Uniti è a Turchia à u campu di e ferrovie farà cuntributi significativi à i dui paesi, mentre chì u membru di u Cungressu di i Stati Uniti David Price hà dettu: "Sò assai impressionatu da i sviluppi in Turchia in Turchia. u campu di i treni d'alta velocità. "Avemu assai da amparà da Turchia", disse.
Karaman è a so delegazione anu ancu fattu cuntatti in a capitale, Washington, in i Stati Uniti, induve sò ghjunti per e riunioni di l'Associazione Ferroviaria Mondiale (UIC).
In parte di e riunioni in Filadelfia, una seria di avvenimenti sò stati in a capitale sottu u nome di "Washington Day" per i participanti di a cunferenza.
Karaman è a so delegazione, chì anu assistitu prima à a ricezione tenuta in a Union Station in Washington durante u ghjornu, hà fattu cuntatti à u Cungressu è hà participatu à u prugramma di pranzu.
Rispondendu à e dumande di u currispundente AA davanti à u Cungressu di i Stati Uniti dopu à e so riunioni, Karaman hà dettu chì l'UIC urganizeghja una cunferenza di treni d'alta veloce ogni 2 anni, aghjustendu chì a cunferenza precedente hè stata tenuta in Cina in u 2010 è questu annu era in Cina. Filadèlfia.
Karaman hà nutatu chì Turchia hè in u cunsigliu di direzzione di UIC cum'è u paese 8th in u mondu è 6th in Europa cù tecnulugia di treni d'alta velocità.
Espristendu chì anu assistitu ieri à l'assemblea di u Cunsigliu Esecutivu di l'UIC è di l'Assemblea Generale in Filadelfia, è chì anu fattu un discorsu annantu à u sviluppu di l'attività regiunale cum'è una delegazione turca, Karaman hà dettu chì sò ghjunti à Washington è avianu cuntatti cù i membri di u Cungressu nantu à u sviluppu di treni à alta velocità in u mondu.
Karaman hà dichjaratu chì i membri di u Cungressu anu dettu chì i treni d'alta veloce duveranu ancu sviluppà in i Stati Uniti è chì s'impegnanu per questu. Turchia hè inclusa in u gruppu di quelli chì sò paesi di treni d'alta velocità in u mondu. Per quessa, un prugramma hè statu tenutu quì è avemu participatu à stu prugramma cum'è Turchia ".
Karaman hà dichjaratu chì andaranu in Filadelfia dopu à Washington è assistenu à u Cungressu di u Trenu d'Alta Velocità di l'UIC, induve anu da fà un discorsu è ancu fà alcune presentazioni cum'è Turchia.
-"Cumu u trenu d'alta velocità si sviluppa in Turchia, e nostre relazioni cù u mondu si sviluppanu ancu rapidamente"-
U direttore generale di TCDD Karaman hà dettu: "Cumu u trenu d'alta velocità si sviluppa in Turchia, pudemu dì chì e nostre relazioni cù u mondu si sviluppanu ancu rapidamente. Eccu ciò chì vulemu veramente ottene: In un momentu chì l'accidenti di trafficu sò in crescita in u mondu, u trenu d'alta velocità hè digià intrutu in l'agenda di u mondu è facemu sforzi per u so sviluppu ulteriore. Assistemu à questi cungressi cum'è Turchia ".
Nutendu chì u Cungressu si terrà in Giappone dui anni dopu, è chì anu dumandatu l'ospitu in 2016, Karaman hà dettu: "A probabilità di esse accettata hè alta. Spergu chì pudemu fà in Turchia in 2016 ", disse.
Karaman, nantu à una quistione, hà dichjaratu ch'ellu hà avutu una riunione cù u deputatu di u Partitu Democraticu di u Partitu Democraticu di Carolina di u Nordu in Washington, David Price, in Washington, è hà dettu: "Price hè stata sorpresa è felice quandu hà amparatu chì ci hè un trenu à alta velocità in Turchia. Price era qualcunu chì era statu in Turchia. Avemu trasmessu à ellu l'evoluzione in quantu à e ferrovie in Turchia. Cum'è Turchia, avemu dettu chì hè u 8u paese in u mondu è u 6u in Europa cù treni d'alta velocità, è chì u nostru guvernu è u primu ministru Recep Tayyip Erdoğan sustene questu.
Nutendu chì Price hà dichjaratu chì u prublema di u trenu d'alta velocità hè diventatu un prublema puliticu trà i partiti in i Stati Uniti, Karaman hà dettu: "Avemu dettu ancu chì sta questione ùn hè micca pulitica in Turchia, è chì tutti cercanu di sviluppà e ferrovie. Hà parlatu di Turchia in u so discorsu à u Cungressu ", disse.
-"Cumu l'USA è a Turchia, pudemu fà un pocu di travagliu inseme" -
Karaman, nantu à una quistione, hà dichjaratu chì i membri di u Cungressu di i Stati Uniti anu dettu chì Turchia hà sviluppatu assai è hè degne di u sistema di treni d'alta veloce. Dichjarà chì l'altri paesi di treni d'alta velocità apprezzanu ancu i passi chì Turchia hà fattu in quantu à e ferrovie, Karaman hà dettu: "In una ricerca chì avemu digià fattu, avemu determinatu chì u trenu à alta velocità hè una fonte di orgogliu, affetta a morale è a motivazione trà i treni. i ghjovani, è hè unificante. Ancu quì, l'amministratori chì pussede treni d'alta velocità in u so paese anu dettu chì a so ghjente hè felice di stu sistema ancu in i so paesi.
Karaman, nantu à a quistione di u putenziale di cuuperazione trà l'USA è a Turchia in questu tema, hà ricurdatu chì ùn ci hè micca un sistema di treni à alta velocità in i Stati Uniti per u mumentu, è hà dettu:
"U Sicritariu di i Trasporti di i Stati Uniti, Ray LaHood, hè ancu ghjuntu in u trenu d'alta velocità in Turchia, è era assai sorpresu quandu l'hà intesu è hà dettu:" Venraghju in Turchia è cullà nantu à u trenu d'alta velocità ", è hà fattu. Andemu à Eskişehir inseme è visitamu e nostre fabbriche. Quì, LaHood hà dettu: "Pudemu fà affari inseme. Sia l'America è a Turchia ponu veramente fà affari inseme, avemu cose da amparà da Turchia ", disse. Ellu hà dettu ancu chì vulia travaglià inseme annantu à questu prublema mentre era in Turchia. U Congressman Price hà spressu a listessa cosa.
Spergu chì pudemu fà un pocu di travagliu inseme. Avemu digià travagliatu nantu à a produzzione di un veiculu inseme. Avemu ancu avutu cunversazione cun ellu. Dunque, se pudemu fà a cooperazione US-Turchia in u campu di i treni, serà bonu per u nostru paese è per i Stati Uniti ".
In riferimentu à u discorsu chì farà à u Cungressu in Filadelfia, Karaman hà dichjaratu in u so discorsu chì spiegherà chì i treni d'alta velocità seranu custruiti in parechje parte di u paese in 100, u 2023 anniversariu di a fundazione di Turchia, è hà dettu: vi dicerà chì avemu da creà una linea non-stop à Londra. Pruvaremu di spiegà chì certe tecnulugii sò sviluppati in Turchia à quelli chì volenu investisce in Turchia o chì volenu stabilisce partenariati cù Turchia. Cusì, faremu un sforzu per unisce a Turchia cù l'ecunumia mundiale di treni ".
-"Avemu assai da amparà da Turchia"-
U membru di u Cungressu Price, chì hè unu di i difensori attivi di i treni d'alta velocità in u Cungressu, hà rispostu à e dumande di u currispundente AA è hà dettu chì era assai cuntentu di scuntrà cù a delegazione turca in parte di sta cunferenza internaziunale impurtante.
Prezzu nutatu:
"Sò statu veramente impressuatu di sapè più nantu à u sviluppu di Turchia in u campu di a ferrovia à alta velocità di ciò chì cunnosci prima. U trenu d'alta velocità hè un modu di trasportu sempre più impurtante, è Turchia guida a strada per aiutà a cumunità internaziunale à sviluppà stu sistema. Avemu assai da amparà da Turchia. Avemu prublemi cù a ferrovia d'alta veloce perchè i Republicani in u Cungressu sò fermamente opposti à l'investimentu nantu à questu tema. Dunque, avemu sempre un travagliu da fà in questu sensu, è vede chì stu sistema riceve un sustegnu puliticu generalizatu in parechji paesi, cumpresa Turchia, hè incuragisce è pò esse un esempiu per i Stati Uniti ".

Fonte: u vostru Messenger

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*