TOBB 1st Railway Conference u 30-31 d'ottobre

L'Assemblea di Trasportu è Logistica di TOBB Turchia si riunì in Istanbul. Affrontendu i prublemi nantu à l'agenda di u settore, i membri di u cunsigliu sò stati invitati à u «30. Hà evaluatu ancu a "Conferenza Ferroviaria".
A preparazione per a Cunferenza, chì includerà parechji participanti è parlanti da Turchia è stranieri, sò realizati cù u sustegnu di u Ministeru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni. In a cunferenza, hè destinatu à discutiri i mudelli d'usu è i benefici di e merci ferroviarie è u trasportu di merchenzie è u trasportu cumminatu in Turchia, l'infrastruttura è l'applicazioni ferroviarie, e linee esistenti è novi prughjetti ferroviari.
Attenti à i vantaghji di a ferrovia per via di u so costu è di l'amichevule à l'ambiente, i membri di l'Assemblea Turca di Trasportu è Logistica anu dichjaratu ch'elli eranu felici di guidà una tale urganizazione in u mumentu chì u Progettu di Legge Ferroviaria era previstu per esse messu in vigore. .
-U rapportu parlamentariu hè rinnuvatu ogni dui anni
U locu di u settore di u Trasportu è a Logistica in l'ecunumia turca, analisi SWOT, incentivi per u settore, novi orientazioni, rapprisentanti di u settore chì anu evaluatu u rapportu, in quale u prucessu di armonizazione cù l'UE hè evaluatu è i prublemi strutturali di u settore sò revelati. , u rapportu hè rinnuvatu ogni dui anni, è u settore chì hè una parte integrante di a logistica, cum'è marittima è aviazione, hà decisu di cooperà più strettamente.
- Aspettate da u 2013
Per d 'altra banda, i membri di l'Assemblea, chì pensavanu di tene a seconda reunione di coordinazione di u Ministeru di u Trasportu, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, u primu di quale hè statu fattu u 21 dicembre 2012, hà distribuitu i so funzioni.
I membri di l'Assemblea Turca di Trasportu è Logistica, chì compie u so travagliu nantu à i sub-settori, cumpresi i prublemi, suluzioni è aspettative per u 2013, à a fine di uttrovi, pensanu à scuntrà cù alti funzionari di u Ministeru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni dopu chì u rapportu hè preparatu.
Ancu à a riunione, i membri di l'Assemblea, chì anu ricevutu infurmazioni nantu à a Plataforma di Ricerca Eurasia è Mediterranea Orientale (EMİT), anu manifestatu a so prontezza à cuntribuisce à sta furmazione chì riuniscerà u settore logisticu è l'università, chì portarà u settore à una struttura scientifica.

Surghjente: http://www.tobb.org.tr

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*