Ministru Yıldırım: I Ferrovii ùn anu mai vistu un tali investimentu

Binali Yildirim
Binali Yildirim

U Ministru Yıldırım hà scontru cù l'impiegati di TCDD à l'iftar tenutu in a Republica di Turchia State Railways (TCDD) Behiç Bey Facilities.

U Ministru di i Trasporti, di l'Affari Marittimi è di a Comunicazione Binali Yıldırım, in quantu à l'incidentu di terrore contr'à l'armata in İzmir Foça, hà dichjaratu chì a nazione turca ùn hà micca abbandunatu a bandiera di a stella crescente in queste terre da più di mille anni è hà dettu: chì si mette in a so mente è seguitanu sta strada di stupidità deve vene à i so sensi. Nè elli, nè i so maestri, nè i so guide ponu mette sta grande nazione, stu grande paese à i so ghjinochji ", disse.

In u so discorsu dopu à u pranzu rapidu, u ministru Yıldırım hà dichjaratu chì l'iftars di TCDD sò diventati tradiziunali è hà manifestatu a so felicità per esse inseme cù i travagliadori ferroviari.
Dichjarà chì e ferrovie sò un platanu di 1,5 seculu, u Ministru Yıldırım hà dettu chì e ferrovie sò ancu una istituzione assai impurtante chì hà vistu assai avvenimenti chì a ghjente hà scontru in una storia, una cultura è una sezione di vita amara è dolce.

Ferrovie rinascite da e cendri

Spieghendu chì grandi investimenti sò stati fatti in ferrovie sottu a guida di Great Atatürk in i primi anni di a Republica, u Ministru Yıldırım spiegò chì trà u 1924 è u 1946, 4 mila chilometri di ferrovie sò stati custruiti. Esprimendu chì e ferrovie anu cuminciatu à esse scurdate da u 1950, Yıldırım hà nutatu chì e ferrovie, chì avianu una parte di u 60 per centu in u trasportu di merci è circa u 50 per centu in u trasportu di passageri, sò diminuite à u sicondu percentu in u trasportu di merci è sottu à u 2000 per centu in u passageru. trasportu in l'anni 5.

Dichjarà chì ancu questi tassi mostranu quantu tempu terribili è negativi sò stati e ferrovie in l'ultimi 50 anni, u Ministru Yıldırım hà dichjaratu chì u 2003 era ancu una nova tappa per e ferrovie. Spieghendu chì e ferrovie anu quasi cuminciatu à risurrezzione da e so cendri, u Ministru Yıldırım hà dichjaratu ch'elli anu cuminciatu à travaglià cù una nova comprensione per fà e ferrovie una istituzione chì porta u pesu di stu paese, ma ùn hè micca un fardelu per stu paese.

I ferrovie ùn anu mai vistu un tali investimentu.

Dichjarà chì da oghje, una capacità chì pò fà 135 chilometri annu hè stata ghjunta, Yıldırım hà dettu chì sta capacità hè à u listessu livellu di a mobilizazione ferroviaria in i primi anni di a Republica. Dichjarà chì, per via di questi studii, 13 milioni di tunnellate di trasportu sò aumentate à più di 25 milioni di tunnellate, u Ministru Yıldırım hà dettu chì Turchia hà scontru cù u trenu d'alta velocità (YHT).

"Ùn vi scurdate di dì YHT. Turchia hè unu di i 6 operatori di treni d'alta velocità in Europa è 8 in u mondu. Inghilterra, USA ùn anu ancu pussutu passà à l'operazione YHT. Perchè ùn anu micca infrastruttura. Turchia hà vultatu u YHT, chì hè un rigalu à pochi paesi in u mondu, da esse un sognu à una realità.

A data d'oghje, a quantità di investimenti chì cumincianu è cuntinueghjanu in e nostre ferrovie hè di 20 miliardi di lire turche. I ferrovie ùn anu mai vistu un tali investimentu. Avemu rinnuvatu cumplettamente 65 per centu di e linee. Electrificà e linee senza signalazione cù signalazioni è e linee senza elettrificazione.
U nostru prossimu scopu hè di espansione l'applicazione di a doppia pista in e ferrovie. Hè cusì chì avemu sempre pianificatu novi prughjetti. Per aumentà l'efficienza, u nostru travagliu cuntinueghja senza interruzzione per portà di novu a parte di e ferrovie in u trasportu à un puntu considerableu ".

Dichjarà chì anu fattu passi impurtanti per a furmazione di l'industria ferroviaria domestica, u Ministru Yıldırım hà dettu: "Avemu cuminciatu a produzzione di ferrovia, avemu cuminciatu à pruduce vagoni, locomotive è tuttu ciò chì hè necessariu per l'infrastruttura di trasportu ferroviariu in u nostru paese".

Spieghendu chì tramindui anu mudernizatu e ferrovie è alluntanatu a strada per u nostru paese per avè sta tecnulugia, Yıldırım hà ricurdatu chì anu messu una cundizione domestica di 51 per centu in l'offerta per i treni in i metro di Ankara.

Dichjarà chì anu u scopu di aumentà a reta ferroviaria più di 2023 mila chilometri in 25, Yıldırım hà dettu: "A ferrovia hè a sopravvivenza di stu paese, hè l'indipendenza, hè indispensabile". U Ministru Yıldırım hà dichjaratu chì tutti i sviluppi sò accaduti grazia à l'impiegati ferroviari chì anu abbracciatu i prughjetti è ringraziatu i travagliadori ferroviari.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*