L'evacuazione in e strutture di telecabina Izmir Balçova hè stata sorpresa

Mentre l'offerta per u rinnuvamentu di l'installazione di funivia in Balçova, chì a municipalità metropolitana di İzmir hà tenutu chjusa dapoi u 2007 per u motivu chì ùn ci hè micca salvezza di vita è di pruprietà, hè diventata in un disordine, l'installazione di funivia in Balçova Dede Mountain sò state evacuate. eri.

Quandu u cuntrattu trà a Cumpagnia Grand Plaza affiliata à a Municipalità Metropolitana di Izmir hè scadutu, Öz Mesken Kafe ve Turizm Ticaret Limited Şirketi, chì era u subcontrattante di a cumpagnia Grand Plaza, hè ancu cascatu in a pusizione di occupante. U Dipartimentu di Gestione Immubiliare di a Municipalità Metropolitana di Izmir hà iniziatu un prucessu di evacuazione contr'à l'operatore. Hè statu dumandatu à evacuà a stallazione, chì hè di a municipalità, custituita da una casa di carne, mercatu, caffè di campagna è pianu superiore, fast food, pancake house, ristorante, casa di legnu è giardinu di tè. Dopu, i squadre, chì si sò andati à e strutture à meziornu d'ieri, evacuavanu i materiali in e strutture sottu a tutela di a gendarmeria. L'operatore, Yılmaz Eroğlu, chì era stunatu da ciò chì hè accadutu, hà dichjaratu ch'elli avianu patitu una grande inghjustizia.

"Apriremu un casu"
Dichjarà chì anu pigliatu a stallazione in u 2005, Eroğlu hà dettu chì a stallazione hè stata chjusa in u 2007 per motivi chì ùn ci era micca salvezza di a vita è di a pruprietà, è in questu prucessu, sò stati infurmati in una lettera chì anu da cuntinuà l'operazione da induve si sò lasciati quandu a facilità hè rimessa in serviziu. Dichjarà ch'ellu puderia solu gestisce e strutture ch'ellu hà affittu da a cumpagnia Grand Plaza per 5 anni per 3 anni, Eroğlu hà dettu chì dopu avè fattu e valutazioni necessarie cù i so avucati, hà da presentà una querela contr'à a Municipalità Metropolitana di Izmir per una compensazione per i danni ch'ellu avia. patitu.
ERTAN GURCANER

"Siamo stati usati cum'è guardiani"
Pretendu chì a municipalità li usa cum'è guardiani dapoi u 2009, Eroğlu hà enfatizatu chì cuntinueghjanu à copre regularmente e so spese di persunale è di operazione, chì ammontanu à 4 mila TL ogni mese, è hà dettu: "Si dice chì sò un invasore indebitu. Siccomu sò un occupante inutilmente, ùn sò micca u so tenant. Allora perchè anu ricivutu una tarifa di l'electricità di 5 mila lire per i periodi quandu a facilità era chjusa 12 mesi fà ".

Fonte: New Century

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*