GE Transportation per pruduce Locomotive Engines in Kazakhstan

GE Transportation; Firmatu un accordu di 90 milioni di dollari cù a Ferrovia di Kazakistan (KTZ) è l'imprese TransMashDiesel.
Sicondu l'accordu, GE stabiliscerà una pianta di produzzione di motori diesel in Astana, a capitale di u Kazakistan. Sicondu l'accordu; E cumpagnie pensanu ancu di stabilisce una joint venture per a produzzione di i motori diesel di a serie 400 Evolution di GE. I mutori pruduciutu seranu usati in l'industria di l'energia marina è fissa in Russia, Kazakistan, Russia è altri paesi.
U novu stabilimentu hà u scopu di pruduce, vende è serve pezzi di ricambio per i motori diesel Evolution Series di joint venture. Mentre chì a nova facilità hè prevista per inizià a produzzione à a fine di u 2013, hè prevista di pruduce u primu mutore diesel in u 2014.
Lorenzo Simonelli, presidente di GE Transportation: "In a Regione Russa, aspittemu cù impazienza di una crescita di l'infrastruttura sustenibile in e utilità ferroviarie, marine è fisse." Dittu. A cumpagnia aspetta ancu chì u voluminu di pruduzzione espansione in a fabbrica in America per i mutori da esse pruduciutu in a fabbrica in Astana.
GE hà investitu $ 12 milioni in l'ultimi 4400 anni per e locomotive diesel-elettriche serie 8 cilindri -400 HP Evolution. JSC Locomotive Kurastyru Zauyty (LKZ), una filiale di KTZ, opera sempre in una superficie di 48000 metri quadrati è hà a capacità di assemble 100 locomotive di a serie Evolution ogni annu.
In u 2012, KTZ pensa à cumprà 70 locomotive GE è 64 locomotive shunting.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*