I "giganti" venenu à l'investimentu ferroviariu

U fattu chì u monopoliu statale in u trasportu ferroviariu serà abulitu hà mobilizatu cumpagnie giganti internaziunali. Cumpagnia cum'è Deutsche Bahn è Rail Cargo anu pianificatu di trasportà in Turchia cù e so locomotive è vagoni. A cumpagnia americana The Greenbrier Companies, invece, vole custruisce una fabbrica in Turchia è pruduce un mille vagoni annu.
U countdown hà principiatu per u monopoliu di u trasportu ferroviariu per stà è u settore privatu per operà i treni. U prublema di mantene u monopoliu TCDD ufficialmente intrutu in u prugramma di u guvernu 2012. A lege hè prevista per esse promulgata à a fine di l'annu. A lege ùn hè ancu entrata in vigore, ma u settore privatu hà digià principiatu a preparazione d'investimentu. Mentre chì parechje cumpagnie di logistica si preparanu à entre in a ferrovia, e cumpagnie internaziunali giganti di u mondu anu ancu arrotolatu e maniche per investisce in ferrovie in Turchia. Mentre chì alcune di e cumpagnie internaziunali si preparanu à fà u trasportu di merchenzie in Turchia, alcune si preparanu à stabilisce fabbriche in Turchia per a produzzione di vagoni è locomotive.
İbrahim Öz, presidente di l'Associazione di Trasportu Ferroviariu, hà dettu: "Cù a liberalizazione, ghjunghjeremu in lochi chì ùn pudete micca imaginate in e ferrovie. In l'annu 100 di a Republica, un investimentu di più di 150 miliardi di dollari serà realizatu in u settore publicu è privatu. Cù a promulgazione di a lege, u trasportu di passageri si svilupperà ancu in parallelu cù u trasportu di merci, è si formarà un grande mercatu in quale u settore privatu hè attivu ", disse.
U countdown hè principiatu per chì u settore privatu pò ancu operare i treni. A lege, chì sguasserà u monopoliu TCDD, hè nantu à l'agenda per entra in vigore à a fine di l'annu.
I Greenbrier Companies volenu pruduce un mille vagoni annu
Informendu chì e grande cumpagnie di trasportu in Europa si preparanu à fà u trasportu è a produzzione in Turchia cù a liberalizazione, İbrahim Öz hà dettu chì e cumpagnie cum'è Deutsche Bahn, Schenker Arkas è Rail Cargo realizanu u trasportu in Turchia cù e so locomotive è vagoni. . Öz hà dichjaratu chì a cumpagnia Greenbrier Companies hè ghjunta à l'Associazione di Trasportu Ferroviariu è hà fattu una presentazione è hà dichjaratu chì vulianu stabilisce una fabbrica in Turchia è pruduce un mille vagoni annu. Nutendu chì parechje cumpagnie lucali si preparanu à pruduce vagoni cù a liberalizazione, Öz hà dettu: "Alcune cumpagnie pruducianu è alcune traspurtaranu acquistendu. A produzzione è u trasportu cresceranu incatenati ", disse.
"A produzzione annuale di 5 mila vagoni hè un must"
Spieghendu chì e cumpagnie di subcontrattori chì producianu per e fabbriche di TCDD cumincianu à pruduce carri dopu chì u monopoliu hè abulitu perchè anu acquistatu sperienza, Öz hà cuntinuatu u so discorsu cusì: "Ùn pudemu micca pruduce postu chì ci hè un monopoliu avà. Tuttu cambierà cù a lege. Ci sò cumpagnie straniere impegnate in u trasportu ferroviariu quì. Ma e cumpagnie giganti ùn sò micca ghjunte ancu. Aspettanu a lege perchè ùn ci era micca chance di cumpetizione postu chì era un monopoliu. Ci sò cumpagnie in Turchia chì volenu pruduce un mille carru à l'annu, ma questu numaru di carru ùn hè ancu pruduttu in Turchia. Pensate à una fabbrica chì vinarà è pruduce mille vagoni è duppià a pruduzzione. Per chjude u distaccu, avemu bisognu di pruduce un minimu di 5 mila vagoni annu. Cum'è associu, avemu incuraghjitu i nostri membri è avà u prezzu di i carru hè cascatu da 70 mila euru à 55 mila euru. Spergu chì, cù l'aumentu di a cumpetizione, sti figuri diminuiranu più è nimu ùn hà bisognu di cumprà vagoni da l'esteru. A nostra valuta straniera ùn esce micca. "U travagliu serà creatu cù investimenti".
L'OIZ puderanu ancu operà in privatu
I zoni industriali urganizati (OIZ) sò ancu datu u dirittu di operare e ferrovie in u quadru di a ristrutturazione di e ferrovie. U direttore generale di TCDD, Süleyman Karaman, hà dettu chì cù a lege nantu à a ristrutturazione di u trasportu ferroviariu, l'amministrazioni OIZ chì volenu esportà è impurtà per ferrovia ponu operare in modu privatu stabilendu cumpagnie di azioni iscritte in u Registru di u Cummerciu Turcu.
"Quelli chì entreranu in u settore duveranu cumprà almenu 150 vagoni"
Parechje cumpagnie di logistica chì si preparanu à entre in a ferrovia cuminciaru a so ricerca per investisce in vagoni è locomotive. Certi sò digià postu i so ordini. Tamer Dinçşahin, CEO di Saras Lojistik, chì si prepara à entre in a ferrovia, hà dichjaratu chì pensanu à cumprà 200 vagoni in u primu locu, è chì anu u scopu di aumentà stu numeru à 500 in pocu tempu. Nutendu chì l'investimentu in locomotive hè trà i so obiettivi, Dinçşahin hà dettu chì e cumpagnie chì pensanu à inizià u trasportu ferroviariu duveranu entre in u settore investendu almenu 150-200 vagoni.
U libru di ordini di Tülomsaş 2012 hè pienu
Nutendu chì ci hè statu un aumentu significativu in l'ordine di vagoni cumparatu cù l'anni precedenti, i funzionari di Tülomsaş anu dichjaratu chì u libru di ordini era pienu per u 2012 è anu ricevutu novi ordini per u 2013. A produzzione domestica è a manutenzione pesante di i veiculi rimorchiati è rimorchiati sò realizati solu da filiali di TCDD cum'è TÜLOMSAŞ (Eskişehir), TÜVASAŞ (Adapazarı) è TÜDEMSAŞ (Sivas). Tuttavia, cù a lege di liberalizazione ferroviaria, chì hè prevista à entra in vigore à a fine di l'annu, puderà pruduce in u settore privatu. Sicondu i funzionari di Tülomsaş, i subindustriali cumincianu ancu à pruduce carri è locomotive cun liberalizazione. Cusì, tramindui a cumpetizione cresce è un grande mercatu serà creatu in questu campu. Cù l'aumentu di a produzzione, u prezzu mediu di i vagoni di 60 mila euro è i prezzi di locomotive di 1 milione 250 mila euro sò previsti per diminuisce. Sicondu l'autorità, cum'è a pruduzzione aumenta, i fabricatori cumincianu à esportà in paesi cum'è l'Europa è l'Africa di u Nordu.
"I cantieri navali ponu ancu pruduce per a ferrovia"
Halim Mete, Vicepresidente di u Cunsigliu di Amministrazione TOBB, hà dettu chì l'industria navale turca, chì hà avutu una carenza di ordini dopu à a crisa ecunomica glubale è hà avutu i tempi prublemi, deve ancu pruduce per diversi settori. Dichjarà chì i cantieri navali si concentranu solu nantu à l'industria di a custruzzione navale, Mete hà dettu: "I nostri cantieri navali ponu ancu pruduce lamiere per diversi settori. I nostri cantieri navali ponu ancu fabricà lamiere per u settore ferroviariu. I pruduzzione ligati à l'acciaio di ferru ponu esse fatti in i nostri cantieri navali, in u listessu modu, a produzzione di vagoni, chì a so pruduzzione hè stata aumentata di pocu tempu è chì u monopoliu sarà prestu alzatu, pò ancu esse fattu in i nostri cantieri navali ", disse.

Surghjente: 1eladenecli.wordpress.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*