A metro di Ankara hè incinta di novi disastri

A Camera di Ingegneri Civili (IMO) Ankara Branch hà aghjustatu un novu à i so avvirtimenti previ nantu à a custruzzione di u metro di Ankara. In u risultatu di u so analisi tecnicu, l'IMO hà determinatu chì i colaps sò stati causati da u fangu furmatu com'è u risultatu di a fuga di l'acque sotterranee in a regione è e linee di l'acqua residuale di ASKİ, causendu un colapsu è un colapsu bruscu. L'IMO hà dettu chì, se ùn sò micca pigliate precauzioni, ponu accade novi tragedie quandu u metro principia à operare. L'IMO hà avvistatu ancu chì i materiali utilizati in a custruzzione anu da esse rivisioni seriamente perchè ùn sò micca stati usati per un bellu pezzu.
A custruzzione di u metro, chì hè diventata una prova per Ankara, ùn hè micca finita dapoi anni è hè ancu incinta di novi disastri. U mese passatu, un citadinu chjamatu Kadir Sevim hà persu a vita per un colapsu chì hè accadutu annantu à u Boulevard İnönü, è un secondu colapsu hè accadutu à 250 metri di distanza da u stessu locu pocu tempu dopu. L'IMO Ankara Branch hà determinatu chì i novi colapsu ponu accade per via di i so studii nantu à a custruzzione di u metro.
Cumparendu questi risultati cù u publicu, l'IMO hà dichjaratu chì parechji prucessi tecnichi chì anu da esse realizatu durante u prucessu di trasferimentu trà u Ministeru è a Municipalità Metropolitana sò stati saltati. A gestione di l'IMO hà sustinutu chì questi sbagli è negligenza eranu "un entusiasmu per una manifestazione grandiosa" prima di l'elezzioni lucali.
A RAGIONE DI I DEPOSITI hè A FUGHE DI E LINEE D'ACQUA RIFIUTI DI ASKİ
In u risultatu di l'analisi tecniche, l'IMO hà determinatu chì i colaps sò stati causati da l'accumulazione di l'acqua di terra in a regione è u fangu furmatu per via di a fuga di e linee di l'acqua residuale di ASKİ, causendu collapses è collapses bruschi. Spieghendu chì u fangu riempie ancu i tunnelli, l'IMO hà dettu chì, se ùn sò micca pigliate precauzioni, ponu accade novi tragedie quandu u metro principia à operare. Rimarchendu chì a stessa situazione hè valida nantu à a linea Keçiören-Tandoğan, İMO hà enfatizatu chì u travagliu deve esse cuntinuu tenendu in considerazione e carenze in quistione. L'IMO hà ancu determinatu chì "i crolli recenti mostranu chì ci sò stati punti debbuli in i livelli di sicurezza cù u tempu in i tunnel chì sò stati lasciati inattivi per un tempu cusì longu, è per quessa chì tutte e produzioni passate anu da esse rivisionate seriamente".
VANNO PERSEGUENDU UNA DIMUSTRAZIONE nanzu à l'elezzione lucale
L'opere di metro, chì a ghjente di Ankara hè stancu di più di 10 anni, si sò fermati o si sò arrestati in l'ultimi anni. L'IMO hà valutatu a custruzzione, chì hè stata rimessa da a Municipalità Metropolitana à u Ministeru di i Trasporti è riavviata senza i preparativi preliminari necessarii, cum'è "manifestazione prima di l'elezzioni lucali". Dichjarà chì in una tale situazione, "l'entusiasmu per trasfurmà ancu u più chjucu travagliu fattu in un spettaculu magnificu" hè statu determinatu da l'esperienza, IMO hà indicatu u fattu chì, per via di questu entusiasmu, tutti i tipi di cuntrolli è precautions sò stati disattivati, è i travagliadori sò stati feriti o persu a so vita. L'IMO hà avvistatu chì e custruzzioni, chì sò previste per esse finite in u 2013, duveranu cuntinuà per piglià precauzioni è precautions, altrimenti ogni locu in Ankara affruntà u periculu di colapsu.

Surghjente: http://www.ntvturk.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*