CHP hà dumandatu à stabilisce una cumissioni per u metro di Ankara

U deputatu Ordu İdris Yıldız hà dumandatu a creazione di una cumissione d'investigazione in u Parlamentu per determinà i prublemi attuali di a custruzzione di a Metro d'Ankara è per determinà e misure da piglià.
In a pruposta d'investigazione presentata à a Presidenza di a Gran Assemblea Naziunale Turca da u membru di CHP Yıldız è i so amichi, hè statu dichjaratu chì Kadir Sevim, di 37 anni, hè mortu per via di u colapsu di u pavimentu sottu à u quale era purtatu u travagliu di metro. fora mentre caminava nantu à u trottu di İnönü Boulevard, unu di i lochi più trafficati di a capitale.
E seguenti dichjarazioni sò state incluse in a ghjustificazione di a pruposta di ricerca, chì hà dichjaratu chì sta situazione hà suscitatu seri dumande trà i residenti di Ankara nantu à l'affidabilità di e custruzzioni di u metro di Ankara:
"U fallimentu di cumplettà i travaglii di a linea di metro hà causatu chì e stazioni di metro, i tunnel è e strade di qualità in custruzzione diventanu inutilizabili prima di esse messe in serviziu. Inoltre, u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, chì hà pigliatu a custruzzione di u metro, hà literalmente curatu di a Municipalità Metropolitana senza ispezzione di a custruzzione di u metro è ùn hà micca pigliatu misure preventive finu à avà. "Ùn si sà induve u bilanciu, chì deve esse attribuitu interamente à u metro, hè spesu, è hè ovvi chì cuntinuà tali prublemi cù a logica chì quelli chì facenu questu s'alluntanaranu dannà a fiducia di i nostri citadini in u statu. istituzioni è cumuni ".

Fonte: Real Agenda

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*