U Trenu Blu Parte da Izmir à Konya per a so Prima Partenza

orari è rotta di u trenu blu konya
orari è rotta di u trenu blu konya

U trenu turchinu, chì parterà trà Konya ogni sera à 20.00:350, partì da Izmir per a so prima volta. U trenu turchinu, chì parterà ogni sera à 20.00:350 trà İzmir è Konya, chì hè statu rinnuvatu spendendu 18 milioni di lire, hà pigliatu u so primu volu da İzmir. Cù u sistema di ferrovia, chì hè stata rinnuvata spendendu 10 milioni di lire, u viaghju in trenu blu hè diminuitu da XNUMX ore à XNUMX ore. U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, Binali Yıldırım, hà dettu chì a ghjente di Konya chì vive in İzmir pò piglià u trenu è passà e vacanze in a so cità nativa cun tranquillità.

A cerimonia d'addiu di u Trenu Blu Konya nantu à a linea Konya İzmir, assistita da u Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Binali Yıldırım è u Ministru di Cultura è Turismu Ertuğrul Günay, hè stata tenuta in a Stazione İzmir Alsancak. I deputati di Ak Party İzmir Ali Aşlık, Nesrin Ulema, Hamza Dağ, u guvernatore İzmir Cahit Kıraç, u sindaco metropolitanu di CHP İzmir Aziz Kocaoğlu, u direttore generale di TCDD Süleyman Karaman è circa 500 persone anu assistitu à a cerimonia.

U Ministru Binali Yıldırım hà dettu: "Ùn vi diceraghju micca perchè e ferrovie sò andate cusì luntanu in questu ghjornu di Ramadan benedettu. Ancu s'ellu ci dicemu, ùn serve micca. In l'ultimi nove anni, u nostru guvernu hà investitu 25 miliardi di lire. A quantità di prughjetti in corso hè di 30 miliardi TL. Dumani Eagle - Kadıköy Apriremu u metro. Un metro chì hè statu finitu in tempu record cum'è 52 mesi. Ùn eramu micca affrettati à principià issi viaghji, s'è no aviamu principiatu cù i vechji treni à a fine di 50-60 anni di trascuranza, ùn avariamu pussutu evità una altra delusione. Avemu rinnuvatu i linii. 71 per centu di e linee sò stati rinnuvati. Dopu chì i novi treni diesel-elettrici è i vagoni cunfortu climatizzati sò stati preparati, avemu principiatu a spidizioni. Ci saranu servizii di treni reciproci da Konya è İzmir à 20.00 di sera ogni ghjornu. Ci sò citadini di origine Konya in İzmir. E ferrovie anu travagliatu assai devotamente per pudè andà più cunfortu è sicuru sta festa, è avemu ghjuntu à u puntu di iniziazione mutuale. U nostru travagliu cù a cumpagnia İZBAN, di a quale a Municipalità Metropolitana hè un cumpagnu, cuntinueghja à piena velocità in İzmir. Avemu cuminciatu cù 33 treni. Avemu rinfurzatu i veiculi di Marmaray. İZBAN hà fattu un ordine per 40 sets, a produzzione cuntinueghja. Avemu vistu a necessità. Hà cuminciatu à aduprà a linea nord-sud da Aliağa à Cumaovası intensivamente. Semu in una marmellata quì. Aghju datu l'urdinamentu, quanti veiculi pudemu dà finu à chì i setti venenu, facenu u travagliu di questu. Purteremu alcuni novi set, alleviaremu a congestione ", disse.
Durante a cerimonia tenuta da u Ministru Yıldırım cù u sistema di teleconferenza, u cuntattu cù Konya ùn pò micca esse stabilitu.

VAGONI DORMI CON ARIA CONDIZIONATA

Cù i rinnuvamenti stradali fatti cù a spesa di 350 milioni di lire, un novu serviziu di trenu chjamatu "Konya Blue Train" hè statu messu nantu à a linea Konya-İzmir-Konya. U trenu, chì partirà da e duie cità à 20.00:1, seguirà a strada di İzmir-Manisa, Uşak, Afyon è Konya. U trenu hè custituitu da quattru pullmans climatizzati, una cuccetta, una trave è una vittura di pranzu. In trenu, u tempu di viaghju serà ridutta da 18 ore à 10 ore. 35 TL per persona in a puleggia, 150 TL per u compartimentu di duie persone cù bagnu, lettu è sediu

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*