New York High Line: Old Railroad diventa Parcu

U metro di storia più longa di New York
U metro di storia più longa di New York

New York High Line: The Old Railroad Becomes Park: Un parcu situatu in New York hè assai sfarente di l'altri. U parcu, chjamatu "a High Line", era in realtà una linea di ferrovia chjamata "West Side Line" finu à u 1980. Questa ferrovia servia u latu più bassu à punente di Manhattan. Quasi 20 anni dopu, in Aostu 1999, Joshua David è Robert. Hammond Uni pochi mesi dopu à sta riunione, u duo David è Hammond hà iniziatu una campagna di donazione è hà pigliatu l'azzione per rimpiazzà a via di ferrovia viota.

U duo, chì hà ancu fundatu un'associu chjamatu "Amici di a High Line", hà travagliatu per sviluppà stu locu annantu à l'anni. A campagna di David è Hammond hà riesciutu, è a strada di a ferrovia abbandunata hè diventata un spaziu verde induve i residenti è i passanti ponu rilassate è passà un bonu tempu.Dopu a so apertura in u 2009, hè diventatu unu di i posti più visitati in New York cù 4 milioni. visitori annu. In fattu, hè diventatu cusì pupulare in u mondu sanu chì hè nantu à l'agenda di fà copie in cità cum'è Londra, Chicago, Filadelfia è Rotterdam.

A High Line (aka High Line Park) hè situata in alta nantu à a strada di muntagna in disusa di New York Central Railroad in Manhattan, a West Side Line, è hè longa 1.45 miglia (2.33 km). Ispiratu da a Promenade Plantée, un prughjettu simili finitu in Parigi in u 1993, i travaglii di riarrangiamentu è di greening High Line sò stati realizati. A parte più impurtante di questu arrangiamentu hè e strade di rail-to-trail, vale à dì, utilizendu a ferrovia cunvertiscendu in una strada per caminari.

High Line Park opera in l'area trà a parte meridionale inutilizata di a Linea West Side è a zona sud-ovest di Manhattan. -34th da Gansevoort Street in u distrittu Meatpacking cù 14th street à l'angulu nordu di u West Side Yard vicinu à u Javits Convention Center. Hè u locu trè blocchi in a strada. Hè nantu à a strada di muntagna senza apertura chì si stende da a 30a strada à a 10a strada. Nanzu, a Linea West Side s'allargava solu à u terminus di Spring Street, à nordu di Canal Street, mentre chì a maiò parte di a sezione inferiore hè stata eliminata in u 1960, dopu una parte più chjuca hè stata eliminata in u 1991.

Per riutilizà a ferrovia, un parcu urbanu hà cuminciatu à esse custruitu in u 2006, a prima parte hè stata aperta in u 2009 è a seconda parte in u 2011. A terza è ultima parte hè stata ufficialmente aperta à u publicu u 21 di settembre di u 2014. A piccula zona trà a 10a è a 30a strada, sempre chjusa à l'ora di l'apertura, si apre in u 2015. U prugettu hà rivitalizzatu a regione purtendu à grandi investimenti immubiliarii in a zona circundante. Da settembre 2014, u parcu hè visitatu da circa 5 milioni di visitatori annu.

traduction

U parcu si estende da Gansevoort Street à 34th Street. À a strada 30th, a strada alta gira da u Hudson Yards Redevelopment Project à u Jacob K. Javits Convention Center in a 34th street, ma l'area uccidentale hè prevista per esse integrata cù Hudson Yards Development finu à Hudson Park and Boulevard. Quandu u West Railroad di u Prughjettu di Riqualificazione di Hudson Yard hè finitu in u 2018, serà più altu ch'è High Line Park, cusì un percorsu di uscita serà piazzatu da u viaduct à West Side Yard, versu u Western Rail Yard di Hadson Yard. L'entrata à a 34a strada hè à u livellu di u pianu per l'accessu in sedia à rotelle.

U parcu hè apertu da 11 ore à 7 ore in l'invernu, finu à 7 ore in primavera è in u vaghjimu, è finu à 1 ore in l'estiu, eccettu per l'alleyway à punente di 11th Street, chì hè apertu finu à u crepuscolo. Pò esse ghjuntu attraversu 5 entrate, 11 di quali sò entrate per disabili. L'entrata in sedia à rotelle cù scale è ascensori sò in Gansevoort, 14, 16, 23 è 30 strade. L'entrata solu per a scala si trova à e strade 18th, 20th, 26th è 28th è 11th street. Trasportu via strada 34th à 30th street/11. Hè furnitu da una strada trà St. è 34th St.

Ruttu

Chjamatu dopu à l'area à a fine di a strada di Gansevoort chì si stende trà u nordu è u sudu, u Tiffany and Co.Foundation Overlook hè statu dedicatu quì in lugliu 2012; L'istituzione era u più grande sustegnu di u parcu, chì si stende dopu da l'Hotel Standard à l'arcade 14th Street. A High Line si divide in diverse elevazioni nantu à a 14a strada; In u latu più bassu hè a Funzione d'acqua Diller-Von Furstenberg, chì hà apertu in u 2010, mentre chì in u latu più altu hè un patio.

Dopu, a High Line cuntinueghja da u Chelsea Market in a 15a strada. L'area chì culliga u viaduttu è a Cumpagnia Naziunale di Biscotti hè separata à a 16a strada ; Questa zona hè chjusa à u publicu. L'anfiteatru in u viaduttu, a piazza di a 10ª strada, hè nantu à a 10ª strada chì corre à u sudu-est-norduvestu induve a High Line attraversa a 17ª strada. In a strada 23 ci hè una zona erbacea induve i visitatori ponu rilassate. Trà 25th è 26th Street hè una rampa scenica chì porta i visitori à u viaductu. Chjamatu dopu à i dui principali donatori di u parcu, a rampa Philip A. è Lisa Maria Falcone hè stata custruita nantu à u pianu di u passaghju di a Fase 1, chì hè stata abbandunata.

U parcu curve in a Fase 3 à l'ouest è si fusiona cù u distrittu di a 30ª strada, chì si espande nantu à a 10ª è a 2015ª avenue, l'ultima di quale aprirà in u 10. À a Fase 3, una altra rampa porta i visitori nantu à u viaductu in 11th Street. Ancu in questa zona sò culonni di travi rivestiti di silicone è Travi di Pershing fatti di binari di ferrovia, una zona cù assai banche, è un campu di ghjocu chì include trè camini chì ponu esse attraversati da i resti di a ferrovia. Inoltre, ci sò banche custruite in forma di un xilofonu chì face un sonu quandu hè colpitu, induve pudete fighjà u paisaghju. U viaduttu trà a 11a strada, a 30a è a 34a strada si divide in dui cum'è una passerella di ghiaia è a vechja strada induve ci sò sempre parti di a ferrovia. Questa vechja strada hè temporaneamente aperta è serà chjusa per rinnuvamenti quandu a zona di a 10ª strada hè cumpleta. A High Line cuntinueghja à u nordu da un puntu nantu à a 12th Street. Curva à est nantu à a 34a strada è finisce à mezu à a 11a è a 12a strada cù una rampa per disabili.

Lochi turistici

E bellezze di u Parcu includenu u fiumu Hudson è i paisaghji urbani. Inoltre, per embellezzà a regione, novi spezii sò stati intrudutti per aderenza à a vegetazione naturali. Ci sò camini di cimentu chì si gonfianu è si strinsenu, cù altalene da ogni latu. Tracce è ruine truvate nantu à a High Line ricordanu u so usu precedente. Alcune ruine sò state veramente restaurate per gode di a vista di u fiume. A maiò parte di e variità di e piante 210 chì ùn sò micca nativu di l'Americhi sò praterie grasses, clumps of lawns, wand flowers, coneflowers, è arbusti. À a fine di a strada di Gansevoort, l'arbureti di betula in un boschettu di assai variità sferisce ogni sera ogni sera. U legnu Ipe utilizatu per i banchi incassati hè purtatu da un boscu appruvatu da u Forest Stewardship Council per assicurà a biodiversità, e risorse d'acqua, l'ecosistema sensibile è l'usu sustinibili.

U parcu High Line hà ancu attrazioni culturali. Comu parte di un pianu à longu andà, u parcu hà accoltu strutture tempuranee è diversi spettaculi. Creative Time, Friends of The High Line, è New York City Depratment of Parks and Recreation anu utilizatu The River That Flows Both Ways di Spencer Finch cum'è un elementu artisticu in a ceremonia di apertura. Stu travagliu hè cumminatu cù a finestra di baia di l'anzianu dock di carica di Nabisco Factory cum'è una serie di 700 vetru di vetru in viola è grisgiu. Ogni culore hè calibratu precisamente à u píxel di u centru di 700 ritratti digitale di u fiumu Hudson pigliatu à intervalli di un minutu, cusì furnisce un ritrattu largu di u fiume da quale u travagliu hè chjamatu. Hà ricunnisciutu u cuncettu per a regione quand'ellu hà vistu i battens arrugginiti è disusi di l'antica fabbrica, chì u specialistu di u metale è u vetru di Creative Time Jaroff Design avia aiutatu à preparà è ricustruisce. In u veranu di u 2010, hè stallatu una stallazione di sonu custituitu di cimbali intesu in tuttu New York cumpostu da Stephen Vitiello. Lauren Ross, prima direttrice di u spaziu di l'arti alternativu per White Coloumns, divintò u primu direttore artisticu di u parcu High Line. Dui opere d'arte sò state fatte in u prucessu di custruzzione di a seconda zona trà 20 è 30 strade. Situata trà e strade 20 è 21, "Still Life with Landscape (Model for a Habitat)" di Sarah Sze hè fatta d'azzaru è di legnu, è sta struttura furnia refuggiu à l'animali cum'è l'acelli è e farfalle. Un altru travagliu fattu hè "Emphaty Digital" di Julianne Swartz, chì emerge durante a seconda parte di l'edifiziu è hè utilizatu per i cumandamenti di voce in stanze di riposu, ascensori è fonti d'acqua.

storicu

In u 1847, a cità di New York hà permessu di utilizà a ferrovia per u trasportu à punente di Manhattan. Per a sicurità, hà incaricatu i "West Side Cowboys", omi chì agitavanu bandiere è cavallu davanti à i treni. Malgradu questu, parechji accidenti sò accaduti trà treni di merci è altri veiculi, per via di quale a 10th Street hè diventata cunnisciuta cum'è a Strada di a Morte.

Dopu anni di discussione publica di i crashes, in u 1929 a cità - New York - è a New York Central Railroad appruvavanu un grande prughjettu cuncepitu da Robert Moses chì includeva a custruzzione di a West Side Elevated Highway. U prughjettu di 13 miglia (21 km) hà lasciatu 105 sezioni di strada fora di usu, dendu à Riverside Park 32 ettari (13 ettari). Stu prughjettu costa US $ 150,000,000 (circa US $ 2,060,174,000 oghje).

U viaduttu High Line, è più tardi una sezione uccidintali di u New York Connecting Railroad, hè statu apertu à i treni in u 1934. Originariamente da a 34th Street à St. John's Park terminal è hè statu cuncepitu per passà per u centru di i blocchi invece di a strada. Cunnettendu direttamente à e fabbriche è i magazzini, hà ancu permessu à i treni di carricà è scaricà. U latti, a carne, i prudutti è i prudutti crudi è trasfurmati puderanu esse carricati è scaricati senza affettà u trafficu in e strade. Questu hà ancu riduciutu a carica nantu à u Bell Laboraties Building, casa di a Cumunità d'Artisti di Westbeth dapoi u 1970, è l'antica facilità Nabisco, chì guardava e linee laterali in u Chelsea Market.

U trenu passava ancu sottu u Complex Elettricu Occidentale in Washington Street. Sta parte era sempre in vigore u 18,2008 di maghju di u XNUMX è ùn era micca cunnessu cù e parti cumplette di u parcu.

U sviluppu di i camioni interstatali in l'anni 1950 hà causatu u trafficu di i treni à calà in tuttu u paese, cusì da l'anni 1960 a parti più meridionale di a linea hè stata demolita. Questa zona principia nantu à a strada di Gansevort, cuntinueghja in a strada di Washington, finisce in a strada Spring à u nordu di a strada Canali è forma quasi a mità di a linea. L'ultimu trenu in u restu di a linea hè stata utilizata da Conrail in u 1980.

À a mità di l'anni 1980, un gruppu di pruprietarii chì pussede un terrenu sottu à a linea hà negoziatu a demolizione di tutta a struttura. Peter Obletz, un citatinu di Chelsea, attivista è fan di a ferrovia, hà purtatu i sforzi di demolizione in tribunale è ancu pruvatu à restaurà u serviziu di ferrovia. In ogni casu, à a fini di l'anni 1980, l'estremità nordu di a High Line hè stata tagliata da u restu di u sistema ferroviariu naziunale perchè a High Line era prevista per colapsà. A causa di a custruzzione di l'Empire Connection, chì era duvuta à apre à Penn Station in a primavera di u 1991, e novi linee ferroviarie sò state deviate à u novu tunnel di Empire Connection custruitu sottu Penn Station. Una piccula sezione di a High Line in u West Village, da u bancu à a strada di Gansevoort, si sparse in u 1991 malgradu l'obiezioni di quelli chì vulianu chì a High Line stà.

In l'anni 1990, perchè a linea era inutilizabile è fora di l'ordine (malgradu l'acciaio rinfurzatu è a struttura era strutturalmente sana), una quantità di circadori lucali è residenti anu scupertu l'arbureti, arbusti è arburi resistenti duru è resistenti à a seca intornu à l'abbandonata. ferrovia. Sottu u tandu presidente Ridy Giuliani, hè statu punitu cù a distruzzione.

Opere di rinnuvamentu

In u 1999, l'Amici di l'Alta Linea senza prufittu hè stata creata da Joushua David è Robert Hammond, residenti di l'area induve a linea passa. Anu sustinutu a preservazione è a riapertura di a linea à u publicu, cusì un parcu o un spaziu verde serà custruitu, simile à a Promenade Plantée in Parigi. CSX Transportation, pruprietariu di a High Line, hà datu à Joel Sternfield un annu per fotografà a linea. Questi ritratti di a linea, chì mostranu a bellezza naturale di a struttura grassy, ​​sò discututi in un episodiu di a serie documentale Great Museums. Sti ritratti sò apparsu in ogni discussione nantu à a preservazione di a High Line. Diane von Fürstenberg, chì trasfirìu a so sede di New York à u Meatpacking District in u 1997, hà urganizatu fundraisers in u so studiu cù u so maritu, Barry Diller. In u 2004, cù a crescita di u cumitatu chì sustene u sviluppu di a High Line per l'usu pedestriale, u guvernu di New York hà prumessu $ 50 milioni per u parcu. U presidente di New York Michael Bloomberg è l'oratore di u cunsigliu municipale Gifford Miller è Christine C. Quinn eranu sustinienzii chjave. In totale, e donazioni per High Line sò più di $ 150 milioni ($ 2015 à i tassi di scambiu di 164,891,000).

U 13 di ghjugnu di u 2005, u Cunsigliu Federale di Trasportu Superficiale di i Stati Uniti hà emessu un certificatu di usu di u trenu tempurale chì hà permessu di sguassà a maiò parte di e linee in u sistema ferroviariu naziunale. Hè statu cuncepitu da Field Operations, a ditta d'architettura di Park James Corner stabilita in New York, è l'architettu Diller Scofidio + Renfro, per sustene l'opere di riforestazione di Piet Outdolf Olandese, i travaglii d'illuminazione L'Observatioire International è l'opere d'ingegneria di Buro Happold. Frà i sustenituri di u presidente eranu Phlipp Falcone, Diane von Fürstenberg, Barry Diller è i figlioli di von Fürstenberg Alexander von Fürstenberg è Tatiana von Fürstenberg. U sviluppatore di l'hotel Andre Balazs, pruprietariu di Chateau Marmont in Los Angeles, hà custruitu l'Hotel Standard di 13 camere, situatu nantu à a High Line à punente di 337th Street.

A parte più meridionale di a High Line, da a strada Gansevoort à a strada 20, hè stata aperta cum'è un parcu di a cità l'8 di ghjugnu 2009. In questa parte sud, nantu à a 14 è a 16 strada, ci sò 5 scale è un ascensore. À u listessu tempu, a custruzzione di a seconda parte principia.

U 7 di ghjugnu di u 2011, l'apertura di a seconda seccione da a 20th à a 30th Street hè stata assistita da u presidente Michael Bloomberg, u parlante di u Cunsigliu di New York, Christine Quinn, u direttore di a cità di Manhattan Scott Stringer è u Congressman Jerrold Nadlerin.

In u 2011, CSX Transportation, chì tandu teneva a parti più settentrionale di u distrittu da u 30th à u 34th Street, hà prumessu di donate à a cità, mentri l'Imprese Relative, chì detenevanu i diritti di sviluppu di u West Side Rail Yard, accunsenu micca di demolisce l'area. chì taglia 10th Street. A custruzzione di l'ultima parte principia in settembre 2012.

Dopu à l'apertura di a High Line u 20 di settembre di u 2014, a terza sezione di a High Line hà apertu u 21 di settembre di u 2014, è una sfilata hè stata fatta nantu à a High Line. A terza parte, chì costa 76 milioni di dollari, hè stata divisa in dui parti. U primu pezzu, chì hà apertu u 21 di settembre è custava 75 milioni, era da a fine di a seconda parte di a High Line digià esistente à a 11th street à punente di l'34th. A seconda pezza includerà arrangiamenti cum'è u teatru in forma di ciotola chì ùn serà micca finitu finu à uni pochi d'anni dopu à l'apertura di High Line Park. Serà ancu integratu cù 2013 Hudson Yards custruitu in 10 nantu à l'area High Line; sta zona ùn si apre micca finu à chì i 2015 Hudson Yards sò finiti in 2016 o 10.

A cunversione di a ferrovia in un parcu urbanu hà purtatu à a rinascita di Chelsae, chì era in generale in mala cundizione à a fine di u XXu seculu. Hà purtatu ancu à u sviluppu di immubiliare intornu à a linea. U presidente Bloomberg hà dichjaratu chì u prughjettu di a High Line hà da purtà à rinnuvamentu in a regione; In u 20, più di 2009 prughjetti sò stati pianificati o in forma di abbozzu. I residenti chì anu case intornu à a High Line si sò adattati à a so prisenza in parechje manere è assai reazzioni sò stati pusitivi, ma alcuni anu dichjaratu chì u parcu hè statu un hotspot turisticu da quandu hà apertu. Nimu hè statu dannatu da stu boom immubiliare, ma l'imprese lucali à punente di Chelsea anu da chjude cum'è l'affitti aumentanu è anu persu clientela in a zona.

U tassu di crimine in u parcu era assai bassu. Pocu dopu l'apertura di u sicondu distrittu in u 2011, u New York Times hà nutatu chì nisun crimini maiò, cum'è u furtu è l'assaltu, era statu registratu da a prima sezione aperta dui anni fà. Park Enforcement Patrols hà nutatu un tassu più bassu di violazioni di e regule di parcheghju cà Central Park. I sustenituri di u parcu anu attribuitu a visibilità di a High Line da l'edificazioni circundanti à l'urbanismu tradiziunale chì Jane Jacobs susteneva quasi 50 anni fà. I parchi vacanti sò periculosi, i pieni sò assai menu periculosi, è ùn site mai solu in High Line, secondu Joshua David, cofundatore di Friends of the High Line.

Un columnista di New Yorker riviseghja u ristorante HighLiner, un rimpiazzamentu di un Empire Dinner classicu, si lamenta chì un Chelsae novu, turisticu, inutilmente caru è glamour hè emergendu cù un afflussu di visitatori u weekend.

U successu di a High Line in New York hà stimulatu i capi in altre cità, cum'è u presidente di Chicago, Rahm Emanuel, chì hà vistu stu successu cum'è un simbulu è un catalizzatore per l'ennobilizazione di a regione. Filadelfia è St. Louis Parechje cità anu iniziatu travaglii di infrastruttura ferroviaria in i parchi. Nantu à l'infrastruttura ferroviaria legacy, attraversarà parechji quartieri in Chicago, induve si trova u Bloomingdale Trail di 2.7 miglia (4,3 km). Hè stimatu chì costarà menu di trasfurmà una ferrovia urbana abbandunata in un parcu chè di demolisce. James Corner, unu di i diseggiani di u Bloomingdale Trail, hà dettu: "A High Line ùn pò micca esse facilmente replicata in altre cità", cunziddi u fattu chì i quartieri devenu esse inquadrati per esse successu à stabilisce un bonu parcu. disse. In Queens, induve a ferrovia hè pruposta di custruisce novi strade, u Queensway, a vechja strada LIRR Rockaway Beach Branch hè cunsiderata cum'è riattivata. I parchi ferroviari elevati sò ancu previsti in altre cità in u mondu. Un scrittore u discrive cum'è "effettu High Line".

A causa di a popularità di a High Line, parechji musei sò pruposti per apre in a zona. A Fundazione Dia Art hà cunsideratu a pruposta di custruisce un museu nantu à a strada Gansevoort, ma dopu l'hà rifiutatu. Invece, hà custruitu una nova casa per a cullezzione d'Arte Americana di u Whitney Museum in a stessa zona. Sta struttura hè stata cuncepita da Renzo Piano è aperta u 1 di marzu di u 2015.

In a cultura populari

A High Line hè statu rapprisintatu innumerevoli volte in i media prima è dopu à u remake. In u filmu di u 1979 Manhattan, u direttore è a stella Woody Allen hà dettu in a prima linea: "Adorava l'episodiu 1, New York". hà mintuvatu a High Line. In u 1984, u direttore Zbigniew Rybczynski hà giratu un video musicale per Art of Noise's Close(to the Edit) in High Line.

In u 2, dui anni dopu a fundazione di l'Amici di High Line senza prufittu, u fotografu Joel Sternfeld hà documentatu l'ambienti naturali è u statu devastatu di a linea in u so libru Walking the High Line. U libru includeu ancu articuli di l'autore Adam Gopnik è u storicu John R. Stilgoe. U travagliu di Strenfeld hè statu discutitu regularmente è esibitu in tuttu l'anni 2001 mentre i prughjetti di migliuramentu cuntinuavanu. In listessu modu, a Linea Hihg hè citata cum'è un esempiu di a rivitalizazione di una zona abbandunata in u libru di 2000 di Alan Weisman The World Without Us. Ddu stessu annu, i sceni di persecuzione di l'invasione zombie in u filmu I am Legend sò stati filmati nantu à a linea è in u Meatpacking District. Hè una canzone amica di a natura chì usa a canzone hip-hop 2007 di Kinetics&One Love High Line. In sta canzona, cita a High Line cum'è un esempiu di ricunquistà di a natura di strutture artificiali.

Cù l'apertura di High Line, parechji filmi è spettaculi TV sò sorti in una fila. In u 2011, Louie hà utilizatu u dramma High Line cum'è un locu di riunione per unu di i caratteri principali. Altre scene filmate nantu à High Line da a so apertura includenu Girls, HBO, l'episodiu di i Simpson "Moonshine River" è What Maisie Knew.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*