Coradia Polyvalent serà u preferitu di i viaghjatori

Alstom Transport mette Coradia Polyvalent à traversu teste per scuntrà e cundizioni 50 cù circa 3 ingegneri è tecnichi esperti. A prova continuarà nantu à e linee in a Repubblica Ceca è in Francia.
Operatu in Turchia dapoi l'anni 1950, Alstom Transport hà iniziatu un travagliu di prova dinamica nantu à i treni Carodia Polyvalent, l'ultimu aghjuntu à a so gamma di treni regiunale.

Alstom Transport conduce teste di treni Coradia Polyvalent in u centru di teste Velim in a Repubblica Ceca. In più di u centru di prova Velim in a Repubblica Ceca, hè statu informatu chì i testi sò stati realizati in i Centri di Test Ferroviari (CEF) in Valenciennes è Bar-le-Duc in Francia, è in un segmentu di linea di a Rete Ferroviaria Francesa (RFF). trà Wissembourg è Hoffen.

Duranti i testi, circa 50 ingegneri è tecnichi specialisti di Alstom travaglianu nantu à u trenu in una serie preliminare di treni Coradia Polyvalent 3 finu à l'iniziu di u 2013, per cumpiendu e 10 10 cundizioni cuntrattuali. Per compie l'appruvazioni è e certificazioni necessarie per u permessu di l'Amministrazione di a Sicurezza Ferroviaria Francesa (EPSF) prima di inizià u viaghju, 400 treni regiunale compie test di 20 ghjorni in totale, è 200 persone da 500 unità diverse seranu assignate direttamente o indirettamente. In u risultatu di stu travagliu, XNUMX documenti seranu preparati, cumprese specificazioni di teste, prucedure è rapporti.

I PROVESTI SONT FATTI IN DUE LINEI INDIPENDENTI IN A REPUBBLICA CECA

I funzionari di Alstom Transport anu dichjaratu chì da a fine d'aprile, trè treni appartenenti à l'Istitutu di Ricerca Ferroviaria Ceca operanu in Velim è chì ci sò duie sezioni di linea indipendenti, una sezione di linea di 90 chilometri chì permette una velocità massima di 4 chilometri à l'ora. una vitezza massima di 210 chilòmitri à l'ora.Dicia chì a facilità hè custituita da 13 km di linii.

Queste linee di prova, elettrificate in cunfurmità cù i standard europei, permettenu à Coradia Polyvalent d'esse testata in tutti i modi di putenza opzionali, vale à dì diesel, 1500V è 25kV sistema di trazione. Queste teste aiutanu ancu à a qualificazione è a validazione di e funzioni chjave di u trenu, cum'è u frenu è a trazione elettrica o diesel, u sistema di frenu à l'aria, l'emissioni di rumore, u cunfortu acusticu è a cumpatibilità elettromagnetica.

TUTTI I PROVESTI SONT FATTI NOTTE

In listessu tempu, dui treni Coradia Polyvalent sò sottumessi à teste di cunfortu in modu diesel in Francia da u 22 di maghju nantu à a seccione di a linea trà e cità di Hoffen è Wissembourg. I test drives sò realizati à una velocità massima di 100 km / h è permettenu à u sistema di trazione diesel per esse cunfigurati in diverse cunfigurazioni di pacchetti di putenza, da a putenza massima à u modu ridottu. E vibrazioni create da u trenu è u so equipamentu sò misurati cù sensori posti longu u trenu. Tutti issi testi sò fatti di notte per ùn affettà u serviziu cummerciale. Inoltre, e teste di validazione sò realizate nantu à 10 treni di 6 in i Centri Test di Valenciennes è Bar-le-Duc per cunfigurà e diverse dispusizioni è funzioni (trazione/frenata) di Coradia Polyvalent.

ORDINE FINALE 800 MILIONI EUR

I testi sò fatti in u cuntrattu trà Alstom è SNCF firmatu in uttrovi 2009 è finanziatu da e regioni francese. U cuntrattu iniziale include un ordine fermu di 100 milioni d'euros per a consegna di 800 treni Coradia Polyvalent. Un totale di treni 171 sò stati urdinati da diverse regioni francesi finu à avà. U cuntrattu quadru ghjunghjerà infine à 1000 treni è un vulume tutale di 7 miliardi d'euros. U primu di i treni 171 seranu spediti in marzu di u 2013, mentre chì l'altri spedizioni seranu fatti gradualmente finu à a mità di u 2015.

Alstom Transport, chì offre una gamma di prudutti in u campu di prudutti d'alta prestazione cum'è i veiculi ferroviari, l'infrastruttura, i sistemi d'informazione, i servizii è e soluzioni chiavi in ​​mano in più di 60 paesi in u mondu, cuntinueghja a so attività in Turchia cù l'aumentu di a ferrovia è a ferrovia urbana. investimenti sistema in u principiu di l'anni 2000. cuntinueghja à sviluppà è espansione u so cartulare di prughjettu.

Se ci hè una forte dumanda, pudemu ancu fabricà in Turchia.

Jean Noel Duquesnoy, Direttore di Prughjettu di Alstom Transport: "Seguemu attentamente i prughjetti ligati à u tram, u metro, u trenu à alta velocità è a signalazione in Turchia. A produzzione o micca in Turchia dipende da a dumanda. Ancu l'investimenti recenti di Turchia in e ferrovie facenu u mercatu attraente, questu deve esse pianificatu prima. Cum'è Alstom Transport, avemu 9 fabbriche in Francia, 2 fabbriche in i Stati Uniti è una ognunu in Cina, Italia, Algeria è Brasile.

U mercatu ferroviariu hè statu affettatu da a crisa ecunomica glubale in 2010 è 2011. Tuttavia, u mercatu hè torna in crescita. Cum'è Alstom Transport, avemu fattu un fatturatu di 5 miliardi d'euros l'annu passatu. Avemu travagliatu dapoi 200 anni per i treni Coradia Polyvalent, in quale avemu investitu circa 3 milioni d'euros. Avemu pruvatu i treni Coradia Polyvalent per 12 ore cù 10 treni per 500 mesi. I nostri testi continueranu finu à a fine di dicembre.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*