51 per centu di lotta domestica in u sistema ferroviariu (SPECIALE NEWS)

OSTİM Rail Transportation Cluster hà fattu una compensazione di 51 per centu accettata in Metro d'Ankara. Stu passu hè statu un successu assai impurtante per l'industria. Hè u tempu di applicà stu approcciu à altre offerte.
U settore hà iniziatu una lotta per a correzione di l'offerte di e municipalità di Samsun è Konya, chì ùn anu micca cunsideratu u limitu di 51 per centu è hà dichjaratu chì era "consegnatu à l'indirizzu".
À a riunione in Ankara OSTİM, l'industriali anu dettu: "51 per centu hè un passu impurtante è un limitu definitu. Ùn ci hè scusa per andà oltre. Turchia pò pruduce sti veiculi ", anu dettu.
ANKARA - Inseme cù u Cluster di Sistemi di Trasportu Ferroviariu Anatolianu, chì hè u 5u cluster di OSTİM, u vostru ghjurnale hà discututu a situazione attuale è u futuru di l'industria MONDIALE di i veiculi ferroviari. A vista cumuni prominente ùn era micca di fà un passu in daretu da u requisitu di cuntribuzione domestica di 51 per centu stabilitu in u Metro d'Ankara. À a riunione, diretta da u scrittore di u ghjurnale DÜNYA Rüştü Bozkurt è assistita da l'editore in capu di u ghjurnale İbrahim Ekinci, u capu di Yurt News Handan Sema Ceylan è u rapprisentante di Ankara Ferit Barış Parlak, hè statu dichjaratu chì l'industria turca pò facilmente ottene 70. per centu, è 100 per centu in pochi anni.
Mencionendu l'ostaculi burocratici, l'industriali dumandavanu chì e specificazioni sò preparate in cunsultazione cù l'imprese. Hè statu nutatu chì sti sistemi duveranu esse pulitica statali, micca pulitica di u guvernu. Hè statu dichjaratu chì i veiculi duveranu esse acquistati cù almenu 70% tassi domestici, è chì un mercatu di circa 2 trilioni di dollari serà furmatu in u mondu è Turchia duveria piglià una parte di sta torta.
"Pudemu fà tutti i domestici, micca u 51 per centu"
Esprimendu chì travaglianu per aumentà a competitività di l'imprese in OSTİM, u presidente di OSTİM, Orhan Aydın, hà dichjaratu chì unu di i più impurtanti di sti studii hè i clusters, è hà dichjaratu chì, cù l'aghjunzione di u "Cluster di Sistemi di Veiculi Ferroviari Anatoliani", ci sò attualmente. 5 clusters in OSTİM. Enfatizendu chì l'industria domestica hà a capacità di fà tutti questi sistemi, Aydın hà dettu: "Videmu chì i prudutti chì pudemu fabricà quì venenu da l'esteru. Quandu dicemu "perchè hè questu", alcuni spazii appariscenu davanti à noi. Cum'è l'arrangiamenti necessarii ùn sò micca fatti, perchè l'imprese ùn ponu micca risolve i prublemi individualmente, perchè ùn pudemu micca integrà un sistema, i tendersi vanu à l'esteru. In u risultatu, Turchia hà grandi deficits. "Una di e manere di chjude queste lacune hè di riunite", disse.
Nutendu chì, per via di i sforzi di u cluster, u 51 per centu di u requisitu domesticu hè statu introduttu in l'offerta di metro di Ankara, Aydın hà dettu: "Ci importa di questu 51 per centu. Era un puntu di ruttura. Dopu quì, nimu pò scrive nunda in e specificazioni di l'offerta sottu u 51 per centu in i veiculi ferroviari. Avemu a capacità di fà tuttu questu in Turchia, micca 51 per centu. Da avà, avemu bisognu di integrà questi sistemi, cuncepimentu, truvà e cumpagnie principali è cumpagnie piloti è raggruppà intornu à ellu è travaglià annantu ", disse.
"A Turchia duverebbe prufittà di sta opportunità"
Dichjarà chì u tassu di cuntribuzione domestica in u settore hè assai bassu, u membru di u Cunsigliu di a Fundazione OSTİM è u Coordinatore Naziunale di Prughjetti Tecnici OSTİM Sedat Çelikdoğan hà dettu: "Questa questione deve esse vista cum'è una chance di sviluppà a nostra industria domestica". Çelikdoğan hà dettu chì a cundizione di 51 per centu deve esse cercata in future offerte. Çelikdoğan hà dichjaratu chì nascenu e cumpagnie chì sò pronte à diventà marche naziunali promettenti cù i so disinni è pruduzzione. Bozankaya, Durmazlar è cited RTE cum'è un esempiu. "Ci sò marche chì ùn esistenu micca in u settore di l'automobile. Ùn ci sò micca investitori straneri chì entreranu in u settore dopu. Dicendu chì a Turchia hà da fà un bonu usu di sta opportunità, Çelikdoğan hà dettu chì e marche naziunali chì aumenteranu a rata di cuntribuzione di 1 per centu in 5 à 80 anni sò pronti è hà dettu: "A cooperazione deve esse fatta cù queste cumpagnie è incentivi speciali deve esse datu. ." Çelikdoğan hà dettu chì a Turchia deve stabilisce i so standard.
Dichjarà chì anu fattu un passu cù u 51 per centu, ma questu ùn era micca abbastanza, Çelikdoğan hà dichjaratu chì per quessa, era necessariu un cambiamentu in a legislazione di l'Autorità di Acquistu Publicu. Çelikdoğan, chì vulia chì una pulitica statale sia stabilita in questa direzzione, hà dichjaratu chì u sustegnu deve esse datu per mette in risaltu i pruduttori è hà dettu: "Avemu bisognu di fà e nostre cumpagnie attori internaziunali, micca naziunali. I supporti duveranu esse destinati à l'apertura à u mercatu internaziunale, micca à u mercatu di u paese. Sottulineendu chì i supporti di R&D duveranu esse orientati à u prughjettu, Çelikdoğan hà dettu chì e cumpagnie devenu esse incentivate quandu facenu investimenti è hà dettu: "Per esempiu, cercanu a terra, avemu bisognu di circà a terra". Apuntendu chì ci hè bisognu di una percepzione chì piglia in contu u mercatu internaziunale senza esse dipende solu da u mercatu domesticu, Çelikdoğan hà dettu: "Ùn pò esse micca industria piena senza a sub-industria". Çelikdoğan hà nutatu chì u sustegnu R&D datu à i prughjetti pigliati da e cumpagnie deve esse almenu 75 per centu.
"L'università deve esse à u centru di u cluster"
U Rettore di l'Università di Çankaya, Ziya Burhanettin Güvenç, chì hà dichjaratu ch'ellu hè statu elettu cum'è presidente di u cunsigliu di amministrazione furmatu da u cluster Anatolian Rail Transportation Systems, hà nutatu chì anu realizatu studii di cluster cù OSTİM per 6 anni. Güvenç hà dettu: "L'università deve esse in u centru di u mudellu di cluster, ci duverebbe esse e nostre istituzioni chì rapprisentanu u settore intornu à ellu, è l'istituzioni pubbliche pertinenti in u terzu anellu".
Güvenç hà dichjaratu chì i burocrati chì anu preparatu a specificazione sò furmati in università, "Hè inghjustu aspittà da quelli burocrati perchè ùn sò micca solu persone chì anu una educazione universitaria è ùn sò micca educati cù una cultura di R&D. Sò debuli à sviluppà qualcosa di novu è pruduce suluzioni. Ma se l'intenzione di a burocrazia hè bona, queste specificazioni deve esse preparatu falendu à u campu è scontri cù cumpagnie è sperti. Dichjarà chì i burocrati ùn sò micca sottumessi à un criteriu di prumuzione basatu in u rendiment, Güvenç hà dettu: "Ùn sò micca travagliendu perchè purterete l'industria da un locu à l'altru in 5 anni. Hè cum'è s'elli campanu in un paese senza deficit di contu currente o disoccupazione. L'imprese in u cluster sò strappate, i nostri burocrati ùn si sentenu micca in tuttu. In l'esempiu di Konya è Samsun, a specificazione chì descrive a cumpagnia hè scritta direttamente. Ùn hè micca un crimine ? Tuttu era liberu in a lege di l'offerta. Questa hè l'immoralità cummerciale ", disse.
Spieghendu chì si riuniranu se ci sò studii simili in altre pruvince fora di stu cluster, Güvenç hà dettu: "Avemu da esse un solu cluster. I raggruppamenti regiunale ponu esse stabiliti in certi settori, ma hè sbagliatu per avè più di un cluster in settori cù un valore aghjuntu assai altu, in settori intensivi d'infurmazione è in settori chì necessitanu tecnulugia avanzata.
"Pudemu fà lu 3 per centu in u paese in 100 anni"
Dichjarà chì e cumpagnie in Turchia anu attualmente a capacità di custruisce 60-70 per centu di un tram o metro, Bozankaya Doğan, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di A.Ş. Bozankayahà dichjaratu chì u prublema principali hè in a produzzione di software, l'elettronica è u mutore di trazione. Esprimendu chì ci vole 100 anni per ottene u 3 per centu, Bozankayanutà chì ùn deve esse vistu solu cum'è un mercatu turcu, ma chì ci sò mercati cù altu putenziale cum'è l'Africa di u Nordu, Asia è Russia. "Per esempiu, ci sò 200 "trambusi" solu in Mosca. A Russia hè un putenziale enormu. BozankayaEllu hà dettu ch'ellu era speru annantu à u prucessu futuru. "Ùn avemu micca un prublema cù a tecnulugia standard. In quantu à u software, avemu bisognu di fucalizza un pocu più nantu à certi prublemi. Se ci cuncintramu, ghjunghjeremu a capacità chì pudemu fà dopu à 3 anni. Bozankaya, avale avà
Ellu disse chì ci sò cumpagnie chì ponu fà queste, ma i prudutti sò visti cum'è "risicatu" perchè ùn sò micca stati pruvati. Bozankaya"Avemu un metro è un veiculu di trenu ligeru chì avemu designatu noi stessi. L'avemu liberatu prestu. Inoltre, avemu ancu un autobus chì avemu fattu 100% noi stessu ".
Enfatizendu chì e specificazioni devenu esse publicate in cunsultazione cù e cumpagnie, Bozankaya"E specificazioni ùn sò definitivamente micca adattate per e cundizioni di Turchia", disse. Ellu hà dichjaratu chì i dipartimenti di l'ingegneria di tram deve esse aperti in l'università.
"A Turchia duveria uttene una parte da u mercatu di 2 trilioni"
U presidente di l'Associazione di Sistemi di Trasportu Ferroviari è Industriali (RAYDER), chì hà dichjaratu chì u requisitu di 51 per centu hè un limitu chì ùn deve esse definitivamente micca abbandunatu, è Durmazlar U Coordinatore di Prughjettu di Sistemi Ferroviari Taha Aydın hà nutatu chì a Turchia duveria determinà u so postu in questu settore. Affirmando chì a Turchia hà bisognu di 20 5 veiculi in a so proiezione di 500 anni, Aydın hà dettu chì u so valore ecunomicu hè di circa 45 miliardi di dollari. Aydın hà dettu: "Ci deve esse un sistema di ferrovia ligera in i lochi cù una populazione di più di 350 mila, è un sistema di metro cù una populazione di più di 1 milione. Avà avemu da rinunzià à l'autobus ", disse. Dicendu chì facenu un veiculu chjamatu İpekworm, Aydın hà dettu: "Attualmente, u veiculu hè in a fase di prova. Serà finitu in 2.5 mesi è a Turchia averà ricevutu u certificatu di appruvazioni per u primu veiculu chì hà cuncepitu è ​​pruduttu.
"Dapoi Nuri Demirağ, nimu hà mintuvatu u "d" di a ferrovia. Un pianu strategicu per u 2023 hè in preparazione, avemu verificatu è ùn ci hè micca una tale preoccupazione ", hà dettu Aydın, è hà sottolineatu chì sti sistemi ùn devenu più esse pulitiche di u guvernu è si trasformanu in pulitiche statali. Esprimendu chì u limitu psicologicu di 51 per centu duverebbe cuntinuà, Aydın hà nutatu chì sta figura puderia esse aumentata gradualmente cù l'evoluzione in Turchia. Nutendu chì ci hè un mercatu di 450 miliardi d'euros in a penisula arabica, 250 miliardi di dollari in Cina, 500 miliardi di dollari in Russia è 170 miliardi di dollari in Europa, Aydın hà dettu: "Ci hè un mercatu di circa 2 trilioni di dollari in u mondu. Perchè a Turchia ùn deve micca una parte da questu?" disse.
"Eramu solu in l'elettronica di i veiculi"
Attenzione à l'impurtanza di a subindustria Durmazlar Mechatronics Manager Levent Udgu hà dichjaratu chì hè necessariu di travaglià in coordinazione micca solu in mecatronica, ma ancu in l'elettronica è i sistemi di software. Dichjarà chì Turchia ùn hè micca in una mala situazione in u software di l'elettronica di linea, Udgu hà dettu: "Ma quandu avemu principiatu à travaglià in l'elettronica di i veiculi, eramu assai soli". Udgu, chì hà dichjaratu chì Turchia hà risorse infinite in termini di software, hà dettu: "Ci sò ghjovani brillanti. Ma avemu prublemi seri in u cuntestu elettronicu ", disse. Espristendu chì a seria R&D deve esse fatta in l'elettronica è u software, Udgu hà dettu: "In più, hè necessariu di risolve l'avvenimenti attraversu i matrimonii in cumpunenti critichi. Ancu cù u matrimoniu, avemu da fà a R&D in Turchia ", disse. Udgu hà aghjustatu chì i veiculi per esse acquistati in Turchia duveranu esse acquistati cù una tarifa interna minima di 70%.
"A cundizione di u produttu domesticu pò esse introduttu quandu si riceve un prestitu"
Dichjarà chì furniscenu noci à i sistemi ferroviari in Istanbul, u direttore generale di Berdan Civata, Abdullah Baka, hà dettu chì ponu furnisce ogni tipu di noci è bulloni di alta qualità è ponu fà bulloni speciali. "Facemu i piatti di ancoraggio di e torri di banderu di Nordeks in Germania è Alstom in Spagna. Avete vistu, quandu dicemu chì facemu un travagliu di qualità, perchè ùn ci dete più travagliu, ci danu a seguente risposta. Queste cumpagnie piglianu prestiti, per esempiu, uttenenu prestiti da Hermes in Germania, si dicenu chì, se vulete, cumprà sti bè da Germania, micca da Turchia. Perchè dicemu chì cumprà più materiale da l'esternu, ùn l'avemu micca frenatu, pudemu usà a stessa pulitica in i veiculi ferroviari ".
"U burocrate ùn hà micca a pussibilità di scrive specificazioni"
Ilgaz Construction Chairman di u Cunsigliu di Amministrazione Selahattin Düzbasan hà dichjaratu chì u Ministeru deve preparà una specificazione chì include tutti i sughjetti cum'è u standard di materiale, u standard di custruzzione, partendu da l'infrastruttura, è disse: "Se una specificazione deve esse scritta oghje, a scriveremu. U burocrate ùn hà micca chance di scrive questu. Perchè per scrive, ci vole à campà ", disse. Nutendu chì a cuuperazione università-industria hè assai impurtante, Düzbasan hà dettu chì i centri di prova deve esse stabilitu. Düzbasan hà dettu: "Credu chì a Turchia hè nantu à a strada bona. Se continuemu cusì, aghju a fede piena chì creeremu a nostra industria è a nostra subindustria. Ci sò parechji ostaculi davanti à questu, ma crede chì preveneremu è superemu questi prublemi cù e nostre idee creative.
"U truccu hè in l'ingegneria di u sistema"
Expressing ch'elli pruducia sistemi bassu voltage, Art ilittronica syst General Manager Alp Iyigun nutari ca iddi hannu sviluppatu sistemi comu sistemi infurmazione passageru è sistemi di emergenza. "U prufittu, difficultà è truccu di sta attività hè in l'ingegneria di u sistema. Ùn aghju micca da pruduce tutti i sistemi in Turchia per pudè dì chì aghju fattu u sistema di bassa tensione. Se puderaghju cumprà stu pruduttu da diversi lochi è integrà, se possu fà l'ingegneria di u sistema di questa attività cullendu da l'esteru, pensu chì deve esse accettatu chì stu pruduttu hè u mo pruduttu. Ùn avemu micca da fà tuttu in l'elettronica. Dicendu chì u prufittu è u truccu hè in l'ingenieria di u sistema, Iyigun hà nutatu chì ci hè un equipamentu chì pò ghjunghje à punti megliu se u sustegnu hè datu in l'ingenieria di u sistema.

"Deve esse dettu à i presidenti in Konya è Samsun"
Dicendu chì u cuntrattu in l'offerte di Konya è Samsun deve esse lettu bè da u cluster, u direttore generale di Kayseri Transportation AŞ, Arif Emecen, hà dettu: "E articuli di schermu sò stati inseriti". Dichjarà chì hè necessariu di spiegà à u Sindaco chì questu ùn pò micca esse fattu inseme cù vuluntà lucali cum'è a Càmera di l'Industria, Emecen hà dettu: "Ùn pudete micca fà una cosa cusì in un mumentu chì u deficit di u contu currente hè in u so piccu, in un periodu induve 324 veiculi sò stati dati 51 per centu in u prughjettu di Ankara. Mettite 15 per centu in a tarifa di a località. Questu hè per spettaculu ", disse, aghjustendu chì l'offerta deve esse annullata per preoccupazioni ecunomiche.
Vasta participazione da l'industria à a riunione di Ostim
I pruduttori di tutte e tappe, da i produttori di viti à i vagoni è i pruduttori di software, anu assistitu à a riunione tenuta da u ghjurnale DÜNYA in Ankara OSTİM cù i dirigenti è l'industriali di u Cluster di Sistemi di Trasportu Ferroviari. À l'iniziu di a riunione, u membru di u Cunsigliu di a Fundazione OSTİM è u Coordinatore Naziunale di Prughjetti Tecnici OSTİM Sedat Çelikdoğan hà fattu una presentazione larga nantu à i sviluppi in u settore. In a riunione moderata da u WORLD Writer Rüştü Bozkurt (fila seduta, quarta da a diritta), i gestori tecnichi di e cumpagnie anu spiegatu ancu induve Turchia si trova in a tecnulugia di i sistemi ferroviari.
Turchia pruduce Durmazlar's Silkworm in Bursa
cù a Municipalità Metropolitana di Bursa Durmazlar Silkworm, u primu trammu domesticu di Turchia, pruduciutu in cuuperazione cù machini, serà nantu à i rails quist'annu. Silkworm, ispiratu da Bursa chì hè u puntu di partenza di a Strada di a Seta, riceverà un certificatu di produzzione dopu teste internaziunali in Novembre. Cusì, Silkworm serà u primu veiculu domesticu à riceve un certificatu di appruvazioni. Trà i pruduttori di sistemi ferroviari in Turchia Bozankaya, Durmazlar, RTE Istanbul è Railtur.

Fonte: World

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*