Ùn ci sò toilette in stazioni di metro di Ankara, pigliate e vostre precauzioni

Ùn ci sò toilette in stazioni di metro di Ankara, pigliate e vostre precauzioni: Ci sò sempre 44 stazioni in i metro di Başkent. Ogni ghjornu un novu hè aghjuntu à altre inadegwate in l'infrastruttura di metro. Una di l'insufficienze hè u prublema di a toilette A risposta data à i citadini chì anu presentatu e so lagnanze à a municipalità : Pigliate e vostre precauzioni.
Malgradu e lunghe linee di u sistema ferroviariu, solu u centru in Kızılay è Beşevler Station in Ankaray anu toilette publiche. In altre stazioni, ci sò toilette chì sò solu dispunibili per u persunale di turnu. I passageri ùn sò micca permessi di utilizà sti toilette. A crisa di i toilette, chì ùn si sente micca assai in stazioni intermedie, hè sperimentata soprattuttu in stazioni occupate è in l'ultimi stazioni di e linee. I passageri chì venenu à a stazione di Koru di u metro in bus ring ùn ponu micca risponde à i so bisogni perchè ùn ci hè micca toilette publica. In particulare, i bisogni di i zitelli sò scontri in i giardini di i siti circundante è in i zoni isolati di i parchi. Tuttavia, ùn ci hè micca suluzione à u prublema sperimentatu da l'adulti.
"Pigliate a vostra azzione"
L'applicazione di i passageri à a municipalità ùn hà micca risoltu u prublema di toilette. Cum'è l'ultimu risorsu, una risposta interessante hè stata data à una persona chì spiegò u prublema chjamendu a linea "Alo 153", chì hè l'applicazione "Table Blu" di a municipalità.
Dichjarà chì i viaghji fatti in metro è più tardi in bus ring duranu ore, u citadinu hà dumandatu chì i toilette di e stazioni sò aperti à l'usu publicu. A seguente risposta hè stata data à u citadinu chì hà fattu a dumanda:
"A vostra applicazione numerata ... hè stata valutata, è ci sò bagni publichi nantu à e linee di metro in u pianu di u bazar di a Stazione Kızılay è a Stazione Beşevler. A pulizia è a sicurità di sti lochi sò realizati da l'operatori. E nostre altre stazioni ùn anu micca bagni publichi. Ùn hè micca pussibule di utilizà i bagni di u persunale per a sicurità di i passageri è di l'affari. Ùn hè micca pussibule di passà à l'area pagata senza aduprà una carta. I passageri anu bisognu di piglià precauzioni in anticipu per ùn sperimentà disrupzioni è lagnanze in i so orari durante u ghjornu.
U Vicepresidente di u Gruppu CHP, Levent Gök, hà purtatu a crisa di i toilette à l'agenda di u Parlamentu cù una dumanda parlamentaria. Gök hà dumandatu se u prublema di i toilette hè stata aghjunta à l'inadeguatezza sperimentata in e stazioni di metro, è se alcune misure sò state prese per risolve u prublema.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*