İsa Apaydın Hà participatu à a riunione UIC-RAME in Teheran

İsa Apaydın Participatu à a riunione UIC-RAME in Teheran: Direttore Generale di TCDD İsa ApaydınA 19a riunione di UIC-RAME (Unione Internaziunale di Ferroviari-Cunzigghiu Regionale di u Mediu Oriente), induve ellu hè u vicepresidentu, hè stata tenuta in Teheran u 02 May 2017, ospitata da Iran Railways.

Le directeur général du TCDD et le vice-président de l'UIC ont assisté à la réunion. İsa Apaydın, Vice Ministru di Strada è Sviluppu di l'Urbanizazione di l'Iran è Presidente è Direttore Generale di Ferroviari Iraniani Saeed Mohammadzadeh, UIC General Manager Jean-Pierre Loubinoux, UIC RAME Coordinator Paul Veron, UIC Experts, membri di i paesi regiunale è parechji ufficiali anu assistitu.

À a riunione, in più di l'aghjurnà u Pianu d'Azione 2017-2018 di u Cunsigliu Regionale di u Mediu Oriente di l'UIC, i prublemi finanziarii è u bilanciu di a Regione Mediu Oriente, i prughjetti di i membri di RAME, u Centru di Formazione Ferroviaria di u Mediu Oriente, l'Assemblea Generale UIC è u Status. Reunione chì si terrà in Istanbul u 10 di lugliu di u 2017, è l'8 à u 11u Cungressu Ferroviariu Mondiale di l'Alta Velocità UIC, chì si terrà in Ankara trà -2018 di maghju 10, raporta nantu à novi sviluppi è prublemi riguardanti i novi membri RAME. sò stati discututi.

Inoltre, una riunione hè stata fatta trà e ferrovie di u paese ospitante RAI è TCDD, chì si sò riuniti per a 19a riunione RAME.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*